Проблем с Vento 1,9 TDI
- Commander_Keen
- Мнения: 519
- Регистриран на: Съб 20 май 2006 1:24
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: RH 88 Auto
- Местоположение: София
- Контакти:
Проблем с Vento 1,9 TDI
Абе откакто го зех тва венто сичко ОК ама нещо стрелката на датчика за температурата почти не мърда...подчертавам почти,защото на някой баир като се поозори се вдига,ама не излиза и от белите лентички в началото даже не стига и 70 градуса,а доколкото знам нормалната работна температура е около 80 - 90 градуса. Датчика ли е за смяна или нещо друго ???
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Зимата моята си държи 70-80 градуса лятото 90.Нямам намерение да сменям термостата поне за сега след темите за ментетата-термостати които са на пазара.Цялата разправия е доста за почити сигурна кратковременна добра работна температура.Странното е, че радиатора ми е студен.Ако термостата не затваря щеше да е топъл - 70 градуса са си температура все пак - най вероятно да е притворен.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
По-добре го смени.Щом не е на 90 двигателя не работи в нормалната температура за която е изчислен,а това неминиуемо ще доведе до последствия макар и не фатални.Отделно и разхода ти се качва.Ти ако тръгнеш с идеята за части ментета трябва колата като се развали се да е в гаража.
P.S. Пипни долния маркуч за да разбереш дали найстина е леко отворен ,или просто е студен щото караш на къси разстояния в задръстванията.
P.S. Пипни долния маркуч за да разбереш дали найстина е леко отворен ,или просто е студен щото караш на къси разстояния в задръстванията.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
mladeja написа:най вероятно да е притворен.
Значи на моята по предна тройка имаше такъв проблем, тем стоеше все около 70 градуса. Оказа се, че самия термостат работи, но гуменото уплътнение е прецакано, и минава охладителната течност през едни дупчици на самата клапа на термостата. Резултата е нито отворен, нито затворен. Смених го с хубав - Beru мисля, намират се, на пазара няма само ментета, и всичко е ОК. Успех, а освен всичко име една доста обширна тема само за термостата...
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Да може би е уплътнение и изпуска по малко толкова че да не може да стопли радиатора.
Темите за термостати съм изчел почити всичките и процентно са повечето недоволни от новите си термостати.Тази зима свърши другата ще му мисля.
Пробега ми е достатъчен за да се загрее мотора ако има предпоставки - Пловдив - София и обратно по магистралата .Между 70 и 80 гр. се движеше температурата.Разхода ми е повече от нормален 4,2-5,5л. на 100км. пробег с по евтинка нафта.
Темите за термостати съм изчел почити всичките и процентно са повечето недоволни от новите си термостати.Тази зима свърши другата ще му мисля.
Пробега ми е достатъчен за да се загрее мотора ако има предпоставки - Пловдив - София и обратно по магистралата .Между 70 и 80 гр. се движеше температурата.Разхода ми е повече от нормален 4,2-5,5л. на 100км. пробег с по евтинка нафта.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта