Червения датчик !!!

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Червения датчик !!!

Мнениеот lrlmodo » Нед 11 фев 2007 19:46


Здравейте !
Аз съм сравнително нов член на форума и се радвам, че съм част от VW гилдията : само VW
Ще се радвам да споделяме ценна информация, а и да науча нови неща, за така обичаните ни VW- та :patriot
Та по въпроса:
Днес си почиствах POLOвера, откачих въпросния датчик (на "октопода") -> и о еврика мотора замърка (оборотите се вдигнаха леко и станаха постоянни), въпреки че не беше загряла.
При работещ двигател монтирах обратно буксата -> мотора забави ход и заглъхна леко !!!1.Значи уреда за t на таблото работи
2.Лампата за t премигва 3 пъти при стартиране
На моя дзвер сигнал за уреда отчитащ t на таблото дава датчик на главата (с кафяв кабел уплътнен с маншон) !!! :shock :shock :shock
Двигатела е на аватара - карбуратор

Та въпросът е: За какво е тоз червен датчик ??? :shock :shock :shock
Благодаря ви предварително за отделеното време :beer




Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Нед 11 фев 2007 23:45


Колега дават го че е някакъв термо ключ (55-65*) 251 919 369D цена 7.60EUR(може да е малко по скъп) :D


Потребителски аватар
anton1975
Мнения: 17
Регистриран на: Чет 11 яну 2007 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот anton1975 » Пон 12 фев 2007 17:50


значи единият е за стрелката другият за автоматичен смукач като извадиш тоя за смукача колата ти започва да мърка когато е студена имитираш опъване на ръчен смукач при обикновен карбуратор 25 кинта оригиналния и 10 китаичето или турчето ментака е 10ятка лева значи при студен мотор трябва да държи 1200 1300 оборота като загрее и тоя левия датчик отвори трябва оборотите да паднат на 800


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Червения датчик !!!

Мнениеот lrlmodo » Съб 17 фев 2007 19:16


откачих въпросния датчик -> и о еврика мотора замърка (оборотите се вдигнаха леко и станаха постоянни), въпреки че не беше загряла.При работещ двигател монтирах обратно буксата -> [b]мотора забави ход и заглъхна леко

Ще се окаже, че при мен червения датчик е за включване и изключване на (thermal switch / 55/65C 20MM
for intake manifold heating / 2 pin
thermostat housing / red
F ..-K-000 001>> )
Онова нещо за подгряване на всм.колектор - таралежа.
Като е студена то подгрява -> товари алтернатора (а и като го монтирам при работещ ДВГ се чува нещо като пращене от алтернатора - явно заради голямото съпротивление) -> падат оборотите на ДВГ (все едно си пуснал подгряването на задния джам :-))
Като позагрее при 70 градуса явно изключва и всичко заспива
Но не е за смукача със сигурност !!!
:lock:


Потребителски аватар
m&m16v
Мнения: 269
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,с Герман
Контакти:

Мнениеот m&m16v » Съб 17 фев 2007 21:35


Много точно си го описал- така е :!:


Потребителски аватар
cerwin_vega
Мнения: 54
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 20:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот cerwin_vega » Съб 17 фев 2007 21:44


И аз имам същия проблем!!
Само искам да попитам ти си откачил този датчик където седи на разклонението на термостата!?


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Съб 17 фев 2007 22:37


ВАЖНО!!!
За да предотвратя голямото недоразумение в тази тема ,искам да отбележа следното"

за cerwin_vega:
anton1975 говори за моноинжекция и е прав ( синият термодатчик е за компа, а черният за стрелката на температурата на таблото),cerwin_vega, прочети тази тема:http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=34859

а, lrlmodo също е прав ,но неговият половер е с карбуратор и там нещата са други. И термодатчика е с червен цвят!


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Нед 18 фев 2007 9:11


Anbuch написа:ВАЖНО!!!
За да предотвратя голямото недоразумение в тази тема ,искам да отбележа следното"

за cerwin_vega:
anton1975 говори за моноинжекция и е прав ( синият термодатчик е за компа, а черният за стрелката на температурата на таблото),cerwin_vega, прочети тази тема:http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=34859

а, lrlmodo също е прав ,но неговият половер е с карбуратор и там нещата са други. И термодатчика е с червен цвят!


Дам :idea: за червения датчик говорим (темата) :019:


Потребителски аватар
cerwin_vega
Мнения: 54
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 20:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот cerwin_vega » Нед 18 фев 2007 18:59


Anbuch аз този датчик то смених дадох 26 кинта за него и след като го смених пак бях със същия проблем а като извада буксата с кабели не променя оборотите. Значи проблема не е там!??



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта