http://www.cars.bg/offer/c2138382 - ето го и голфа


lubo007 написа:hvp800 написа:Да попитам колегите, дето така смело отхвърлят 2,0 тди. С какво УПОТРЕБЯВАН 1,9 тди, превъзхожда 2,0 тди ?
Освен пренебрежимо малката разлика в данъка, и съвсем малката разлика в разхода, аз за друго не се сещам.
2.0 пукат глави първите модели
hvp800 написа:lubo007 написа:hvp800 написа:Да попитам колегите, дето така смело отхвърлят 2,0 тди. С какво УПОТРЕБЯВАН 1,9 тди, превъзхожда 2,0 тди ?
Освен пренебрежимо малката разлика в данъка, и съвсем малката разлика в разхода, аз за друго не се сещам.
2.0 пукат глави първите модели
Верно ли?
Кола на 300+ километри мислиш ли , че ще пукне главата , само защото е дошла в България.
Сещам се за няколко много големи предимства на 16 клапановите УПОТРЕБЯВАНИ мотори ( наблягам съвсем умишлено на употребявани ).
Нямат проблеми със износване на разпределителни валове, нямат проблеми с пробиване на повдигачи, много по-слабо износват леглата на дюзите, тандем-помпите им са много по-здрави от тези на 8 клапановите мотори.
За динамиката даже няма да казвам.
Поста ми няма за цел колегата да си купи кола с определен мотор, а само наблягам на факта , че става дума за коли убити от каране, и фактора надеждност тук не играе никаква роля.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта