Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
georgebonev
Мнения: 3106
Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
Автомобил: Golf 3 Variant
Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - ремонт на нафтова помпа -ПОМОЩ !

Мнениеот georgebonev » Пет 18 авг 2017 8:12


дърт милиционер написа:Колата до вчера вървеше идеално , в петък се върнах от морето ...

Май някой е пробвал дали ще върви полото и с друго гориво...
Много добро промиване и продухване на помпата й трябва. Ако наистина е имало морска вода и водорасли в резервоара, може и по-големи поразии да станат не само с помпата.
Дано я оправят в Бош.
Далече си ми, но в Попово има също добър майстор на помпи.




Потребителски аватар
дърт милиционер
Мнения: 732
Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
Автомобил: WV Polo 2F 1993
Двигател: 1.4 DIESEL
Местоположение: София

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - ремонт на нафтова помпа?

Мнениеот дърт милиционер » Пет 18 авг 2017 15:40


Уф..............съблякоха ме гол .......дано бабата не ме види ,че се прибирам по бели гащи. Оправиха я - не е била строшена , а пълна с тиня........но още не съм я монтирал защото колата е в Кресна - взеха ми 206лв..........отиде половината пенсия. Дай боже да работи , че хептен побелех. Апропо , като я сглобя - обезвъздушава ли се или направо въртя на стартера ? Някой правил ли е тази процедура ? Много ми е чудно как се качи тази тиня през горивния филтър и влезе в помпата.............. Благодаря на всички за подкрепата. :beer


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13393
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - ремонт на нафтова помпа?

Мнениеот Zdravko Zankov » Пет 18 авг 2017 16:13


Айде бре,тавана взимаш на пенсията,ко се праиш...


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6368
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - ремонт на нафтова помпа?

Мнениеот ktamen » Пет 18 авг 2017 19:03


дърт милиционер написа: Някой правил ли е тази процедура ?

Не съм наясно с двигателя на тва поло, ама ми се струва, че нямаш шанс сам да си сложиш помпата.
Не трябва ли да се прави центровка :rolleyes


Потребителски аватар
дърт милиционер
Мнения: 732
Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
Автомобил: WV Polo 2F 1993
Двигател: 1.4 DIESEL
Местоположение: София

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - ремонт на нафтова помпа?

Мнениеот дърт милиционер » Пет 18 авг 2017 20:27


Не знам дали се прави центровка..............Във фактурата виждам , че са ми взели 150лв за стенд......дали са и правили центровка не знам.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6368
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - ремонт на нафтова помпа?

Мнениеот ktamen » Пет 18 авг 2017 20:35


На Ситроена центровката се прави като се охлабят болтовете на помпата и я въртя цялата.


Потребителски аватар
georgebonev
Мнения: 3106
Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
Автомобил: Golf 3 Variant
Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - ремонт на нафтова помпа?

Мнениеот georgebonev » Пет 18 авг 2017 20:45


Ако успееш да наместиш помпата, приготви си и резервен акумулатор или колега с кабели да даде точец.
Дано няма запушени дюзи...


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7921
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Seat Alhambra
Двигател: CFFB
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - ремонт на нафтова помпа?

Мнениеот goppa » Съб 19 авг 2017 5:55


Обезвъздушаването става лесно с вакуум, като се смуче от щуцера на помпата в който е включено марлучлето от дюзите за излишната нафта. Ако нямаш вакуум помпа добра работа върши една такава самоделка
Изображение
Вакуума в нея се създава с прахосмукачка
Изображение
Само внимавай прахосмукачката да не засмуче нафта :mhihi

П.П. Сега видях, че имаш ръчна помпичка за подкачване :redface . Не ти трябва вакуумене. Помпиш до втвърдяване, въртиш и си пали. После закарай колата да ти центроват момента на впръскване!


Потребителски аватар
дърт милиционер
Мнения: 732
Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
Автомобил: WV Polo 2F 1993
Двигател: 1.4 DIESEL
Местоположение: София

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - ремонт на нафтова помпа?

