



Golf2 1.8 RP 1990 - дорници за лагери на заден барабан.
-
- Low rider
- Мнения: 5573
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Golf2 1.8 RP 1990 - дорници за лагери на заден барабан.
Има да
Даже два.

-
- Low rider
- Мнения: 5573
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Golf2 1.8 RP 1990 - дорници за лагери на заден барабан.
Ако сменяш такъв тип лагер за първи път скоро ще завториш и може би затретиш 

-
- Мнения: 79
- Регистриран на: Вто 09 май 2017 14:08
- Автомобил: Golf2
- Двигател: 1990 RP
Re: Golf2 1.8 RP 1990 - дорници за лагери на заден барабан.
golfmk1 написа:Ако сменяш такъв тип лагер за първи път
Ще се постарая колелото да се върти свободно и без усилие. Но важното е, че ще се науча.
-
- Low rider
- Мнения: 5573
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Golf2 1.8 RP 1990 - дорници за лагери на заден барабан.
Трябва да има луфт все пак 

-
- VW експерт
- Мнения: 13394
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf2 1.8 RP 1990 - дорници за лагери на заден барабан.
Съвсем минимален.
Но те лагерите не са скъпи.
Но те лагерите не са скъпи.
-
- Мнения: 446
- Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AGR 98
- Местоположение: Ловеч
Re: Golf2 1.8 RP 1990 - дорници за лагери на заден барабан.
Те са 3 на 120 гр.Аз ги избивам с конусен дорник без връх.За набиването двустранен дорник за двата диаметъра.
- ktamen
- Мнения: 6368
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Golf2 1.8 RP 1990 - дорници за лагери на заден барабан.
TheBlackening написа:golfmk1 написа:Ако сменяш такъв тип лагер за първи път
Ще се постарая колелото да се върти свободно и без усилие. Но важното е, че ще се науча.
Значи ще ги пренатегнеш

За смяната на лагерите е най-добре гумата да не се сваля от главината. След като набиеш лагерите и върнеш главината на мястото и, големият диаметър на гумата ти помага да усетиш по-добре луфта. Като ти хареса слагаш шплента, но не слагаш капачката, правиш едно кръгче в квартала и пак я вдигаш на крик и пробваш луфта, вероятно ще се наложи леко дозатяане, тогава вече слагаш и капачката.
Ако стягам гайката, като въртяс ръка камъка от гедорето, без никакъв върток, обикновено се получава приемлив луфт, ама това важи за моите ръце.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 95 госта