Що не пробвате софтуерно - задавате на компютъра 'изваждане полуоска' и готово!
Ся по-сериозно, нищо, че идеите са ви много несериозни:
Вариант 1:
Развивате външното каре, откачате шарнира, освобождавате полуоската и я сваляте, развивайки двата оцелели болта.
От там нататък почвате да се молите майстора да е скъсал друите 4 при завиване, а не при развиване. Щото ако е второто без зор няма да ги развиете и вие.
Вариант 2:
Развивате външното каре, откачате шарнира, освобождавате полуоската и... НЕ я сваляте, развивайки двата оцелели болта.
Просто хващате 2 лоста ( а най-добре 'вилица' ), пъхвате ги м/у кутията и чашата на вътрешното каре с рязък удар вадите чашата, барабар с карето и цялата полуоска
Чашата е на пружинна скоба, която се свива при рязкото издърпване и всичко излиза.
Да не збравите, че и част от маслото също излиза
Та по-хубаво да си го извадите предварително през пробката