Мнениеот дърт милиционер » Съб 19 авг 2017 15:45


Е , голяма работа сте. Това с буркана е голяма идея. Имам вакум помпичка и се надявам да се оправя, казаха ми да помпам докато потече нафта от изхода за излишната нафта , после да охлабя металните тръбички към дюзите и да въртя на стартер докато протече и през тях нафта - после ги завивам и трябва да запали. Дано в понеделник се оправя. :bowdown


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8982
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - ремонт на нафтова помпа?

Мнениеот samo_pechka » Съб 19 авг 2017 22:24


Помпата на това Поло е малко "по-особена". Не става от други коли. Защо? Вижте снимката
поло 1.4д.jpg


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7921
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Seat Alhambra
Двигател: CFFB
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - ремонт на нафтова помпа?

Мнениеот goppa » Нед 20 авг 2017 8:48


Зaщото се върти нaобрaтно :)


Потребителски аватар
polovera_9n3
Мнения: 1916
Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
Автомобил: VW POLO TDI
Двигател: BNM 2007
Местоположение: Кърджали

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - ремонт на нафтова помпа?

Мнениеот polovera_9n3 » Нед 20 авг 2017 12:20


дърт милиционер написа:..... после да охлабя металните тръбички към дюзите и да въртя на стартер докато протече и през тях нафта - после ги завивам и трябва да запали...... :bowdown

преди 2 години така запалих форд ескорт дизеляк, непален от 8 месеца. Въртеше на лудница и няма палене, разхлабихме тръбичките цилиндър по цилиндър, като отхлабихме на 3ти цилиндър запали веднага. 1ви цилиндър разхлабвам...няняняняняняня, дойде нафта,стягам, 2ри разхлабвам... няняняняняняня дойде нафта,стягам, 3ти разхлабвам-няняняняняняняняняня дойде нафта и ТЪКЪРРРРРРРРРР запали.. и едни яки кадиши отзаде- направо стана мъгла на половината паркинг :mhihi


Потребителски аватар
дърт милиционер
Мнения: 732
Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
Автомобил: WV Polo 2F 1993
Двигател: 1.4 DIESEL
Местоположение: София

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - ремонт на нафтова помпа?

Мнениеот дърт милиционер » Нед 20 авг 2017 16:48


Уф.............утре е денят на истината. Дай боже да запали.Бабата нещо надушва и ме чака голям скандал. :bowdown


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8982
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - ремонт на нафтова помпа?

Мнениеот samo_pechka » Пон 21 авг 2017 21:10


polovera_9n3 написа:
дърт милиционер написа:..... после да охлабя металните тръбички към дюзите и да въртя на стартер докато протече и през тях нафта - после ги завивам и трябва да запали...... :bowdown

преди 2 години така запалих форд ескорт дизеляк, непален от 8 месеца. Въртеше на лудница и няма палене, ...

Читав дизел , на който не са разбутвани гайките на тръбичките , няма теч от ГНП, дюзи в ред, пали без отказ дори и след 2 години престой на място. Лично изпробвано на две коли. Разхерметизира ли се системата обаче... след престой от 6 и повече месеца - кофти.


Потребителски аватар
stypkata
Мнения: 1226
Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i + Jumper 2013
Двигател: AEK
Местоположение: Бургас

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - ремонт на нафтова помпа?

Мнениеот stypkata » Вто 22 авг 2017 9:39


Cъщия двигател сложих на лодката си.Като свалях ГНП миналата година процедурата по паленето беше следната:
Развих един имбусен болт (6мм ако не се лъжа) в горната част на помпата и от там я напълних с нафта със спринцовка .
Развих гайките на тръбичките от към ГПН една по една и въртях на стартер докато не потече нафта.
Същото упражнение с гайките на тръбичките от към дюзите.
След тези упражнения двигателя запали ,но не работеше добре.Т.е. гърмеше през ауспуха и издаваше ненормални звуци.Също и понапушваше сериозно.
Центровката се опитах да я направя с индикаторен часовник вкаран в отвор в долната част на помпата и с данни взети от Audodata за "финна настройка" ,но не се получи и минах на следния вариант:
Отхлабих трите болта,които държат помпата и я въртях по време на работа в двете посоки .Работата на двигателя се променя и я оставих в положение,в което работеше нормално.Стегнах болтовете и от тогава пали на четвърт дори след 4 месечен зимен застой тази пролет запали от раз.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: asasho и 67 госта