Wizi написа:Очевидно изкривеното ни мислене винаги гледа първо цената...
Както казва един приятел, когато се заговорим за цени и дали дадена стока си струва - "Пич, всичко си струва цената, въпроса е дали можеш да си го позволиш


musura написа:Wizi написа:Очевидно изкривеното ни мислене винаги гледа първо цената...
Както казва един приятел, когато се заговорим за цени и дали дадена стока си струва - "Пич, всичко си струва цената, въпроса е дали можеш да си го позволиш"
20vTurbo написа:roadrunner написа:... Р Класата е едно американско комби, ...
С кое американско комби го сравняваш? Аз се сещам само за едно подобно и даже ще ти дам жокер, прави се пак от Даймлер-Крайслер.
roadrunner написа:20vTurbo написа:roadrunner написа:... Р Класата е едно американско комби, ...
С кое американско комби го сравняваш? Аз се сещам само за едно подобно и даже ще ти дам жокер, прави се пак от Даймлер-Крайслер.
Нещо не разбрах намека...Р-класата си е по принцип конципирана за американския пазар. Според мен такъв "хибрид" няма да се радва на популярност в Европа.
Sir T
МнениеПуснато на: Съб Фев 17, 2007 2:51 pm Заглавие:
абе .. защо не съберем някой лев да вземем едно клубно такова? Ще направим график всеки да си бръмчи като има работа .. аз примерно много пътувам и мога си взема и некой студент за шофер Very Happy
Много ме радва идеята да си имаш такова средство за придвижване ..
autochoice написа:Възможно е и да не е бизнес този дето си го видял в Бургас - предвид, че все още няма продаден в България.
Мултивана е един прекрасен автомобил, например във варианта 2,5 ТДИ Хайлайн 4моушън, в който е по-добре оборудван от Туарег и по-функционален на пътя и почти толкова извън него. Бизнеса и според мен е малко прекален, но точно с Мултиван, Фолксваген си изгради имиджа на най-добрия(почти единствения) производител на пътнически лимузини. Мултиван си е обичайното превозно средство за официални срещи на световни организации и т.н.
Мерцедес никога не са успявали да се набутат в този клас, може би защото не полагат нужните усилия, но Фолксваген знаят, че дължат много на класа и затова направиха и Мултиван Бизнес - не толкова за да го продават а за да покажат какво могат да поберат на разстояние, по-късо с 17см от една S-класа например. Така че, стига сте мрънкали кое било евтино и скъпо ами просто ако имате път към Порше София Изток през работно време минете да го видите.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта