Голф 4 1.6 16v Няколко въпроса

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
gddbg
Мнения: 244
Регистриран на: Съб 18 юни 2016 20:05
Автомобил:
Двигател:

Голф 4 1.6 16v Няколко въпроса

Мнениеот gddbg » Нед 01 окт 2017 21:54


Здравейте, искам да попитам няколко неща свързани с колата. Надявам се да има хора които да могат да ми разяснят.
Първо искам да попитам нормално ли е след леко превъртане на гуми да мога да превключвам много по-плавно и лесно. Това съм го забелязал доста пъти. Или след като съм карал по магистралата продължително време на високи обороти. Според мен нещо се загрява , но не схващам кое. Съединителя според мен трябва да си работи еднакво винаги. Отделно ,че си отделя височко ,не мисля че това има общо и ,че след превъртане на гуми или по-високи обороти всичко да заспива. Дори придръпването при отпускане на газта изчезва.

Второто нещо за което искам да попитам е има ли как да повиша чувствителността на педала на газта? Нещо ми се струва доста умряла в сравнение с кола с жило. Тъй като имам достъп и до голф 3ка с жило на газта при горе долу еднакво чукване на газта едната отива към 2000 и отгоре оборота пъргаво ,а другата едва до 1500 нещо такова. Дросела е чистен и адаптирван преди време въпреки ,че възнамерявам скоро сам да си го изчистя пак.

Трето е нещо което не ми се струва много нормално. При тръгване на студен двигател тоест малко след като съм запалил. Винаги чакам поне 30тина секунди до минута. При рязко подаване на газ колата сякаш леко се задавва и забива за част от секундата и след това се наема. Немощна е сякаш като я настъпиш рязко. Иначе при плавно потегляне не е толкова зле. За радост не винаги го прави.

И последното нещо е играе ли роля количеството гориво в резервоара? На моменти когато го оставя под 1\4 ми се струва ,че самата кола се ограничава по някакъв начин. Имам газов инжекцион и като цяло не ме топли толкова въпреки ,че гледам да не я оставям под 1\4 в резервоара, но ми е направило нещо като впечатление и не знам дали наистина е така.




gddbg
Мнения: 244
Регистриран на: Съб 18 юни 2016 20:05
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.6 16v Няколко въпроса

Мнениеот gddbg » Вто 03 окт 2017 6:41


Никой ли не се е сблъсквал с някое от нещата?


Потребителски аватар
Strosner
Мнения: 295
Регистриран на: Пет 06 май 2016 11:48
Автомобил: VW - Audi - Skoda
Двигател: 2001г
Местоположение: Карлово

Re: Голф 4 1.6 16v Няколко въпроса

Мнениеот Strosner » Вто 03 окт 2017 11:17


С много неща можеш да се сблъскаш тука, все пак, голф 4 не е най-успешния модел! Дори четох някъде, че вероятно е най-неуспешния досега, от цялата серия!

Последна промяна от Vlad777 на Вто 03 окт 2017 12:17, променено общо 1 път.
Причина: За това полезно мнение получаваш поредното предупреждение!


barutchiev
Мнения: 561
Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
Автомобил: VW BORA
Двигател: AUS 2000

Re: Голф 4 1.6 16v Няколко въпроса

Мнениеот barutchiev » Вто 03 окт 2017 12:29


Тези двигатели са си мноооого мудни в ниските. Никаква пъргавина. Виж във високите са доста по-добре.
За чувствителността на педала смятам, че си е нормално да има някакъв лаг. При Бората ми също е така. Свиква се. Просто използвам леко предварение при тръгване.
Относно горивото в резервоара, не мисля че трябва да има разлика. Важното (особенно през лятото) е да има повечко гориво, защото служи до някаква степен за охлаждане на помпата.
Оборотите при мен реално доста помагат в превключването.
Примерно при 35-40 км/ч включването на 3та предавка при обороти около 2500"влиза" много по-леко от включването ѝ при същата скорост но от свободна(ако колата съм я бил пуснал по-инерция).


Потребителски аватар
Strosner
Мнения: 295
Регистриран на: Пет 06 май 2016 11:48
Автомобил: VW - Audi - Skoda
Двигател: 2001г
Местоположение: Карлово

Re: Голф 4 1.6 16v Няколко въпроса

Мнениеот Strosner » Вто 03 окт 2017 12:39


Защо, нещо невярно ли казах? Дай факти и доказателства, че не е вярно, много си ербап иначе, да се правиш на предупредител?

Последна промяна от Vlad777 на Вто 03 окт 2017 12:41, променено общо 1 път.
Причина: Поредно мнение, което не е по темата.


