Не е зле да си измериш и компресията, може да имаш и проблем с клапани, повдигачи. Как работи двигателя? Малко, като шевна машина, потраква ли си сутрин, като запалиш?
Виж сега, аз имам два дросела, чистя единия или си правя експерименти и го монтирам, за да става по-бързо, но със сегашния ми дросел имам такъв проблем, буташ леко и рязко газта и оборотите тръгват да падат, даже и изгасва, прави го понякога, не винаги, само при първо палене, студена, като е престояла една нощ примерно колата, така, че не е изключено проблема да ти е в дросела, ако всички вакууми и клапички са ти наред.
Историята с дросела изглежда правдоподобна обаче малко издиша, защото при второ или трето палене всичко е наред, нали така? Ако е така, няма причина дросела един път да работи, а после не, освен, ако губят контакт пластинките или ротора на моторчето му застава накриво или централното колелце не е добре центрирано, като цяло дросела не изглежда особено надежден, за разлика от по-старите, така, че не бих го изключил напълно.
При инжекторите ситуацията е следната, ако имаш позапушени инжектори или дефектни, при първо палене на студено не впръскват нормално, а плюят горивото и сместа е бедна, не може да изгори добре, при второ палене обаче вече имаме позагряла горивна камера и горивото се възпламенява по-лесно, както имаме и работили инжекттори, за това успява да задържи обороти.
Температурния датчик предполагам са го гледали? Със електронна газ ли си или с жило?
Аз баят факир станах с тая кола.
