Всички случаи,  които са ми известни,  глико на вр6 са приключвали в рамките на 30—300км. Аз лично изкарах 1000км преди да ми изхлопа вала. 
Има некачествена серия,  която се правила в Турция, ако не бъркам. А цената е извънредно висока, доближава се до цената на перформънс лагерите за този мотор. Аз карам с кинг рейсинг на турбомотора,  атмосферния ми е с оригиналните,  ако трябва да ги сменям ще сложа колбеншмит. Никога глико на вр6.
			
									
									Не си купувайте лагери Glyco не струват!
- samo_pechka
 - Мнения: 9064
 - Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
 - Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
 - Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
 
Re: Не си купувайте лагери Glyco не струват!
Мале и Колбеншмидт, с други не бих рискувал
			
									
										
						- Darkbound
 - Мнения: 257
 - Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
 - Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
 - Двигател: BDE
 
Re: Не си купувайте лагери Glyco не струват!
golfmk1 написа:Ти турбиниран ли си?
Не, мотора е сток. Вероятно ще турбинирам в бъдеще, за това сега ще сложа нови бутала, ковани биели и р36 лагери, и елиминирам всякакви възможни проблеми долу... надявам се... но както и да е, идеята беше, глико поне от моя опит до момента, не стават за нищо, поне на моя двигател... ама от тва което чувам явно не е само на моя... а и очевидно нямам проблем там след като колбеншмида си издържаха и поне си стояха в черупките, гликото като разглобяваме и направо падаха или оставаха на вала, но нито 1 не излезе с черупка и двата пъти.
- 
				golfmk1
 - Low rider
 - Мнения: 5576
 - Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
 - Автомобил: OLD
 - Двигател: OTO
 - Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
 
Re: Не си купувайте лагери Glyco не струват!
Според мен бъркате някъде или както казва Пешката на тези мотори не държат.
			
									
										
						- zografski
 - Мнения: 2590
 - Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
 - Автомобил: Golf IV V6 4Motion
 - Двигател: AUE 2001
 - Местоположение: Sofia
 
Re: Не си купувайте лагери Glyco не струват!
ами аз за сега само черупките сменям... дано няма ядове, пък ако има след време... ще го имам в предвид и ще се взима др марка...
			
									
										
						- Darkbound
 - Мнения: 257
 - Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
 - Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
 - Двигател: BDE
 
Re: Не си купувайте лагери Glyco не струват!
golfmk1 написа:Според мен бъркате някъде или както казва Пешката на тези мотори не държат.
Винаги има вероятност ние да бъркаме нещо, или по-скоро сега да сбъркаме, само че предишните два пъти когато мотора е отварян, са го правили два различни "майстора", и двамата да са объркали едно и също нещо, все с Глико лагери... не знам... ще се разбере скоро
- 
				golfmk1
 - Low rider
 - Мнения: 5576
 - Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
 - Автомобил: OLD
 - Двигател: OTO
 - Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
 
Re: Не си купувайте лагери Glyco не струват!
Darkbound написа:golfmk1 написа:Според мен бъркате някъде или както казва Пешката на тези мотори не държат.
Винаги има вероятност ние да бъркаме нещо, или по-скоро сега да сбъркаме, само че предишните два пъти когато мотора е отварян, са го правили два различни "майстора", и двамата да са объркали едно и също нещо, все с Глико лагери... не знам... ще се разбере скоро
Мисълта ми е, че аз други марки(колбеншмид евентуално) не бих си сложил.Явно на шестаците не карат.Друго логично обяснение нямам.
- pe6kata
 - VW експерт

 - Мнения: 3010
 - Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
 - Автомобил: passat corrado
 - Двигател: AAA и АBV turbo
 - Местоположение: Елхово
 
Re: Не си купувайте лагери Glyco не струват!
Darkbound написа:golfmk1 написа:Според мен бъркате някъде или както казва Пешката на тези мотори не държат.
Винаги има вероятност ние да бъркаме нещо, или по-скоро сега да сбъркаме, само че предишните два пъти когато мотора е отварян, са го правили два различни "майстора", и двамата да са объркали едно и също нещо, все с Глико лагери... не знам... ще се разбере скоро
преди да мина на рейсинг лагери, карах с оригинални лагери, като от два мотора свалих долните черупки (или горните, да не бъркам,едните се износваха повече) и сглобих един комплект. Лагери на близо 25 години и се караха на турбо
Тук коментираме нови лагери.
За подмяната им няма голяма философия.
сигурно знам за 10-на случая на прецакани валове на вр-и с глико. Факт е, че из америка масово ги ползват. А де...
- 
				golfmk1
 - Low rider
 - Мнения: 5576
 - Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
 - Автомобил: OLD
 - Двигател: OTO
 - Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
 
Re: Не си купувайте лагери Glyco не струват!
Само такива продавам(на VR  не съм продавал) 
			
									
										
						
- fly_free
 - Мнения: 479
 - Регистриран на: Пет 15 юни 2007 10:17
 - Автомобил: т5
 - Двигател: вrr
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: Не си купувайте лагери Glyco не струват!
Колега ,при нормална работа на мотора- лагерите са предназначени за този мотор, изправна маслена помпа, качествено масло валът не би трябвало да докосва лагерите,а тези деруги по черупките са от маслено гладуване- или неподходящо/менте/ масло ,или неправилно стягане -малка хлабина между вала и черупката. Некачествените лагери се отлюспват ,а не задират.
			
