

Bai Sando написа:Източваш старото масло,завиваш пробката,наливаш някакво евтино М10Д да речем,оставяш го да поработи 10 минути.
После източваш и него,махаш филтъра и сагаш от долу някакъв съд.Почваш да наливаш от горе чист бензин а от долу да си тече в съда.Някъде към 4-5 литра ти трябват.Оставяш го така да поизветрее бензина около половин един час и си наливаш вече новото масло със новия филтър.
Това не съм го правил лично,но го видях в един клип с един руснак,който точно по този начин си промиваше двигателя.
Моя съм му свалял капака и е чист,но не ми пречи да го промия поне с бензин от старото масло.
muns61 написа:Bai Sando написа:Източваш старото масло,завиваш пробката,наливаш някакво евтино М10Д да речем,оставяш го да поработи 10 минути.
После източваш и него,махаш филтъра и сагаш от долу някакъв съд.Почваш да наливаш от горе чист бензин а от долу да си тече в съда.Някъде към 4-5 литра ти трябват.Оставяш го така да поизветрее бензина около половин един час и си наливаш вече новото масло със новия филтър.
Това не съм го правил лично,но го видях в един клип с един руснак,който точно по този начин си промиваше двигателя.
Моя съм му свалял капака и е чист,но не ми пречи да го промия поне с бензин от старото масло.
По-малко гледай клипчета в тубата.
drotomir написа:Тия работи с промивките са за хора дето нямат работа но имат голямо желание да си прецакат колата преждевременно. Уверил съм се че прекомерното бърникане по колата без причина е ненужно и опасно.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта