[РЕШЕНО] Golf 4 2.8 BDE 204 hp. 02 г. - Трудно палене след престой
- Darkbound
- Мнения: 257
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
- Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
- Двигател: BDE
[РЕШЕНО] Golf 4 2.8 BDE 204 hp. 02 г. - Трудно палене след престой
Здравейте колеги, имам огромен проблем, на който след доста доста търсене и проби все още не мога да намеря решение.
Проблемът е, че когато колата престои 30+ мин загасена (или първо палене) пали много трудно... Прикачвам видео на това трудно палене, не се чува много добре, но гледайте оборотомера, там се вижда.
Правихме основен ремонт на двигателя преди да се появи този проблем.
Когато пали трудно ако я загася и я запаля отново (примерно в рамките на 1 минута) второто палене е перфектно. Не го прави винаги, но да кажем, че го прави в 95% от случаите.
Това което проверихме до момента:
- Инжекторите, наред са и не пикаят (поне ние не успяхме да ги накараме да пишкат, нито с нашите тестове нито докато си бяха на рейла на колата)
- Налягането на помпата си е в нормите, след 30 мин престои пада доста (1.5 бар), но пък в момента в който отворя вратата или дам на контакт си го вдига на 3 бара и го изключвам като проблем (въпреки това, сложихме клапан който да не позволява да се връща горивото назад, да не губи налягане, пак никакъв ефект)
- Смених температурния датчик който е до термостата, въпреки, че изглеждаше здрав и не е имало грешка за него, не съм и забелязал признаци за това да е заминал, но все пак го смених
- Пробвал съм и да въртя на контакт няколко пъти докато спра да чувам помпата, пак никакъв ефект
Единственото което имам като грешки е нагревателите на двете задни сонди, но те и преди ремонта си излизаха... а в движение не усещам никакви проблеми и според мен си върви нормално.
Колата е Голф 4 VR6 24v 2.8 204hp 2002г. код на двигателя BDE.
https://www.youtube.com/watch?v=Y5ruu9036BM
EDIT: Проблемът е решен, беше от Инжекторите. Не знам какво им е станало на ултразвука, пред мен не успях да ги накарам да пикаят или да покажат някакъв друг признак за проблем (един колега с същият проблем, дори на стенд си ги занесе и на стенда също бяха ок, ама и при него същият проблем, чакаме да ги смени да видим дали и при него ще е такова), само на челна стойка не съм им застанал, но ги смених и се оправиха нещата.
Проблемът е, че когато колата престои 30+ мин загасена (или първо палене) пали много трудно... Прикачвам видео на това трудно палене, не се чува много добре, но гледайте оборотомера, там се вижда.
Правихме основен ремонт на двигателя преди да се появи този проблем.
Когато пали трудно ако я загася и я запаля отново (примерно в рамките на 1 минута) второто палене е перфектно. Не го прави винаги, но да кажем, че го прави в 95% от случаите.
Това което проверихме до момента:
- Инжекторите, наред са и не пикаят (поне ние не успяхме да ги накараме да пишкат, нито с нашите тестове нито докато си бяха на рейла на колата)
- Налягането на помпата си е в нормите, след 30 мин престои пада доста (1.5 бар), но пък в момента в който отворя вратата или дам на контакт си го вдига на 3 бара и го изключвам като проблем (въпреки това, сложихме клапан който да не позволява да се връща горивото назад, да не губи налягане, пак никакъв ефект)
- Смених температурния датчик който е до термостата, въпреки, че изглеждаше здрав и не е имало грешка за него, не съм и забелязал признаци за това да е заминал, но все пак го смених
- Пробвал съм и да въртя на контакт няколко пъти докато спра да чувам помпата, пак никакъв ефект
Единственото което имам като грешки е нагревателите на двете задни сонди, но те и преди ремонта си излизаха... а в движение не усещам никакви проблеми и според мен си върви нормално.
Колата е Голф 4 VR6 24v 2.8 204hp 2002г. код на двигателя BDE.
https://www.youtube.com/watch?v=Y5ruu9036BM
EDIT: Проблемът е решен, беше от Инжекторите. Не знам какво им е станало на ултразвука, пред мен не успях да ги накарам да пикаят или да покажат някакъв друг признак за проблем (един колега с същият проблем, дори на стенд си ги занесе и на стенда също бяха ок, ама и при него същият проблем, чакаме да ги смени да видим дали и при него ще е такова), само на челна стойка не съм им застанал, но ги смених и се оправиха нещата.
Последна промяна от Darkbound на Чет 13 юли 2017 14:43, променено общо 1 път.
- tdi fen
- Мнения: 4702
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: VR6 BDE Трудно палене след престой
с газ ли беше ? да не се омазват тримовете
- Darkbound
- Мнения: 257
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
- Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
- Двигател: BDE
Re: VR6 BDE Трудно палене след престой
С газ е, но от както съм направил ремонта, все още не съм карал на газ, вече съм навъртял около 900 км, сменил съм си първото масло, сложил съм вече хубаво, газ само 1-2 пъти пробвах да я пусна ама нещо не върви, май иска настройка и не съм се занимавал повече с газта. Единственото друго което се сещам в момента е, че датчика за температурата на рейката на газовото, онова малкото гадното дето се навива на рейката, в момента го няма и му стоят разкачени кабелите.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: VR6 BDE Трудно палене след престой
Сигурен ли си,че не вкарва газ през вакуума на ипарителя?
Спри за всеки случай газта от бутилката.
Ако случайно пък си с фобос,то те имат бъг със 6 цилиндровите компютри.Точно когато трябва да запалиш,отварят за секунда и 6-те дюзи и вкарват газ в колекторите и давят мотора яко.
Аз поне до тук мога да помогна
Спри за всеки случай газта от бутилката.
Ако случайно пък си с фобос,то те имат бъг със 6 цилиндровите компютри.Точно когато трябва да запалиш,отварят за секунда и 6-те дюзи и вкарват газ в колекторите и давят мотора яко.
Аз поне до тук мога да помогна

