Ами да така е колега,всеки знае кое е по добре и най добре ама колегата пита конкретно и ние му отговаряме.Иначе варианти много и при тази кубатура може и 300кс+ да се изкара ама всичко опира до много пари а тази трансплантация си заслужава според мен понеже излиза около 50тина лева,което е нищо и си живва колицата доста приятно но за повече от 5кс. например не можем да говорим тукangel.1 написа:За мен пречината този двигател да е "запушен" идва единствено и само от малкия дросел на "моното"/42мм мисля/.Каквото и да правиш,няма да тръгне така както предполагам искаш.40-50лв и караш "бегачка"-такъв филм няма.Истината е друга: главата вън и друга "кратуна" от ГТИ с по-големи клапани и смукателен колектор,разбира се и инжекция за хранене.Ако направиш това ще караш една доста по-нерна кола.При това положение,ако портнеш главата, сложиш истински изпускателен колектор и леко резнеш маховика, ще видиш как след 4к оборота двигателя изпада в истерия,което се предполага,че е целта ти.Говоря от опит,а не празни думи.Надявам се,съм бил полезен.Поздрави.
ПП Тя май темата тръгна за друг раздел,ама карай.
1.8 АБС мотор ..
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ако искара 5коня от тая трансплантация аз си режа главата.
Въпреки, че мойта кочинка тръгна доста добре и се опира на коли с по 20-30коня отгоре, ефекта е минимален, таже се губи част от силата при ниски обороти, а точно това е чара на 1.8АБС мотора, може да се кара на много висока предавка с ниска скорост точно както дизел, само дето отговаря по-спонтанно подаване на газ и се развърта по-плавно, в града може да се кара спокойно от 1500 до 2000обмин, като даже в повечето случай не се налага да се прехвърлят 2200об/мин.
Мен ми се струва, че това е невъзможно, точно поради причината, която спонема Angel1 -> тесния дросел и малките клапани.
Най много да стане 100кончета.
И няма смисъл да се набиват толкова пари за колектори, отваряне на мотора портване и т.н, за тези кинти спокойно колата става пълна инжекция 112коня, там вече може да се мисли за колектор, портване и т.н
Абе с тоя мотор могат доста зайграния да се правят, ама ефекта е минимален, така, че човек не трябва да се надъхва.
Кога ще се пробвам бързото Венто
Ей сега на цариградско цепнах един от тия английските Сивици май беше 1.6 120коня (чак зумера на маслото изписка от зор и обороти)
Въпреки, че мойта кочинка тръгна доста добре и се опира на коли с по 20-30коня отгоре, ефекта е минимален, таже се губи част от силата при ниски обороти, а точно това е чара на 1.8АБС мотора, може да се кара на много висока предавка с ниска скорост точно както дизел, само дето отговаря по-спонтанно подаване на газ и се развърта по-плавно, в града може да се кара спокойно от 1500 до 2000обмин, като даже в повечето случай не се налага да се прехвърлят 2200об/мин.
Tyan написа:Ако смениш вала, порт анд полиш главата и колекторите, преправиш леко въздушния тракт, сложиш хубав изпускателен колектор, ти гарантирам, че тоя мотор става около 110 коне, повече обаче с тая инжекция нъц
Мен ми се струва, че това е невъзможно, точно поради причината, която спонема Angel1 -> тесния дросел и малките клапани.
Най много да стане 100кончета.
И няма смисъл да се набиват толкова пари за колектори, отваряне на мотора портване и т.н, за тези кинти спокойно колата става пълна инжекция 112коня, там вече може да се мисли за колектор, портване и т.н
Абе с тоя мотор могат доста зайграния да се правят, ама ефекта е минимален, така, че човек не трябва да се надъхва.
Кога ще се пробвам бързото Венто
Ей сега на цариградско цепнах един от тия английските Сивици май беше 1.6 120коня (чак зумера на маслото изписка от зор и обороти)
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Какво означава айде със здраве???Да не се засегна сега,нищо не съм казал ама колега ти изброи на човека неща за около 1000лв при които колата ще стане не повече от 110кс.angel.1 написа:Казах според мен какво е хубаво да направи,за да си усети колата, и го казах на колегата не на теб.Айде със здраве.rusiq_24 написа:...
- angel.1
- Мнения: 220
- Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 12:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Какво да му отговоря на човека-че като сложи само този вал и няма и да го усети,щото това е истината.И да го убеждавам ,че като портне и полира смукателите ще стане 110 кс?С моното?Смях!Че кой ще е луд тогава да купува малките ГТИ-та?Ако е толкова просто ....Разлика във вървенето на високи обороти.Та точно на "високите" на моното ни бензин му стига,ни въздух/една дюза и 42мм дросел,ако сте забравили/Ако има някакво подобрение то ще е по-скоро на средни обороти защото и без това там е силата на ABS-а/145нМ при 2500к оборота със сток вал/,но както и да е.Всеки да прави каквото намери за добре.rusiq_24 написа:Какво означава айде със здраве???Да не се засегна сега,нищо не съм казал ама колега ти изброи на човека неща за около 1000лв при които колата ще стане не повече от 110кс.angel.1 написа:Казах според мен какво е хубаво да направи,за да си усети колата, и го казах на колегата не на теб.Айде със здраве.rusiq_24 написа:...Заслужава ли си?И като не си го казвал на мен защо не му отговори на точно зададения въпрос?Много лесно се засягаш
![]()
ПП Изброените неща от мен по-горе ми излезнаха не повече от 550лв.,като в това влизат и смяна на лагери,сегменти и всичките гарнитури за които се сетиш по двигателя.
Последна промяна от angel.1 на Нед 18 фев 2007 0:07, променено общо 1 път.
