georgebonev написа:Съпротивлението под "пяната" между двата кондензатора? Руснаците го обсъждаха това - имаха проблемно палене... Ако платката е подобна...
Ако е удобно една снимчица,да видят и други колеги.
georgebonev написа:Съпротивлението под "пяната" между двата кондензатора? Руснаците го обсъждаха това - имаха проблемно палене... Ако платката е подобна...

georgebonev написа:
Имаше тема от братушките, в която се описваше проблем с паленето на Вебастото, заради повредени съпротивления под "пяната" между двата големи кондензатора. Линка ще мога да го пусна след 10-ти. Мисля, че беше в Борт-журналите на drive.ru
hool_23 написа:След оправянето на печката ми ( вебасто ) на Турян 2.0 140 коня тди 2007 год.Нямам търпение да вида как ще работи.Но въпроса ми е как мога да разбера дали печката е донагревател или атономна,защото гледам по руски форуми как пускат да работи печката от дистанционното на колата,дали ще може и мойта да тръгне от него?
hool_23 написа:А от дистанционното на колата?
. Бях сменил свеща, изчистих цедката, оправих ел. циркулационната помпа, общо взето всичко бях прегледал, но печката все така прегряваше и гаснеше. И миналата седмица си викам, че тази зима няма как да студувам. Пак започнах с преглед на помпата, свалих самата печка, разглобих я, прегледах я, но така и не се намери причина. Най-накрая реших да точа антифриза, и да търся запушване. Започнах от задния радиатор, но при него нямаше проблем, обаче като започнах да разкачам маркучите от алуминиевите тръби под купето- воала. На всяка снадка маркуч-тръба, се беше образувало тапа( нещо като варовик, но по меко), изчистих всички тръби, продухах ги, сглобих, и вече се радвам на топло. Тази зима няма да се студува 

Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта