най-накрая и аз се реших да пусна тема в този раздел!
Горд съм да ви представя моето голфче МК IV 1.6 SR. Колата беше закупена
преди 5г. и изглеждаше така


В началото голфчето се караше просто и нищо не се пипаше по него освен стандартните
обслужвания: масла, филтри и т.н. След известно
време обаче и след многобройните изчетени теми в този, а и не само в този раздел
ми се прииска да го "барна" тук там. И така се започна една сага в която все
нещо не беше достатъчно (както предполагам на повечето от вас е доста познато
това чувство :P)
Започнах с дребни неща. Като например смяна на стоковите мигачи в калниците


Леко преправяне на оригиналните стопове състоящо се от потъмняване на средната
част със транспарантен спрей


Естествено не закъсня и фолирането на задните стъкла + 5та врата


Изшкурих и пребоядисах всички пластмаси по интериора: дръжки на врати, тези около
климатика и централната конзола



Оборудвах го със CD JVC KD-r531 и ми изпаднаха на далавера бутоните за подгрев
на седалки и тоя за ASR .. исках да ги сложа въпреки, че няма тия ексри защото
мястото около духалките изглеждаше много пусто


Общо взето по колата се работеше
много бавно. Много бях се зарибил да си сложа халогени в бронята поради липса на
такива в оригиналните фарове и малко по-късно получих точно такъв подарък от скъпи за мен
хора. Бяха пръснати черен мат защото така лъскави въобще не ми се вързваха





С настъпването на лятото (2015г.) взех все повече и повече да се замислям за някакви
алуминиеви джанти и летни гуми. Много исках да си взема така прословутите Santa Monica '17
които според мен адски много подхождат на Голф 4! Доста търсих и рових и накрая намерих
точно тези джанти със гуми 205/50/17.Гумите не бяха кой знае колко добри, но
имаше още хляб в тях!



Също така сложих и крило на 5-та врата което много отваря колата



Понеже оригиналните фарове бяха с някой натрошени
щипки и счупен захват на крушката на късата светлина на единия фар ги смених с такива с лупи на DEPO които
имат вграден халоген и това наложи премахването на халогените в бронята






След тези ъпгрейди
(ако мога така да ги нарека) имаше известен застой в рамките на няколко месеца поради ред причини!
Преди около месец обаче ми се прииска да се занимая малко с интериора на колата. Започнах от
таблото. Монтирах му хром рингове и смених стандартната синя подсветка с бяла на циферблатите и
червена на дисплеите.



Намерих и толкова търсените духалки от Бора. Поръчах си и смених и врътките за парното.






На рожденния ми ден получих подарък трилъчев волан и монтирах и него. Сложих и добавка на ауспуха. Китайска, но ми хареса как стои.



Реших да сменя старото JVC със афтърмаркет мултимедия и се започна едно търсене из какви ли не сайтове и най-накрая намерих идеалния за мен модел който 2 седмици след поръчката беше при мен



След монтажа на мултимедията реших да поставя допълнителни системи
за сигурност .. камера за задно виждане и афтърмаркет парктроник. По принцип знам, че заводския парктроник
на Golf 4 е монтиран в най-долната част на ножа на задната броня, но аз реших да го монтирам на черните
лайсни на бронята.. видя ми се най-изпъкналата част в задницата на колата






Отдавна исках да си сложа и измервателни уреди на лявата греда (като на бегачките :D)
и след известно време се заех и с това начинание! Взех си уреди за температура на масло, налягане на масло и волтметър.
Наложи се малко преправяне на конзолата на която се монтираха защото не пасна идеално на гредата


Имаме записан час за монтаж на газов инжекцион. До сега колата се караше само на бензин и напоследък ми идва малко в повече и затова се реших да сложа газ. Предстои смяна на салон с такъв от Бора. Салона е при мен, при малко повече свободно време ще се сменя

Общо взето това е за сега. Ще ъпдейтвам постепенно темата при бъдещи модификации и добавки