Пушека изчезва след около 5 минути на запалването, но лютивината си я имаше, като спра някъде и оставя колата се чуваше как ЕГР-а отваря и дори напълно загрял двигателя изкарваше лек дим, но миризмата беше много тежка...
Смених си подгревните свещи защото имах 3 изгорели, почна да възпламенява по-добре в студеното...
Реших да затапя ЕГР-а защото имах съмнения че при настъпване на газта не затваря и свежия въздух отиваше в аспуха... Паля сутринта колата студена и Ооо чудо, вече няма пушеци и претрисания и я няма характерната лютива миризма на неизгоряла нафта...
Близо от един месец насам, няма пушеци рано сутрин, само при възпламеняването на цилиндрите избълва син дим от аспуха и това е...
Бях готов да сменям О-пръстени на дюзи, даже бях закупил всичко необходимо за ремонта, остана ми само динамометричен ключ да си взема, но засега ремонта се отлага за по-нататък...
Така че не е лошо, който ще сменя О-пръстени на дюзи, първо да си затапи ЕГР-а и да си провери свещите...
Весело изкарване на празниците на всички колеги

