Аларма за забравени фарове - РЕШЕНИЕ

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

В бриколаж

Мнениеот wili98 » Сря 14 сеп 2005 8:33


Vasseto написа:Имам Г2,и вурзах сущия зумер на ключа на светлините на 96+ и на X-,но така работи само за контакта,а на жената това и стига.

Има такива простотии, струват по 5 лв, и пищят качествено..
Жената псуваше, ама се га като гледам няма забравяне.
И се свързват уникално лесно, може и директно на ключа на фара да ги включиш :)Без да теглиш кабели като луд :)


spam
Сега друго на дневен ред за да бръмчи като трябва да се включат фаровете, щото като си вижда за кво да и светка... да дебне колко е тъмно и да и вади една яка червена лампа :)




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

По-добър вариант

Мнениеот wili98 » Сря 28 сеп 2005 23:26


Тръгвате по Симеон, и наред питате за зумер за забравени фарове на Опел. Представалява едни сивичко, утре ще напиша и парт номера.
Има няколко модела, от такива които бръмчат гадно до такива които са чак приятни.

Иначе аз си взех от рено с три извода, пищи прилично, с 3 извода, и парт Но: 02414 - производител CARTIER

връзването обикновенно сатава единият край към + от ключа /контакт/, другият габарити, и третият маса на ключето за вратата...

Пък пробвай да пуснеш и ЗУМЕР в раздел направи си сам.. ;)

И успех


Потребителски аватар
zexer
Мнения: 308
Регистриран на: Нед 07 авг 2005 15:33
Автомобил: Golf2
Двигател: 1.3 MH
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот zexer » Сря 17 яну 2007 16:12


Здавейте.
И аз днес си взех едно от рено 21 е като гледам това дет са му направили с боята. С 4 крачета е C,E,P,L (на първата снимка доло) - някакви идей кое за къде (какво) е?

Изображение Изображение Изображение


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Сря 17 яну 2007 18:52


Един познат на астрата имаше много дразнещ зумер, а на служебната си баничарка рено зумера беше къде, къде по-поносим. Решението- размени двете релета, без никакви други преправяния и.т.н.


Потребителски аватар
zexer
Мнения: 308
Регистриран на: Нед 07 авг 2005 15:33
Автомобил: Golf2
Двигател: 1.3 MH
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: По-добър вариант

Мнениеот zexer » Сря 17 яну 2007 19:37


Ама аз такова реле нямам май. Ще трябва да навържа това с габаритите, маса на ключето за вратата и от клуча за палене /при контакт/. Въпроса е на кои места да ги навържа тия по релето :)


Потребителски аватар
zexer
Мнения: 308
Регистриран на: Нед 07 авг 2005 15:33
Автомобил: Golf2
Двигател: 1.3 MH
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот zexer » Чет 18 яну 2007 21:38


Разглобих го и го снимах ако някой може да го разгадае и да помогне кое-къде да се свърже.
Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение


Потребителски аватар
MamaMy
Мнения: 1040
Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
Автомобил: Galaxy
Двигател: AUY 2003г
Местоположение: Едно малко село край Плевен

Мнениеот MamaMy » Пет 19 яну 2007 1:02


Това успях да разгадая. Текста отстрани се отнася за крачето което не се вижда на снимката.
Изображение


Потребителски аватар
zexer
Мнения: 308
Регистриран на: Нед 07 авг 2005 15:33
Автомобил: Golf2
Двигател: 1.3 MH
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот zexer » Пет 19 яну 2007 5:22


Благодаря много. Тия дни ще го видим "ще го дава ли ... или няма да го дава" :)


Потребителски аватар
FLAIR
Мнения: 102
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 17:25
Автомобил: Golf IV
Двигател: SR 1999
Местоположение: София

Мнениеот FLAIR » Пет 19 яну 2007 8:56


My написа:... като връзката става през диод. Не знам само как ще се разберат с алармата.[/img]


Ами никакъв проблем. По същия начин, по който лампата в купето свети при отваряне на която и да е врата, така и алармата ще си работи без проблем.

На едното краче на релето/зумера се връзва ключето на шоф. врата, на другото (другия край на диода) се връзват отиващите в момента кабеляци към ключето.

Но след свързване трябва естествено да се провери.

