VW Passat CC
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Чет 24 яну 2013 15:11
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: 2010
Re: VW Passat CC
Приятели, давайте съвети.. Ходих на диагностика, показа, че ДПФ филтъра е пълен с 90 грама сажди и т.н. Какво може да се направи, така че колата да може да се кара в чужбина тъй като мисля да се местя в др държава... Нов ДПФ? Каква би била цената? Някакво почистване? Благодаря предварително.
-
- VW експерт
- Мнения: 12867
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: VW Passat CC
Щом отиваш в държава от ЕС продавай колата.
Там ще си вземеш бензинова.
Там ще си вземеш бензинова.
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Чет 24 яну 2013 15:11
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: 2010
Re: VW Passat CC
Е... затова ли я взех, да я продам. :D За Германия се стягам, но там не може без ДПФ да я регистрирам. Гледам, че в Англия правят ремап и махат ДПФ-а.
-
- VW експерт
- Мнения: 12867
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: VW Passat CC
Точно Германия имах предвид.
Мой приятел, заклет печкар,там беше принуден да купи бензин.
В Есен живее.
Мой приятел, заклет печкар,там беше принуден да купи бензин.
В Есен живее.
Re: VW Passat CC
чакай ве къде тръгна да купуваш нов , пак прочети какво си писал PASSAT CC и DPF просто ходи някъде на диагностика да ти активират ръчно регенерация на ДПФ и си готов :) .Или пък ДПФ си има специални режими над еди колко си км като караш се регенерира и тия сажди изгарят и не е нужно друг , нито ще имаш проблеми в ДЕ.
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Чет 24 яну 2013 15:11
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: 2010
Re: VW Passat CC
Ходих, не успяха да я активират ръчно, колата си прави регенерации през някакви чести интервали 200-300кч. Натисках я здраво последните 800-1000км. И пак 90грама си стоят.. няма да взимам нов, защото няма пари за такъв. Колата не дава никакви грешки, перфектна е, но в бъдеще може и да излезе нещо. Дюзите нямат никакви отклонения. Ще я карам и каквото стане. :)
Re: RE: Re: VW Passat CC
В ДПФа не са събрали сажди, а негорима "пепел". Саждите се окисляват при извършена регенерация и не се натрупват. ЕЦУто според разхода на гориво намаля интервалите на регенерация и затова са 200-300км. Освен ако тези 200км не са градско движение на много къси отсечки. Така или иначе, може да се удължи животът на ДПФа, като се свали, накисне с ПАВ и се измие на противоток с водна струя, но не от водоструийка. След това се монтира, със сервизен софтуер трябва да се укаже, че ДПФът е сменен с нов и трябва да се върне към нормалните интервали на регенерация . Така може да изкара поне 180 000 км, ако няма спукване, но това ОБД2 ще го засече като грешка.
Re: VW Passat CC
Бе карай си я и не занимавай , той ДПФ ако е силно замърсен сам ще се прочисти ....... на теб 90 гр може и да са ти много а той да е преценил,че не е нужно и затва да не се активира регенерация и как ги измери тия 90гр :D
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Чет 24 яну 2013 15:11
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: 2010
Re: VW Passat CC
На диагностика. Това показа компа.
Re: VW Passat CC
Какво показа диагностиката? Сажди или ash ? Или нещо друго, ако може да го прочетем на оригинален език ще е много от полза. Освен това 90 грама сажди са над 3 пъти над допустимото за този ДПФ.
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Чет 24 яну 2013 15:11
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: 2010
Re: VW Passat CC
Сажди пишеше на български - 90грама. Това е. Да, четох по чуждите форуми над 50-60грама е зле, но няма грешки и тн. Ще пробвам на друго място да направят диагностика. Началото на ноември ще е.
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Чет 24 яну 2013 15:11
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: 2010
Re: VW Passat CC
Здравейте, приятели. Малко ъпдейтче. Станахме на 170к км и сменихме масло и филтри. Маслото поръчах от Германия. Филтрите взех от тук, оригиналните на VAG.
- genevaboy2
- Мнения: 332
- Регистриран на: Вто 17 апр 2012 22:00
- Автомобил: Volkswagen CC
- Двигател: CUVC 2016
- Местоположение: Конфедерация Хелвеция
- Контакти:
Re: VW Passat CC
Честито Колега , и за много години ! само безаварийни десетки хиляди километри през 2018 !
Кастрол бях взел за доливане , в случай че си поиска, моя майстор казва че ми сипва Лики Моли лонг лайф 3.
Но то си е и до предпочитание и личен избор, и с кастрола би трябвало да и е окей !!!
Кастрол бях взел за доливане , в случай че си поиска, моя майстор казва че ми сипва Лики Моли лонг лайф 3.
Но то си е и до предпочитание и личен избор, и с кастрола би трябвало да и е окей !!!
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Чет 24 яну 2013 15:11
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: 2010
Re: VW Passat CC
За много години на всички! Да сте живи и здрави, щастливи и успешни. Смених и акумулатора, който поддобно на твоя, сдаде багажа. Кастролът е уникално масло, само да е истинско. В случая съм убеден на 1000%, че е такова. Лики Моли също е хубаво. Много ми хвалят Мотул. Мисля следващата смяна да е с такова масло. :)
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Чет 24 яну 2013 15:11
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: 2010
Re: VW Passat CC
При нас снегът дойде! Порадвахме му се, контитата се държат много добре на сняг.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: hubavito и 16 госта