									
										
						- Darkbound
 - Мнения: 257
 - Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
 - Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
 - Двигател: BDE
 
Re: Не си купувайте лагери Glyco не струват!
fly_free написа:Колега ,при нормална работа на мотора- лагерите са предназначени за този мотор, изправна маслена помпа, качествено масло валът не би трябвало да докосва лагерите,а тези деруги по черупките са от маслено гладуване- или неподходящо/менте/ масло ,или неправилно стягане -малка хлабина между вала и черупката. Некачествените лагери се отлюспват ,а не задират.
Както казах, и двата комплекта лагери (глико и колбен) са биле в еднакви условия.. дори бих казал, че колбена е бил в малко по-лоши условия тъй като гликото беше в 0-6000км на маслото, а колбен 6000-12000км :) виж може и от стягане да е дошла разликата, колбена аз го стягах точно по спецификации, двата майстора (с двата отделни комплекта глико, включително и 1 комплект основни) кво са правили преди мен не знам.
П.С. Маслената помпа е чисто нова SWAG.
- fly_free
 - Мнения: 479
 - Регистриран на: Пет 15 юни 2007 10:17
 - Автомобил: т5
 - Двигател: вrr
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: Не си купувайте лагери Glyco не струват!
А с какво масло? По принцип винаги след смяна на лагери ,сегменти се слага ново качествено масло и след 500-1000 км се сменя. Колбеишмидт продават един пръчици за проверка на хлабината между лагера и вала.
			
									
										
						- pe6kata
 - VW експерт

 - Мнения: 3010
 - Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
 - Автомобил: passat corrado
 - Двигател: AAA и АBV turbo
 - Местоположение: Елхово
 
Re: Не си купувайте лагери Glyco не струват!
Значи лагери,  сегменти - все тая,  задължително смяна на маслото. Интересни принципи имаш.
			
									
										
						- Spas
 - Модератор

 - Мнения: 3690
 - Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
 - Автомобил: VW Golf 2
 - Двигател: 1800 RP
 - Местоположение: София
 
Re: Не си купувайте лагери Glyco не струват!
Glyco е марка лагери за първо вграждане на много автомобили. Всички проблеми, които имате са от некачествена стока, менте и т.н. Ако си ги поръчаш от доказан вносител, караш с правилното масло и имаш налягане на маслото, няма да има никакви проблеми.  
			
									
										
						
- pe6kata
 - VW експерт

 - Мнения: 3010
 - Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
 - Автомобил: passat corrado
 - Двигател: AAA и АBV turbo
 - Местоположение: Елхово
 
Re: Не си купувайте лагери Glyco не струват!
Така е. Но:
Във случаите, за които споменах, моторите не са били счупени, а се ревизират с цел подготовка за натоварвания(мощности) много над фабричните. А лагерите финишират още в процеса на разработване.
Аз лично не мога да си обясня какво точно ги съсипва и какво толкова менташко може да се направи. Реално между вала и лагера има масло, т.е. не трябва да има досег, както колегата по-горе спомена.
Факт е, че покритието на лагера се разпада, черупката е деформирана при демонтаж...
Качествени масла, задължително за такива коли уред за налягане на маслото, излишно е да споменавам даже...Интересното е че до последно си държи налягане.
За тънки сметки и пестене не може и дума да става, при положение, че в тунинг на мотора се набиват хиляди левове. Аз моите съм ги купувал от ауто плюс и цената никак не е била ниска.
До неотдавна нямаше реално перформънс лагери за вр6. ACL не правеше (странно защо при толкова масов за тунинг мотор). Имаше фирми, основно в САЩ, които предлагат допълнително покритие на обикновени лагери (обикновено глико), но такива не съм пробвал.Сега кинг прави рейсинг серия,както споменах. Всеки преценя с какво да кара. Аз с глико на вр6 не бих рискувал, при положение че си е обикновен лагер, отделно и че цената му е над 2 пъти по спомен над колбеншмит.
			
									
										
						Във случаите, за които споменах, моторите не са били счупени, а се ревизират с цел подготовка за натоварвания(мощности) много над фабричните. А лагерите финишират още в процеса на разработване.
Аз лично не мога да си обясня какво точно ги съсипва и какво толкова менташко може да се направи. Реално между вала и лагера има масло, т.е. не трябва да има досег, както колегата по-горе спомена.
Факт е, че покритието на лагера се разпада, черупката е деформирана при демонтаж...
Качествени масла, задължително за такива коли уред за налягане на маслото, излишно е да споменавам даже...Интересното е че до последно си държи налягане.
За тънки сметки и пестене не може и дума да става, при положение, че в тунинг на мотора се набиват хиляди левове. Аз моите съм ги купувал от ауто плюс и цената никак не е била ниска.
До неотдавна нямаше реално перформънс лагери за вр6. ACL не правеше (странно защо при толкова масов за тунинг мотор). Имаше фирми, основно в САЩ, които предлагат допълнително покритие на обикновени лагери (обикновено глико), но такива не съм пробвал.Сега кинг прави рейсинг серия,както споменах. Всеки преценя с какво да кара. Аз с глико на вр6 не бих рискувал, при положение че си е обикновен лагер, отделно и че цената му е над 2 пъти по спомен над колбеншмит.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 92 госта