-
- VW експерт
- Мнения: 13380
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: VR6 BDE Трудно палене след престой
Точно за това мислех и аз.
Да вкарва газ, може и сцепена мембрана да има.
Да вкарва газ, може и сцепена мембрана да има.
- Darkbound
- Мнения: 257
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
- Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
- Двигател: BDE
Re: VR6 BDE Трудно палене след престой
Да и аз се замислих сега като стана въпрос за газовото, единственото което правихме там, е че сменихме филтъра на изпарителя и маркучите за антифриза.... утре ще пробвам да го спра от кранчето. Не е фобос а Мегаджет. Изпарителя така или иначе е слаб и искам да го сменям, дано да излезе от това...
Даже не знаех, че изпарителя има вакууми по него, т.е. това което е възможно да се получава е през тия вакууми да пълни колектора с газ така ли ?
Даже не знаех, че изпарителя има вакууми по него, т.е. това което е възможно да се получава е през тия вакууми да пълни колектора с газ така ли ?
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: VR6 BDE Трудно палене след престой
Е баш де,мегаджет е на фобос производство.Откачи му буксите на газовата рейка да не отваря инжекторите.
Но пробвай и през вакуума да няма изпускане на газ.

Но пробвай и през вакуума да няма изпускане на газ.
- Darkbound
- Мнения: 257
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
- Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
- Двигател: BDE
Re: VR6 BDE Трудно палене след престой
Ще пробвам утре, но сякаш залагам на вакуумите.. преди ремонта го нямах този проблем, ако е бъг в софтуера предполагам, че винаги трябва да го прави. Ама и ремонта се проточи дълго, 2 месеца колата не беше палена, т.е. и газовата система не е била ползвана... ще видим утре какво ще стане, благодаря!
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: VR6 BDE Трудно палене след престой
На много 6 цилиндрови съм виждал точно такъв проблем.При подаване на контакт,компа се шашка и пуска напрежение и на 6-те дюзи.От там те вкарват за около секунда газ в колекторите и става мазало.Иначе си работи после нормално дори и на газ. Говорим само за фобос и марките които произвежда 

