искам да постигна 240-270 к.с. от АБФ-ката. Идеята ми е, разбира се, да турбинирам, запазвайки стоковата карантия на мотора. Доколкото останах убеден, стоковите железа, безпроблемно издържат на 0.8 бара.
Отново казвам, искам от колата да е по отзивчива, с повечко вървеж, а не драгаджийка с 600 магарета. След провеждане на проучване (за мен такова), разбрах, че ще имам нужда от компнентите изброени по долу. Разбира се, идва и моментът за вашия съвет, относно частите, от къде как защо и т.н.
Направил съм следния списък: (интервенцията ще включва ревезия на главата)
-Турбина т3-т4,
-Интеркулер
-Тубо пътища и силиконови съединения
-разтоварващ клапан
-маслени магистрали
-Водни силиконови съединения
-Изпускателен колектор
-преработен или афтър маркет всмукателен колектор
-дюзи 440 бош
-бензинова помпа
-допълнително резервоарче за бензина
-разреждане с две железни гарнитури на 'чичо виктор'

-радиаторче за маслото
-електроника (мега-за по-евтинко)
-генерация 4-1 ф60
-спортен филтър
-датчици/сензорчета
-керамичен съединител
-олекотен маховик
-филтърчета и други дреболийки
Ако нещо изпускам, моля да добавите. Питането ми е дали си заслужава и всякакви вид съвети относно; на какво да обърна внимание, откъде да намеря чарколяците/без значение дали втора ръка, какъв бюджет да подготвя (чувал съм за от 2,000 до 3,500 за подобен проект) и т.н.
ОТНОВО! Не търся 600 магарета а 240-270 за ежедневка.
Блаодаря.