Колеги моля ви не се карайте за такива дребни неща , с тези портвания полирания и смяна на инжекции минахте на друга тема , все пак аз си харесвам колицата,защото както каза един колега тук тя си върви добре от 1500 до 2000 оборота , просто искам малко по-агресивна , не да бъде бегачка ами така просто като я настъпя да тръгне да се ежи сега пак си е така , но мисля че още малко няма да ми излишно, по-нататък едно чипче и евентуално едно филтърче повече за къде в БГ ?
Все пак благодаря за подробната информация на всички ви от тази тема научих някои работи , нали все пак "това е най-важното" да се учи човек
p:s Със здраве
Все пак благодаря за подробната информация на всички ви от тази тема научих някои работи , нали все пак "това е най-важното" да се учи човек
p:s Със здраве
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Inlet manifold and intake tract reworked and modified.
Replacement stainless steel exhaust manifold.
OETTINGER camshaft with optimised valve timing and increased lift
OETTINGER silencer
http://www.oettinger.de/navi_e.php?motor_id=34
Това според Отингер прави АБС мотора на 110 коне, изпускателния колектор може да се смени с такъв от 2Е и пак ще има огромна разлика, не е задължително да се прави нов ..... въпреки че тогава би било най добре...... тия на ААМ и АБС са 4-1 ама уж 4-1 от най-най яловото и спъват мотора много още повече че са и МНОООГОООО по тесни от отворите на главата
Inlet manifold and intake tract reworked and modified. Сега тука не знам дали не са правили нещо по дросела ...който наистина е ужасно тесен .......
но все пак с малко преработки и малко пари до 105-110 коне се докарва .. а да почти съм убеден, че ПБ вала повдига една идея по малко от 2Е вала, точно 0.5 мм
Аз какво бих направил..... бих набил глава от ПБ заради по голямите всмукателни клапани, бих си сложил моното, защото е просто и най вече защото има live stats (на коли след 93-та) или бих сложил пб карантия с друга интелигнетна инжекция, щото първия дигифант ама въобще не ме кефи с това едновременно плюене и тъпотата си:) един мегаскуирт например ....абе експерименти колкото щеш, тия коли са като лего
... Никоо не се фърляй бате ..най малкото щото си със 100 кила по лек, моята кола си я правя за топ спиид аз ..на драг съм ужасно слаб
Replacement stainless steel exhaust manifold.
OETTINGER camshaft with optimised valve timing and increased lift
OETTINGER silencer
http://www.oettinger.de/navi_e.php?motor_id=34
Това според Отингер прави АБС мотора на 110 коне, изпускателния колектор може да се смени с такъв от 2Е и пак ще има огромна разлика, не е задължително да се прави нов ..... въпреки че тогава би било най добре...... тия на ААМ и АБС са 4-1 ама уж 4-1 от най-най яловото и спъват мотора много още повече че са и МНОООГОООО по тесни от отворите на главата
Inlet manifold and intake tract reworked and modified. Сега тука не знам дали не са правили нещо по дросела ...който наистина е ужасно тесен .......
Аз какво бих направил..... бих набил глава от ПБ заради по голямите всмукателни клапани, бих си сложил моното, защото е просто и най вече защото има live stats (на коли след 93-та) или бих сложил пб карантия с друга интелигнетна инжекция, щото първия дигифант ама въобще не ме кефи с това едновременно плюене и тъпотата си:) един мегаскуирт например ....абе експерименти колкото щеш, тия коли са като лего
... Никоо не се фърляй бате ..най малкото щото си със 100 кила по лек, моята кола си я правя за топ спиид аз ..на драг съм ужасно слаб
Последна промяна от Tyan на Нед 18 фев 2007 12:44, променено общо 1 път.
-
Symptom
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Леле мале като гледам каква полемика се е заформила за АБС-а....
Дросела е 38 мм...малко е както и да го гледаме,....з 1.8 литра,.....
Истина е ,че мотора е скопен откъм въздух..... колко о т вас, са махнали тръбата която отива към калника,..да сте забелязали какво има пред нея,....
стеснителната траба вътре в кутията,,....
малкия отвор между инжектора и диаметъра на дюзата..... какво ще кажете за спорен филтар....и аиде моля хора дето нямат да не казват ,че ефекта е само звук.....
ако си вдигнете и цялото моно с малко нагоре,...ще разберете ,че колата има интересна 5 скорост ....
за махане е изпускат. колектор,.... там са понне 8 к.с ......
малка заблуда има и в това какви 90 к . с караме.....никога не са били 90 в колите ни .....
120 к с . реални на дино са савсем постижими без да се дават кошове с пари ........
незнам какво ви е мнението за еластичност ама 10.5 сек . от 80 до 120 км на 5-та си ги правя ....скоро засичах алфа 155 , 1.8 twin spark 140 кс.. 14 сек.. а тиа
рено 25 ..с 2.3 л дизел или 2.5 беше не помня ....гледа ме отзад доста време ,.....
рено клио , 1.6 сравнително ново... преди големите фарове ,....на магистралката от 110 нагоре не можа да гъкне.....
а не съм сменял вал, и изпуск система......само с ваздух си играя......
някои ще пита за разход,...110 км/ч софия- плд... 5.9-6.2 над 120 , 7.3 ...
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Symptom написа:8)
стеснителната траба вътре в кутията,,....
какво ще кажете за спорен филтар....и аиде моля хора дето нямат да не казват ,че ефекта е само звук.....
колата има интересна 5 скорост ....
за махане е изпускат. колектор,.... там са понне 8 к.с ......
Много вярно!!!! аз си мислех, че бензин не ми стига след 160 км
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта
