Проблем с Vento 1,9 TDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Commander_Keen
Мнения: 519
Регистриран на: Съб 20 май 2006 1:24
Автомобил: Golf 2
Двигател: RH 88 Auto
Местоположение: София
Контакти:

Проблем с Vento 1,9 TDI

Мнениеот Commander_Keen » Вто 20 фев 2007 18:42


Абе откакто го зех тва венто сичко ОК ама нещо стрелката на датчика за температурата почти не мърда...подчертавам почти,защото на някой баир като се поозори се вдига,ама не излиза и от белите лентички в началото даже не стига и 70 градуса,а доколкото знам нормалната работна температура е около 80 - 90 градуса. Датчика ли е за смяна или нещо друго ???




Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Вто 20 фев 2007 18:46


Датчик, уреда на таблото или термостат друг вариант няма.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Вто 20 фев 2007 21:13


Термостат :!:


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2702
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Вто 20 фев 2007 22:47


Колега спри парното и гледай стрелката кат караш и ако започне да се вдига температирата отиваш на канал,че е по лесно и виждаш вече че ти пречи и хидравликата за да свалиш термостата.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 21 фев 2007 14:18


Като е на 70 слез и пипни долния маркуч който отива към радиатора.Ако е топъл термостата не затваря.Сменяй го :!:


mladeja
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mladeja » Сря 21 фев 2007 18:25


Зимата моята си държи 70-80 градуса лятото 90.Нямам намерение да сменям термостата поне за сега след темите за ментетата-термостати които са на пазара.Цялата разправия е доста за почити сигурна кратковременна добра работна температура.Странното е, че радиатора ми е студен.Ако термостата не затваря щеше да е топъл - 70 градуса са си температура все пак - най вероятно да е притворен.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 22 фев 2007 9:21


По-добре го смени.Щом не е на 90 двигателя не работи в нормалната температура за която е изчислен,а това неминиуемо ще доведе до последствия макар и не фатални.Отделно и разхода ти се качва.Ти ако тръгнеш с идеята за части ментета трябва колата като се развали се да е в гаража.
P.S. Пипни долния маркуч за да разбереш дали найстина е леко отворен ,или просто е студен щото караш на къси разстояния в задръстванията.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Чет 22 фев 2007 9:35


mladeja написа:най вероятно да е притворен.

Значи на моята по предна тройка имаше такъв проблем, тем стоеше все около 70 градуса. Оказа се, че самия термостат работи, но гуменото уплътнение е прецакано, и минава охладителната течност през едни дупчици на самата клапа на термостата. Резултата е нито отворен, нито затворен. Смених го с хубав - Beru мисля, намират се, на пазара няма само ментета, и всичко е ОК. Успех, а освен всичко име една доста обширна тема само за термостата...


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Чет 22 фев 2007 17:24


Аз този проблем го имах още с купуването на колата хич не загряваше ама хич като пусна на свободна и температурата все едно падаше на начално положение. Сменихме термостата и готово наистина малко е трудоемко щотото се сваля хидравликата. А термостата струваше 45 лева.


mladeja
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mladeja » Чет 22 фев 2007 17:47


Да може би е уплътнение и изпуска по малко толкова че да не може да стопли радиатора.
Темите за термостати съм изчел почити всичките и процентно са повечето недоволни от новите си термостати.Тази зима свърши другата ще му мисля.
Пробега ми е достатъчен за да се загрее мотора ако има предпоставки - Пловдив - София и обратно по магистралата .Между 70 и 80 гр. се движеше температурата.Разхода ми е повече от нормален 4,2-5,5л. на 100км. пробег с по евтинка нафта.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Чет 22 фев 2007 20:04


Ако си оправиш термостата (стига да е той причината де - а не уреда да показва грешно) разхода трябва още да ти спадне. Независимо колко я караш - 1, 2, 5, 100, 500 км, зиме, лете, температурата трябва да е 90 градуса Целзий.
Успех !


Bary
Мнения: 30
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 22:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот Bary » Пет 23 фев 2007 3:43


Както и да я кара6 тази твоита колица,с каквато и по-евтина нафтица да я пълни6 бас ловя 4е на 4.2 не може я свали6!!!!!!приемам всякавки облози!!!!!


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Пет 23 фев 2007 9:27


То зависи с колко ще кара и каде ! :)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 23 фев 2007 10:43


gr_kanev написа:Ако си оправиш термостата (стига да е той причината де - а не уреда да показва грешно) разхода трябва още да ти спадне. Независимо колко я караш - 1, 2, 5, 100, 500 км, зиме, лете, температурата трябва да е 90 градуса Целзий.
Успех !

:да:


mladeja
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mladeja » Пет 23 фев 2007 20:34


Ок. :) навихте ме ще направя каквото е необходимо.
На бас не се хващам никога - за мен е финансовия интерес от този нисък разход.А евтинката нафта си е нормално дизелово гориво продавано на вторичния пазар наречен - черен.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта