Да, покрай полото вложих доста усилия, нерви и пари, тия неща, за които ми говориш са ми до болка ясни, но в крайна сметка това е една купчина желязо, а и не са скъпи за поддръжка. Такива са си тези двигатели, гъбят си оборотите и това си е, иначи си вървят, сравнително надежни са, разбира се за Голф този двигател въобще не е подходящ, но така или иначе си я купил.
При някои двигатели това си е хроничен проблем, а и не е приятно да чистим постоянно тия дросели, аз имам два, чистя единия и само ги разменям.

Относно твоя проблем, явно си набарал причината. Не знаех, че си е изхвърлила маслото, явно ти е бил запушен сепаратора за маслените пари, по късно слагат на капака на клапаните допълнителна вентилация за да не се случват подобни неща.
Според мен, ако си възстановиш изцяло картерната вентилация би могла да се оправи работата, ако ти се занимава може да пробваш, иначе клапанчето на канистъра, трябва да е затворено при неработещ двигател.
На премеждията ми с полото гледам от хубавата страна, понаучих някои неща, пък и се запознах с много готини хора със сходни проблеми, разширих си социалните контакти, намерих си хоби за свободното време.

Ако имаш свобдоно време и желание, намери части и си ремонтирай колата, части има колкото искаш и са евтини, пък и кефа е най-голям, когато си оправиш колата сам.
