В момента, какво е положението с ЕГР клапана? Казваш, че маркучето за вакуум е било затапено с винтче, ти махна ли го винтчето или пак си е така? Затапи го отново. Доколкото си спомням, компа отваря егр клапан при ускорение, да изгори газовте и точно тогава ако дърпа въздух сместа беднее и придърпва.
Да не би да влиза в нещо, като авариен режим, все едно дросел клапата не работи, за да губи мощност и после да се оправя.
Казваш, че проблема го има и на двете горива, изчистваш грешките, тогава си нулира адаптациите, след това, ако пак придърпва, значи не е са от адаптациите вследствие на газовата уредба.
Първата ламбда сонда не дава грешка, защото може да са я успали, да не се бърка бензиновия комп, нямам идея как са вързали газовата.
Блоковете за адаптациите са 032 дългосрочни и 033 краткосрочни, на първите блокове може да видиш, температурата на въздуха, на антифриза, налягането, което е в mbar, при изгасен двигател, трябва да бъде близко до атмосферното, при мен е около 950 мбар.
Нещата са по сложни, защото имаш и газов инжекцион, той има и отделен мап по принцип, отделно компа не трябва да разбира, че му е сменено горивото, регулиращата сонда по някой път я режат, слагат емулатор или всеки път при палене се нулират адаптациите.
Колега Ivwan, няма значение, колко са бобините, принципът е един и същ в крайна сметка. Аз също не съм разбирач, а просто ми се е налагало да викам неволята и просто споделям наблюденията си, в крайна сметка форума е за аматьори, не за професионалисти.

Иначе моята "кошница" си беше кошница, но сега е вече, като нова, в истинския смисъл на думата, излезе ми златна.
