Съвети и Мнения - Пасат 5 1.9 TDI 90/110 PS

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 19 фев 2007 21:42


На старите водната не се ли върти от пистовия ремак?




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пон 19 фев 2007 22:14


Rabbit_TDI написа:На старите водната не се ли върти от пистовия ремак?

Май си прав, освен ако няма разлика между AHU и AFN :dontknow: водната помпа е на пистовия ремък. Аз се обърках :oops: с двигателя на сегашния ми Пасат, ама той е помпа - дюза и там е на ангренажа. :wink:


Потребителски аватар
DarkRider
Мнения: 50
Регистриран на: Нед 28 яну 2007 20:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот DarkRider » Пон 19 фев 2007 22:29


Виждам, че доста хора са взели отношение по въпроса ми. Благодаря за мненията. Сега обаче възниква другия въпрос. Къде да гледам за двигателя? Повечето от колегите тук пишат за АТФ двигател. Доколкото се ориентирам по това, което намерих в други теми трябва да взема VIN номера на колата, да го въведа в търсачката(на кой по-точно руски сайт не си спомням вече) и той ми дава цялата информация за колата, така ли? Няма ли начин да го видя директно при огледа?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 19 фев 2007 22:37


ами на вси4ки пасати от 98 г водната помпа се върти от ангренажния ремък :!: а при положение 4е фарове броня и радиатори се отка4ат ,по добре е вси4ко на един път да се сменя-труда е същия а една помпа не струва милиони


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 19 фев 2007 22:57


DarkRider написа:Виждам, че доста хора са взели отношение по въпроса ми. Благодаря за мненията. Сега обаче възниква другия въпрос. Къде да гледам за двигателя? Повечето от колегите тук пишат за АТФ двигател. Доколкото се ориентирам по това, което намерих в други теми трябва да взема VIN номера на колата, да го въведа в търсачката(на кой по-точно руски сайт не си спомням вече) и той ми дава цялата информация за колата, така ли? Няма ли начин да го видя директно при огледа?

Взимаш големия талон на колата.Там пише код на двигателя/не на колата/.Първите 3 букви са кода на мотора/при моя първите две щото е 1З/


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пон 19 фев 2007 22:58


DarkRider написа:VIN номера на колата

Го въвеждаш ето тук


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 19 фев 2007 23:01


Ама той няма да покаже мотора ,а къде е сглобена колата :wink:


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 20 фев 2007 11:57


Колегата да каже VIN-a (ако иска, може и на лични), и ще бъде затрупан с инфо за колата. Не само кога и къде е сглобена, ами и с какъв двигател, цвят, оборудване на салона, и др. екстри.


Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zaro » Вто 20 фев 2007 14:59


niks76 написа:ами на вси4ки пасати от 98 г водната помпа се върти от ангренажния ремък :!: а при положение 4е фарове броня и радиатори се отка4ат ,по добре е вси4ко на един път да се сменя-труда е същия а една помпа не струва милиони


Е това ми е моята презумция. Сутринта говорих с един приятел който ми зема колата за обслужване и каза че като я е разглобил и е установил че не е наложително да се сменя водната помпа, но вика така и така си я взел и съм разглобил всичко, та да я смени и нея.


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Сря 21 фев 2007 19:23


М.мка му! Аз моята не я смених, но дали е грешка ще разберем! Но със сигурност при следваща смяна на ремък идва и помпа! :wink:


Потребителски аватар
sharan4e
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот sharan4e » Съб 24 фев 2007 22:02


abe hora, kakwi 1000 lw za remyk, mi az platih 98 lw za trud za smiana na remyk, rolki, diskowe, nakladki, bieletki, kormilni nakrajnici, maslo, antifriz i ws. widowe filtri....
Ina4e remaka e 48lw, a rolkite sa 110 lw
Goworia za wan, koito po-prawilo e s po skyp trud...


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Съб 24 фев 2007 22:32


sharan4e написа:abe hora, kakwi 1000 lw za remyk, mi az platih 98 lw za trud za smiana na remyk, rolki, diskowe, nakladki, bieletki, kormilni nakrajnici, maslo, antifriz i ws. widowe filtri....
Ina4e remaka e 48lw, a rolkite sa 110 lw
Goworia za wan, koito po-prawilo e s po skyp trud...

Е, габровци са известни с пестеливостта си - дори и когато става въпрос за писане на кирилица. Иначе :welcome_to_group


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Нед 25 фев 2007 17:49


Брей че то ще ми излезе по-евтино ако нещо се наожи да ходя да си правя колата в Габрово! Тия хора там за едното красно име работят :shock


Потребителски аватар
dpassat
Мнения: 106
Регистриран на: Сря 05 юли 2006 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dpassat » Нед 25 фев 2007 20:03


AFN 110 коня , колата е на 3 месеца моя и съм супердоволен като разход, вървене и комфорт. Става въпрос за Б5 1999г. Знам как върви 90 коня на Галакси така че въпрос на добро случване!!!! Дизел в ОК форма на 250 -300 може да е слънце и да не създава грижи, а немърливо поддържан и прекрит от търговеца на реални 160-170 хил. да ти отрови живота. Успех!


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Пон 26 фев 2007 21:25


sharan4e написа:abe hora, kakwi 1000 lw za remyk, mi az platih 98 lw za trud za smiana na remyk, rolki, diskowe, nakladki, bieletki, kormilni nakrajnici, maslo, antifriz i ws. widowe filtri....
Ina4e remaka e 48lw, a rolkite sa 110 lw
Goworia za wan, koito po-prawilo e s po skyp trud...

Кога да дойда и на мен да ми ги сменят за тея пари нещата?!? :shock



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта