Здравейте,колеги.
Колата от профила се кара основно на газ и забелязвам,че когато навън е по-студено колата върви коренно различно заради пропорцията на кислород при различните температури.
Гофрирания маркуч,който смуче въздух от калника съм го премахнал,защото като изключа от скорост колата гаснеше и в момента си смуче въздух от коша и нямам проблеми с оборотите,но когато навън е топло явно смуче горещ въздух и от двигателя и не върви като хората.Някой променял ли е пътя на въздуха и какво бихте ме посъветвали за максимален резултат?



Golf MK2 1990 1.6 EZ-промяна на мястото на въздуховода
- ktamen
- Мнения: 6368
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Golf MK2 1990 1.6 EZ-промяна на мястото на въздуховода
Да си сложиш изпускателен колектор от PN, заедно с ламбда сондата, да я закачиш за един мултицет и докато караш ще можеш да виждаш дали сместта е бедна или богата.
А качеството на сместта постоянно се променя, дори само от състоянието на въздушния филтър - стотина изминати километра са достатъчни да променят стойностите достатъчно за да се налага корекция на настройките.
А качеството на сместта постоянно се променя, дори само от състоянието на въздушния филтър - стотина изминати километра са достатъчни да променят стойностите достатъчно за да се налага корекция на настройките.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 119 госта