...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

...

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Съб 05 мар 2005 20:41


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 21:52, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Нед 06 мар 2005 1:45


най добре е да гладка тръба ( да нема сапротивление на ваздуха), ина4е има оргинални траби с клапи, ама сигорно са цифра, ама си залужава, поне според моето скромно мнение 8)


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Re: тръба за спортен филтър

Мнениеот izzo » Съб 26 мар 2005 7:00


Хората плащат сума кинти за полирана метална тръба,
пълни глупости. Никфа фаида като е полирана.
Наистина е по добре да е гладка повърхността отвътре,
но аз имах една като гофрирана и я смених с гладка,
почти няма разлика.

Изображение


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Съб 26 мар 2005 12:00


Хората са го проверявали на стенд, няма разлика дали тръбата ще е гладка/полирана или ще е неравен маркуч :wink:


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Съб 26 мар 2005 12:15


NovobranecGT написа:Хората са го проверявали на стенд, няма разлика дали тръбата ще е гладка/полирана или ще е неравен маркуч :wink:


Тфа каам....


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Съб 26 мар 2005 13:46


izzo написа:
NovobranecGT написа:Хората са го проверявали на стенд, няма разлика дали тръбата ще е гладка/полирана или ще е неравен маркуч :wink:


Тфа каам....

Просто те подкрепих :wink:


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Съб 26 мар 2005 13:47


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 21:52, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Bojo
Мнения: 324
Регистриран на: Чет 08 юли 2004 9:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково '89 Golf 2 GT 1.8 RP

Мнениеот Bojo » Съб 26 мар 2005 23:12


Ми да. и това е решение. Опъваш я достатъчно <да е все пак изпъната горе долу :) и това е:)


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Пон 28 мар 2005 1:50


ми добре че казахте да не се изложа некаде другаде :wink: :wink: :wink:


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20244
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Пон 28 мар 2005 10:27


vw_golf_2_Memphis написа:значи да сложа от тези станиолените mhihi гофрирани тръби така ли?


Незнам за тия станиолените... Все пак двигателя смуче въздух изключително силно и образува голям вакум :!:

Според мен ако е от тия станиолените ще се сплеска. Нещо по-здраво трябва да е!


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пон 28 мар 2005 11:02


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 21:52, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

!

Мнениеот Sachko » Пон 28 мар 2005 13:25


Станиолената(тея растегателните за абсурбатори) траба няма да сма4ка 100% ...един приател с Крома 2.5 ТДИ е с такава и там сму4е турбина,та не я ма4ка ... твоита кола не вярвам да консумира пове4е ваздух от 2.5ТДИ ....
А ако не иска6 гофрирана пробваи водните саединения на Уаска или от по голям камион( не са много скапи) :oops:


golf_tuning
Мнения: 282
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот golf_tuning » Пон 28 мар 2005 21:31


Вместо да се захващаш с глупости провери за сеат толедо за самата кутия тя ще ти свърши 100% работа.И ще ти кажа защо!Защото разликата м/у двигателя на Г2 1.6 и на толедо е 1.6 е в кутията на въздушния фитър.Толедо използва голфови двигатели и ск.кутия маи е 1/1 .Та кутията е идеална за модване на спортен филтър само захващането не си спомням да ли е като при нас :?


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пон 28 мар 2005 21:35


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 21:52, променено общо 1 път.


golf_tuning
Мнения: 282
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот golf_tuning » Пон 28 мар 2005 21:39


А виж от ауди дали няма да ти стане някоя кутия :?:
нз при пасатите какъв е размера на карб-а да вземеш тръбата само :?: :idea:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта