Здравейте, колеги! Има сходни теми,но не можах да открия моя проблем в тях!Става въпрос за голф 1.9 тди АХФ 110кс. стоков- от 2-3 седмици не бях излизал да извънградско с колата, карам с 90км/ч и реших да изпреваря ТИР - мъка, чудя се дали това е моята кола, не можах да изпреваря ТИР-а! Прибрах се пред блока и започнах да гледам двигателя и да се чудя - разкачих дебитомера и направих кръгче - имаше осезаема разлика - колата се съживи - закачих го обратно и отново се скопи! Питам защото нямам възможност да го закача на ваг-ком, това показател ли е за заминал дебитомер? Има ли смисъл от чистене със спрей или да почвам да търся нов? БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО
Първо трябва да се закачи на Vag Com, да се видят грешките. Моя случай на Пасата беше подобен. Едвам, едвам набираше до 60-70 км/ч, все едно не беше TDI, а SDI. В началото го правеше по няколко пъти на ден, а после постоянно, като гасене и палене не оправяше нещата. На живи данни показа, че инжекторите впръскват много по-малко от нужното гориво в цилиндрите и че дебитомера беше заминал. Откачихме дебитомера и колата тръгна малко по-добре, вече вдигаше 90-100 км/ч. Купих си нов дебитомер Pierburg, монтирах го, запалих и Оооо Чудо, колата се оправи веднага от първото палене.
Вероятността да е заминал дебитомер е голяма. Това се усеща и в града обаче, на средните обороти, където нормално е най-голямата сила я няма никаква и звука от мотора е по-остър. Няма смисъл от спрейове и чистене, най-добре нов или втора употреба работещ.
Значи колата го прави постоянно и то отведнъж се появи, не се променя от палене и гасене, забелязох го и в града върви по зле и от sdi, никаква тяга, не съм вече в Благоевград не съм променил местожителството е форума. Търся подходящ човек да я закачи на диагностика и ще пиша резултат и развитие! Благодаря за отделеното време и помощ!
само от дебитомер не ми се вярва така да спре според мен е съвкупност от заминаващ дебитомер и зацапане геометрия която се движи трудно а колоктори и егр чистил ли си ?
Колата е 3 години в мен и за този период не съм чистил егр-a и колектори! Вървеше доста прилично и е не е имало никакви симптоми до сега, само в началото смених акулатор и почистване на геометрия.
Тази вечер след работа, случайно ми попадна спрей на PRO TECH за егр и дебитомери- направих процедурата и се качих за кръгче. Както бях на втора с 3000оборота и си мислех, че няма никаква разлика турбината се включи и ооо ЧУДО колата върви и направи 85-90км/ч на втора. Дали е съвпадение или нещо друго не знам, ще правя диагностика и ще споделя логовете от нея
Относно последния коментар за цепките. Тъй като и аз имам подобен проблем възможно ли е причината наистина да е от вакумите? При мен да речеме ако ускоря набира бързо но около 100-110 забива муцуната и спира докато не изгася и запаля. Въпроса е обаче, че ако отпускам и подавам газ, а не мачкам педала мога да ускоря без проблем до 140-150 и да я поддържам тази скорост. Това говори ли за маркучи или другаде да търся проблема?