Потребителски аватар
plameney
Мнения: 397
Регистриран на: Вто 25 май 2010 21:46
Автомобил: Passat B5 1.6
Двигател: ARM 2000
Местоположение: Асеновград
Контакти:

Re: Голф 4 1.6 16v Няколко въпроса

Мнениеот plameney » Вто 03 окт 2017 12:40


gddbg написа:..... При тръгване на студен двигател тоест малко след като съм запалил. Винаги чакам поне 30тина секунди до минута. При рязко подаване на газ колата сякаш леко се задавва и забива ....


Това ми прилича на лоша настройка на ГИ.Симптомите описани при теб напомнят на подобен случай с моя пасат.Една от газовите дюзи се беше разбила и пускаше по-малко газ.От там общо обогатяване на сместа на газ,което се отразяваше при работа на бензин.


barutchiev
Мнения: 561
Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
Автомобил: VW BORA
Двигател: AUS 2000

Re: RE: Re: Голф 4 1.6 16v Няколко въпроса

Мнениеот barutchiev » Вто 03 окт 2017 17:12


Strosner написа:Защо, нещо невярно ли казах? Дай факти и доказателства, че не е вярно, много си ербап иначе, да се правиш на предупредител?
Нещо не разбрах колега? Това към кой е??? Кой е "предупредител", факти и доказателства за какво?


gddbg
Мнения: 244
Регистриран на: Съб 18 юни 2016 20:05
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.6 16v Няколко въпроса

Мнениеот gddbg » Сря 04 окт 2017 20:45


plameney написа:
gddbg написа:..... При тръгване на студен двигател тоест малко след като съм запалил. Винаги чакам поне 30тина секунди до минута. При рязко подаване на газ колата сякаш леко се задавва и забива ....


Това ми прилича на лоша настройка на ГИ.Симптомите описани при теб напомнят на подобен случай с моя пасат.Една от газовите дюзи се беше разбила и пускаше по-малко газ.От там общо обогатяване на сместа на газ,което се отразяваше при работа на бензин.


Ами те дюзите на инжекциона са на 15хил км грубо казано. Не са някви уникални ама възможно ли е да се разбият толкова бързо? Това го прави както казах малко след запалване като след каране 100ина метра се пооправя, но през това време си работи само на бензин колата. И често го прави при рязко тръгване дори и след километри каране ама вече на газ. Разтреперва се едно такова и без малко да угасне ама се наема след това. Ходил съм в началото да я настроят 3 4 пъти после даже при друг. Нещо се беше уж пооправила и след това не съм му обръщал толкова внимание ама от известно време пак взе да ми се набива на очи стабилно. Възможно ли е да е от нещо друго по самата кола, не от газовото?

И да попитам оше нещо което може и да е свързано с горното. При палене след повече от 5 6 часа или една нощ горе долу, при въртене на ключа запалва с разтрисане и почети винаги изгасва. Има случаи в които сеедно се чува само сартера да върти и нищо повече което е малко странно за мен ама при втория опит си пали съвсем нормално без да има нужда да задържам ключа. След запалване замирисва на бензин. Дали има нещо общо с налягането на горивото и за това да не може да запали? Като цяло на контакт я изчкавам не веднага да въртя. Пробвал съм и по няколко пъти уж помпата да си направи налягане ако има нещо ама не.


Потребителски аватар
plameney
Мнения: 397
Регистриран на: Вто 25 май 2010 21:46
Автомобил: Passat B5 1.6
Двигател: ARM 2000
Местоположение: Асеновград
Контакти:

Re: Голф 4 1.6 16v Няколко въпроса

Мнениеот plameney » Сря 04 окт 2017 21:44


Може да я покараш 2-3 дни само на бензин и ако тези проблеми с паленето и забиването се оправят,много вероятно е да се нуждае от настройка газта.
Щом при втори трети опит колата пали и оборотите се стабилизират,това е защото бензиновия компютър усеща че нещо не в ред горивната смес и минава в друг режим на работа.
Дали е възможно да е от налягането на помпата не мога да ти кажа.Трябва да се измери.


gddbg
Мнения: 244
Регистриран на: Съб 18 юни 2016 20:05
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.6 16v Няколко въпроса

Мнениеот gddbg » Чет 05 окт 2017 6:03


Ами преди няколко месеца я бях карал само на бензин към 200 300км ама нямаше никакъв резултат. Обаче не бях завивал кранчето на газовата. Просто си стоеше превключена на бензин. Май трябва да пробвам като го завия.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: simo7 и 48 госта