Проблем! Pasat 1.8 Mi

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
zdr_spasov
Мнения: 140
Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Swistow
Контакти:

Мнениеот zdr_spasov » Сря 21 фев 2007 13:59


mafiota написа:
k22 написа:...
А колкото до ламбда сондата мисля , че неиният сигнал участва с около 10...15% за общото смесообразуване. Основната информация за количеството на горивото и момента в които то трябва да се впръсква зависят от датчика на хол.


Не е точно така. Датчикът на Хол се намира в делкото и той подава сигнал на комутатура на бобината за искрообразуването. Т.е. той е свързан с момента на запалване на горивовъздушната смес и не влияе върху състава й. Също така от този датчик при някои модели ЕКУто взема информация за оборотите на двигателя.
Върху състава на сместта пряко влияят сигнала от ламбда-сондата, температурата на двигателя, температурата на входящия въздух, количеството на входящия въздух, положението на дроселната клапа.




Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Сря 21 фев 2007 14:19


Йонко, ако искаш прегледай и тук: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Сря 21 фев 2007 15:31


Не е точно така. Датчикът на Хол се намира в делкото и той подава сигнал на комутатура на бобината за искрообразуването. Т.е. той е свързан с момента на запалване на горивовъздушната смес и не влияе върху състава й. Също така от този датчик при някои модели ЕКУто взема информация за оборотите на двигателя.
Върху състава на сместта пряко влияят сигнала от ламбда-сондата, температурата на двигателя, температурата на входящия въздух, количеството на входящия въздух, положението на дроселната клапа.



http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... opic=41955


Йонко
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 22:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Май се реши проблема!

Мнениеот Йонко » Вто 06 мар 2007 22:05


Смених датчика на Хол. От няколко дни ..вече станаха 5 нямам оплаквания, колата пали и на газ и на бензин!
Благодаря на всички!


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Сря 07 мар 2007 14:15


zdr_spasov написа:...Върху състава на сместта пряко влияят сигнала от ламбда-сондата, температурата на двигателя, температурата на входящия въздух, количеството на входящия въздух, положението на дроселната клапа.


Колега уважавам мнението ти, но мисля че ем е така, и ем не е така! Тъй като ламбдата е доста инерционен датчик, и при един динамичен процес (като по-рязко подаване на газ. напр. ) тои не може да реагира толкова бързо на промяната на сместа, и компа взема инфо от предварително съхранени и записани данни за качеството на сместа (от преди това) при различни обороти, т. нар. режим на "самообучение" на компа както го казват някои хора, смисъл в компютъра с течение на времето се натрупват и съхраняват определена база данни от отделните датчици за различни режими на двигателя, включително и ламбдата, и така при определена ситуация при необходимост "тои да вземе бързо решение" има вече в таблицата на паметта си готови решения на задачата , и не се оповава в реално време да отчита стойностите на ламбдата или на темп. датчик тъи като техните стойности доста бавно се променят, а направо си ги взема от паметта - образно каззано!
А в реално време впръскването на горивото се диктува от датчика на хол, в зависимост от оборотите на двигателя, като ламбдата влияе на корекцията на сместа около 10..12%,и то стоиностите и се вземат от вече записани в паметта на компа от предишен момент на работа на ДВГ-то при съответните обиороти.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта