
1.8 АБС мотор ..
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
WOOF написа:В един от постовете ми съм написал, че за сега вървежа на АБС ми е достатъчен, но съвсем малко повече няма да ми е излишно....
Koлега Golf 3 1.8 Благодаря за инфото , но аз си харесвам колицата и толкова колкото върви, знам че мога да я продам и да доплатя някаква сума и да си купя АБФ ,но неискам.Извинявам се, че избухнах така , но постовете ви не са по моят въпрос![]()
p:s Всички със здраве и и повече усмивки
Няма нищо колега,но ако си наистина такъв фен на засилването на колата ,помни от мен че ще караш АБФ рано или скоро

- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Golf 3 1.8 написа:Виж са тва че не оценяваш съветите на другите си е твой проблем.За здравина м/у АБФ и АБС недей прави сравнение че ше ти се смеят хората.И аз съм имал АБС и моя беше с чип вал и цяла генерация и ти казвам че не си заслужава да се прай тоя мотор шот ефекта е много малък, аз съм минал по тоя път и ти го казвам от личен опит кво ми се засягаш, ае трошете си главите то човек да не ви даде съвет
Тук съм напълно съгласен, просто не си струва да се наливат кинти в тоя мотор, щото вече за 6хил лв., че даже и по-малко може да се вземе АБФ, а на почти същите пари като АБС вървят и 2.0ГТИ 115коня 2Е-та.
Но който има мерак за 300лв. може да го чипне и да му тури един филтър, пак е нещо.
Kozunak написа:nikoo_1...по-импровизирана от оная гонка, която правихме с теб нямаше как да има.Дай да направим една като хората със старт от човек и тн и тн.Че и на мен ми е интересно тая астра куц кон ли е или е много куц кон.
OK другия път ще се пробваме, ако си нея.
Гонката дето правихме с теб найстина беше доста импровизирана и почти нищо не се видя от нея. Просто я дадох за пример, щото колата съм я сверявал само с твойта астра, едно ауди А3 1.8 и две 3ки ГТИ 115коня и друга база нямам.
Предполагам не се сърдиш , че я давам за пример.
Твойта астра я гледах и в нета и дават от 0-100км/ч, че ги прави за 10.8сек по каталог (ако тия неща могат да се взимат като мерилка), мойта каруца я засичах като направих филмче фотоапарата и прави 0-100км за към 10.9-11.0сек, при заводски 12.1сек, така, че от 0-100км/ч двете коли трябва да са на кантар, а после да ме дръпенеш.
Досега никога съм се пробвал само с един АБС, но това беше преди вала, филтъра, гърнето и свещите, така, че нямам идея колко повече върви колата от нормален АБС (или дали изобщо върви повече).

Пък Божура не бачка да се замеря.
- GG
- Мнения: 149
- Регистриран на: Съб 08 юли 2006 19:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Лом / София
- Контакти:
1
Само малко допълнение по темата. С генерация 50мм съм.Махнах катализатора. Смених въздушния филтър с конус и мога да кажа, че колицаста ми леко се отпуши. Но не бих се ангажирал да дам оценка в измерение-конски сили.Тъй като мисля, че няма промяна в тях. Просто двигателя го чувствам малко по еластичен и малко по нервен в повисоките обороти. Ще се опитам да допълня в скоро време картинката и с един чип, пък да видим какво ще излезе.
Успех на всички
Успех на всички
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1
GG написа:Само малко допълнение по темата. С генерация 50мм съм.Махнах катализатора. Смених въздушния филтър с конус и мога да кажа, че колицаста ми леко се отпуши. Но не бих се ангажирал да дам оценка в измерение-конски сили.Тъй като мисля, че няма промяна в тях. Просто двигателя го чувствам малко по еластичен и малко по нервен в повисоките обороти. Ще се опитам да допълня в скоро време картинката и с един чип, пък да видим какво ще излезе.
Успех на всички
Ако си от София може да минеш тая неделя на ОМВ-то на Бояна, към 8-9часа да сверим машинките, твойта гледам е ГТ, а те повечето нямат ел.джамци/огледала и климатик, ако е така, мойта ще е една идея по тежка от твойта, така, че ще ми е интересно да се замерим.
- GG
- Мнения: 149
- Регистриран на: Съб 08 юли 2006 19:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Лом / София
- Контакти:
1
E sorry, ma ne sum w SF. Q mi kaji s kakwa generaciq si ti /mm/ ?
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1
GG написа:E sorry, ma ne sum w SF. Q mi kaji s kakwa generaciq si ti /mm/ ?
Стандатната само, че с резонатор на мястото на катализатора има си средно гърне и отзад е с отворено гърне.
Сток изпускацията не знам на колко мм. е, май е 48мм

- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Оооооо за здравина между АБФ и АБС може да поспорим бая.Колегата Golf 3 1.8 е прав не ги сравнявай че доста хора ще се посмеят.Само ще загатна за скоростната кутия и ще спра до тукGolf 3 1.8 написа:WOOF написа:1-во Devil_vas ако исках опел сега тази тема щеше да е във форума на опел
2-ро Golf 3 1.8 ако беше прочел поне някои от моите мнения щеше да разбереш защо се казва темата "1.8 абс мотор"....а колкото до здравината на абф...мерси ама друг път,може да върви ,но за мен това не е най-важното.
Моля Ви придържайте се към темата
Виж са тва че не оценяваш съветите на другите си е твой проблем.За здравина м/у АБФ и АБС недей прави сравнение че ше ти се смеят хората.И аз съм имал АБС и моя беше с чип вал и цяла генерация и ти казвам че не си заслужава да се прай тоя мотор шот ефекта е много малък, аз съм минал по тоя път и ти го казвам от личен опит кво ми се засягаш, ае трошете си главите то човек да не ви даде съвет

- GG
- Мнения: 149
- Регистриран на: Съб 08 юли 2006 19:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Лом / София
- Контакти:
2
Какво имаш в предвид за скоростната кутия?
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ясно, е че механично АБФ е по-здрав има маслени дюзи, ковани карантии, здрави биелли и т.н., .
Носи да се тунира, турбинира и т.н.
Обаче е спорно кои мотор може да издържи по-дълго(повече километри), говорим, за пробег навъртян при нормално каране, АБС/ААМ са доста разтоварени мотори и механино са много малко натоварени, да не говорим, че са толкова прости, че няма какво да се счупи, ако се карат нормално.
Ама това изобщо не е по темата
Съпоставката м/у тия два мотора е смешна и нелепа, имат крайно различна концепция и цел.
Носи да се тунира, турбинира и т.н.
Обаче е спорно кои мотор може да издържи по-дълго(повече километри), говорим, за пробег навъртян при нормално каране, АБС/ААМ са доста разтоварени мотори и механино са много малко натоварени, да не говорим, че са толкова прости, че няма какво да се счупи, ако се карат нормално.
Ама това изобщо не е по темата

Съпоставката м/у тия два мотора е смешна и нелепа, имат крайно различна концепция и цел.

- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 2
GG написа:Какво имаш в предвид за скоростната кутия?
нитовете на диференциала може би ........ в АБФ с болтове ли е ?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта