Какво е различното ли? Ами чисто и просто един такъв Мултиван като излезне от фабриката се връща обратно при тях, но при един друг отдел на Фолксваген, който го превръща в абсолютно сигурно единственият по рода си такъв сериен автомобил. Разбира се, не отричам факта, че може човек и по-добър да си го направи, ако реши да го тунингова някъде другаде. Но вече няма да е сериен, нали?
Има 4 *индивидуални* седалки взети директно от Фаетон. На всякъде, където се докосне ръката ви, пипате финна напа кожа. Ама абсолютно навсякъде! (Почти) всичко се задвижва електрически. Включително и една масичка, която изкача между двата реда и се скрива обратно страни в самото купе. Като екстри принципно имате възможност да избирате съвесееем малко. Кажи-речи най-скъпата е DVD мултимедийна система с 15" монитор, който седи между предните две седалки и струва 15'000 Евро. Тази екстра е поръчана във въпросният Мултиван.
.... отстрани до вратата за влизане в купето са сложили едни метални макари с доста дебели корабни въжета. Не за друго, ами за такива като мен, дето като влезнат да могат да ги завържат и да ги изтеглят по-лесно обратно
Колата е трудна за описване, та няма и да се опитвам дори да влизам в подробности. Такъв Мултиван едва ли ще видите на живо, та горещо съветвам ако имате път натам непременно да метнете едно око. А ако го видите на живо сигурно ще е в движение и няма да имате възможността да го огледате и седнете дори в него.
Приятни сънища
Какво приложение и какъв пазар има тази кола? Не ме разбирай погрешно, на мен много ми харесва Мултивана, но като товарен или като семеен ван. Да се ходи на сърф, ски, къмпинг ... ама 126 хил евро ... То по принцип за всеки влак си има пътници, но точно тези пътници на които им трябва луксозна бизнес кола с по голям капацитет предполагам че биха се ориентирали към 




