- Бобини, кабели, свещи (имах същия проблем с бобина на VR5)
- Регулатора за бензина.
- MAF виж му стойностите под товар и празен ход.
- Някъде мокро по инсталацията, понеже си го разхвърлил целия. Ако е имала нарушена изолация и се е намокрило може да създава смущения които после се заличават.
- Каква е компресията на мотора на студен и топъл.
- Някъде някой вакум да изпуска, лично аз си смених всички маркучи и на всяка снадка ги стегнах със свински опашки.
- Бензинова помпа, провери дебита, филтъра сменен ли е.
Не може да съдиш само по това, че минава все едно и също време между паленията. При мен проблема беше поне след 3 часа престой (лятото), а понякога и първо палене си палеше добре. Та зависи колко е загрял преди да спреш, после зависи колко градуса е околната температура, дали има вятър и така. Когато нямаш нужния дебит или налягане въпреки това може да запали идеално, преди да си спрял ако си го стъпвал и времето ако е било топло не изтика и дори да пикаят дюзите пак пали заради високата температура на горивото и камерата. Освен това ламбдата може да е причината, а преди това да не ти е направило впечатление, кои сонди дават грешки. Мързи ме да потърся сега, но не бяха ли 4 две от които са за катализаторите (задните). Те не могат да предизвикат такива проблеми, но предните може да шашкат запалването и тия колебания в оборотите.
... Забравих да кажа, че същия проблем и аз го имах зимата пали по същия начин и вдига до 2000 оборота които не падат нито на място нито в движение в следващите 5-10мин, буквално съм карал без да давам газ през това време. Това което разбрах е че го правеше винаги когато е между 0 и 5 градуса. Когато по студено -5 и -10 или пък над 5 и 10 градуса няма проблем пали нормално за 1мин държи 1200 оборота и после се оправя. Какво му става между 0 и 5 градуса по борд не знам... Нови: свещи, MAF, филтри, горивна помпа, темп. датчик за водата. Изчистени и замерени: ламбда, бобина, кабели, дросел, вероятно и други неща не се сещам сега и най интересното никакви грешки... Та така си го оставих зимата като излизах за работа се молех да е минусови градуси или около +10

