
Къде трябва да се намира тоя датчик за да ти кажа дали ще можеш без сваляне на механизма?
ivuchev написа:Този датчик пише че е за коли с електронно регулиране на въздуха т. Е авт. Смукач аз така го разбирам. Сменям го защото Сутрин ако е под 5 гр. Пали и след 5сек ми гасне. Като позагрее след 1 мин се оправя. Утре ще видим как ще е.
ivuchev написа:Номер 43 под чистачките се оказа за климатроника.
Сега съм заподозрял датчика за входящия въздух който при мен се намира на всмукателния колектор, и той също е термистор ( при понижаване на температурата се покачва съпротивлението.)
ivuchev написа:Номер 43 под чистачките се оказа за климатроника.
kris11 написа:да питам аз - ти дроселова клапа чистил ли си ?Ама хубаво и отдолу? Адаптирана ли е след това ? На ВагКом или сие гледал ли си на колко градуса стои клапата на ПХ ?
ivuchev написа: Като извадих датчика за въздуха не се познаваше що е от гняс и нагар и масло. Само да попитам ако аткача дросела от буксата и го почистя като и раздвижвам самата клапа да не насмета нещо и да стане по зле няма жило всичко е електронно? На кой канал да гледам градусите на клапата.?
Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Потребители, разглеждащи този форум: Пламен Тодоров и 5 госта