Така с диод си направих лампа в багажника, която да свети само при отваряне на багажника, без това да пречи на алармата, както и на лампата в купето.


rbh
Мнения: 9
Регистриран на: Съб 15 апр 2006 15:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот rbh » Чет 08 фев 2007 16:44


Приятели, здравейте на всички!!!! Ако искате , пък и да не искате ще ви кажа най-елементарния и евтин вариант , който реализирах в служебната ми кола(За по-евтин от този найстина не се сещам......).Значи , ако сте от Пловдив, Асеновград или Пазарджик , можете да си купите зумерче за 12V от магазините на Кузмов(без излишна реклама да правя там са най-евтини според мен- 1.3 лева->к'о му плащаш? :)).Ако сте от София има магазини на Пасат електроникс(незнам адреса, само вижте в http://www.pasatbg.com, раздел електроакустика и си харесайте).Та значи зумерчето ако има кабелчета е по- добре(иначе ще трябва да си ги запоявате сами и има вероятност да се объркате , ако сте начинаещи), обикновено са червен за плюса и черен за масата(минуса).Отваряте си отдолу , под волана капака с превключвателите, или ако ви е по-удобно - таблото с бушоните.Плюсови кабел на зумерчето се свързва със плюса , който отива към релето за габаритите(то работи и при включени фарове)->елементарно: намирате го със уред или пробна крушка-> в момента на включването на габаритите на него се появяват 12V спрямо маса или пробната лампа светва. По същия начин намирате кабела , които подава 12V,когато е на контакт.Има една особеност , ако колата е с дизелов двигател , както в моя случай - тази подробност се крие в това че има два "контакта", трябва да уцелите този които минава пре подгряващите свещи, при бензиновите двигатели е само един, щото има само един такъв(замасява през бобината за запалването.).Та по темата с връзките -> към този втори кабел за контакта свързвате черното кабелче на зумерчето. Без повече допълнителни връзки работата е свършена - няма да си забравите фаровете, освен ако не сте мазохистично настроени по отношение на зумера и слуховото ви възприятие ;). Според мен е излишно да си оставите фаровете или габаритите докато сте в колата и посочение зумер да ви свирка чак като отворите вратата.В случая с таблото с бушоните -> просто намирате бушоните за контакта и за габаритите и кабелите по същия начин: червения на габаритите, черния на контакта...Ами това е от мен, благодаря за отделеното внимание и време, на всички успех с реализацията........ (Според мен по-лесно от това не може да се направи...)


kdochev
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 20:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот kdochev » Съб 17 фев 2007 20:45


:lol: две релета-12в-40вата -нормално отворени--управление на бобината на релето се взима от генератора--заработи ли двигателя -фаровете палят -и габари---стават пълен автомат -може да се палят и от ключа -той не се елиминира-успех!!! всичко това гасне след като загасите двигателя


Потребителски аватар
kalinveliki
Мнения: 289
Регистриран на: Съб 29 юли 2006 18:17
Автомобил: VW T4
Двигател: 2.4D
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот kalinveliki » Нед 18 фев 2007 17:33


Вчера и аз си направих да пищи зумерче на отворена врата и габарит и загасен двигател.
Две реленца за по 60 стотинки, зумер за 1,5лв., три диода изправителни по 1А/квито има/ и малко жички и изолирбан! за 3,5 лв.
Едното се връзва с НЗ контакт другото с НО , оф по добре да кача схемка,но мисля че на дали ще е нужно!
Беше ми студено да си играя да е на изваден ключ, а не на загасен двигател но и така ме устройва!


Потребителски аватар
kalinveliki
Мнения: 289
Регистриран на: Съб 29 юли 2006 18:17
Автомобил: VW T4
Двигател: 2.4D
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот kalinveliki » Нед 18 фев 2007 17:35


консумацията на зумера е I=0.05А!


Потребителски аватар
Snoopy
Мнения: 263
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Snoopy » Чет 03 май 2007 1:10


Изчетох я цялата тема, но ми се стори, че никъде я няма моята идея, а всъщност да пищи когато вратата се отвори и ключа не е в таблото.
А ако се отвори и ключа е там, дори да е загасен двигателят и да не е на контакт колата, да не пищи, в момента в който се извадят ключовете от таблото(при вече отворена врата) да почва да пищи.

Предварително ме извинете за нахалството и неясното изразяване :oops:


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Чет 03 май 2007 8:58


Snoopy написа:Изчетох я цялата тема, но ми се стори, че никъде я няма моята идея, а всъщност да пищи когато вратата се отвори и ключа не е в таблото.
А ако се отвори и ключа е там, дори да е загасен двигателят и да не е на контакт колата, да не пищи, в момента в който се извадят ключовете от таблото(при вече отворена врата) да почва да пищи.

При мен е така - ваското1 го е правил, той да обясни какво е връзвал ;)



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта