Високо налягане на турбо-Голф 4 АРЛ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Високо налягане на турбо-Голф 4 АРЛ

Мнениеот valiosport » Сря 05 юли 2017 22:18


Колеги сутринта тръгнах за работа и понапънах голфетката ама не до края а до половината долу/горе и като погледнах турбото какво налягане задържа се оплаших... 2.5 бара манометрично :eek
Отпуснах газта и превключих и пак подадох газчица и пак почна да катери налягането...
Каква може да е вероятната причина да задържа такива налягания?
Геометрията на турбото се движи ПЕРФЕКТНО, актуатора е почистен и смазан, движи се без да задържа и скърца.
Н75 го отварях за почистване, след изчистването пак ми правеше големи пикови налягания, но сега на студен двигател задържа голямо налягане без да пада.
Като загрее колата почти няма пикове, като дам газ и усрокоява веднага и си държи колкото е зададено в софтуера до 4000 оборота на двигатела.
Давайте идеи :bowdown




Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Високо налягане на турбо-Голф 4 АРЛ

Мнениеот Danny boy » Чет 06 юли 2017 6:15


Геометрията задържа,много леко на моменти ,и при мене беше така,спрей за чистене на фурни два пъти упражнението и сега всичко е наред.
Само няма да се плашиш.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Високо налягане на турбо-Голф 4 АРЛ

Мнениеот valiosport » Чет 06 юли 2017 7:02


Само че има една подробност....
Спирам вакума към актуатора и прави същото


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Високо налягане на турбо-Голф 4 АРЛ

Мнениеот Danny boy » Чет 06 юли 2017 8:22


Ами при мен се оправи така,нищо не ти пречи да пробваш.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Високо налягане на турбо-Голф 4 АРЛ

Мнениеот valiosport » Чет 06 юли 2017 15:07


Като махна вакума геометрията не играе, отворена е до края...


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Високо налягане на турбо-Голф 4 АРЛ

Мнениеот Danny boy » Чет 06 юли 2017 16:46


А дали е отворена докрая?Ами ако има още съвсем малко докрая хода на актуатора а пружината не може да го преодолее ,въпреки че вакума е изолиран,или изведнъж някакви извънземни са ти пипали софта докато спиш и сега държи свръх налягане...,или си барал реглажа на актуатора,или пък може уреда да ти се сбъгясва нещо,закачи я на лаптопа в движение и виж дали пак е така.
При мене задържаше по 2-2.5 по 5-6сек и блъскаше пикове до 3накрая.И при мене геометрията се движеше леко обаче..
Казвам ти нахаках от тоя Кауфландския спрей в топлата част на турбото 2 пъти през един месец и вече над половин година даже пикове няма.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: goppa, kukata_pasat, stefan4o, tdi fen, williams_vn и 55 госта