- Darkbound
- Мнения: 257
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
- Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
- Двигател: BDE
Re: VR6 BDE Трудно палене след престой
Не издържах и излязох да пробвам, спрях газта отзад (поне мисля, че я спрях, едно малко кранче имаше което се въртеше на ръка, малко трудно ама го завъртях) и разкачих буксите на рейките, поразкарах я 4-5 км, оставих я 40-50 мин и сега я припалих, пак запали трудно...
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: VR6 BDE Трудно палене след престой
Ако смуче от вакуума,трябва да няма газ по тръбата от бутилката до изпарителя.Пробвай да му отвъртиш гайката и да излезне газта,едвам тогава можеш да елиминираш газовата като източник на проблема
Ако не е от нея,то проблема става труден за решаване

Ако не е от нея,то проблема става труден за решаване

- Darkbound
- Мнения: 257
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
- Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
- Двигател: BDE
Re: VR6 BDE Трудно палене след престой
Дори и да е имало, днес карах малко извънградско - 100тина км, смятам, че ще се е изпразнило до сега... днес сутринта запали добре, но после 2-3 пъти след престой пак си направи номерата.. в момента пробвам да изкарвам бушона на бенз помпа, препалвам няколко пъти да изпразня рейла и сега отивам да пробвам да запаля да видя... инжекторите уж ги пробвахме ама знам ли, може метода ни да не може да ни покаже проблем с инжекторите... пробвахме ги по метод като този - https://www.youtube.com/watch?v=rUUgR94drxg и всичките си пръскаха добре, не видяхме и някой да протича..
За коя гайка точно говориш, не ми е позната много газовата система, още не съм стигнал до нея от тия ремонти :D на самият изпарител ли е ?
П.С. Запали нормално сега, мина поне час от последното припалване, включих помпата, дадох 2 пъти на контакт да си вдигне налягането и после запали перфектно, газта също ми е спряна отзад от бутилката (но до преди да направя това с помпата палеше трудно дори с изкл газ), ще пробвам още 3-4 пъти да видим дали винаги ще се получи или ще е единичен случай... В случай, че всеки път пали нормално след като изпразня рейла и изкл помпата, инжекторите ли остава да са проблема и просто да не сме успели да видим от метода който сме ползвали?
П.С. Пробвах още веднъж това с помпата и пак запали, оставих я пак да пробвам 3ти път.
За коя гайка точно говориш, не ми е позната много газовата система, още не съм стигнал до нея от тия ремонти :D на самият изпарител ли е ?
П.С. Запали нормално сега, мина поне час от последното припалване, включих помпата, дадох 2 пъти на контакт да си вдигне налягането и после запали перфектно, газта също ми е спряна отзад от бутилката (но до преди да направя това с помпата палеше трудно дори с изкл газ), ще пробвам още 3-4 пъти да видим дали винаги ще се получи или ще е единичен случай... В случай, че всеки път пали нормално след като изпразня рейла и изкл помпата, инжекторите ли остава да са проблема и просто да не сме успели да видим от метода който сме ползвали?
П.С. Пробвах още веднъж това с помпата и пак запали, оставих я пак да пробвам 3ти път.
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: VR6 BDE Трудно палене след престой
Колега задължително провери дебита на помпата трябва да е 80л/ч. Преди доста време имах проблем подобен на твоя и св оказа че помпата прави налягане но нямаше дебит и палеше много трудно. От както смених помпата всичко е ок.
- Darkbound
- Мнения: 257
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
- Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
- Двигател: BDE
Re: VR6 BDE Трудно палене след престой
Колега, в момента както писах по-горе, вадя бушона на помпата, припалвам колата 4-5 пъти да изпразня инжекторите и рейла, оставям я и след 1 час си пали от раз, вече 2 пъти се получи, ще пробвам още няколко. Мисля че ако имаше проблем с дебита в този случай пак щеше да го прави този проблем нали? Ако по този начин успея още няколко пъти да я запаля от раз според мен инжекторите пишкат и пускат бенз като постоят и се дави, и поради някаква причина не сме успели да го видим...
- 4i4o-dido
- Мнения: 827
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: VR6 BDE Трудно палене след престой
Такъв проблем имах с Нисан Микра. След смяната на рейката с инжекторите се оправи.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 102 госта