Както и да е запалих отново, след което поработи още малко и пак изгасна...
Малко предистория:
Преди известно време, да кажем .. 6-8 месеца бях в сервиза в Герман при Мишо.. и каза че ламбдата ми е заминала / причината поради която отидох е че работи що годе добре до 70 градуса и след това, ако я карам и като я изключа от скорост гасне.. паля и си работи но не работи съвсем правилно, отзад сякаш мирише на суров бензин и има едно пукане, от ауспуха.../
Сега тъй като днес така се получи с това гаснене, реших че вече проблема съвсем се е засилил ..
та както и да е прехвърлих я на газ като реших да се стопли, и да я прехвърля обратно на бензин да може да я покарам, това което забелязах е като задържа примерно оборотите на 2 хиляди, и държейки така педала, колата почва сама да си сваля оборотите и дори прави опит да огасне, ако помпам газта няма проблем ..
същото което забелязах е че като искам да я изрежа вместо да се реже, тя върви едно такова глъхнещо и дърпащо...
Датчик температурен ушким нов съм слагал преди около година. /имам я от 6 год сменил съм поне 4 до ся 2 от тях оригинални, като сегашния/
Тампона под моното е нов на около 1 година е ..
Стъпково не съм сигурен че работи /дайте идея как да съм сигурен че работи/
Моноинжекцията съм я сменял / взех я от Оги преди около 5-6 месеца/ може пак да е сдала..
Ламбда сонда не съм купувал.. тъй като разбрах че на моя мотор не е мн задължителна, в смисъл на това че е достатъчно окей да си работи добре на бензин без да прави кой знае кви ядове.. /щото предимно се кара на газ..
И така няма ден в който колата не се пали на бензин и не се кара поне едно 3-4 км след което /след 70 те градуса се прпехвърля на газ/ и така давайте ми идеи колеги какво да правя.
При желание ще снимам и видео как се държи колата..
