Здравейте,
От 2 седмици имам пасат 2009 година (common rail), 2.0 110к.с., ръчка - 5 скорости, BlueMotion технология.
1. BlueMotion - трябва ли задължително да имам казанче за наливане на AdBlue ? Не успях да намеря при мен (това което видях в интернет е, че се намирал в багажника, но при мен го няма).
2. По-високи обороти - днес например забелязах, че на място държи малко по-високи обороти след, като беше вече на 90 градуса мотора. Дали това може да е от някакви функции за само-почистване на DPF-a ?
3. Охлаждащите перки - след 20 мин. каране (нормално), когато го изгазих 2-те перки на мотора си продължиха работа още няколко минути (както когато мотора е загрял доста). Нормално ли е в този студ ?
4. Трябва ли да се сменя шестограма(проблемния, който го има на помпа-дюзата) ?
Passat b6 - 2.0 110 k.c. - въпроси
- alpinab
- Мнения: 653
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat b6 - 2.0 110 k.c. - въпроси
1. Моя също е Bluemotion и не наливам нищо. Няма ад-блу. Доколкото знам е Еуро 5Б, и затова Б му викат блумошън.
2 и 3. Да, прави принудителна ДПФ регенерация. По-високи обороти дори при загряла кола. Перките и те работят, нищо че навън от - температура.
4. Не, това важи за някои от старото поколение помпа дюзи двигатели, пак 2.0.
Резюме: всичко описано е нормално за този тип мотор.
2 и 3. Да, прави принудителна ДПФ регенерация. По-високи обороти дори при загряла кола. Перките и те работят, нищо че навън от - температура.
4. Не, това важи за някои от старото поколение помпа дюзи двигатели, пак 2.0.
Резюме: всичко описано е нормално за този тип мотор.
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: Нед 16 дек 2007 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Passat b6 - 2.0 110 k.c. - въпроси
Благодатя ти! Ами за самата регенерация е добре да се кара примерно някакво време с около 120-130 км. или да се издува на 2-ра, 3-та до по-високи обороти ?
- tdi fen
- Мнения: 4705
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Passat b6 - 2.0 110 k.c. - въпроси
мой познат имаше проблем с чести регенерации започна да слага Bardahl BDC ефекта е,че почти не влиза регенерация
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: Нед 16 дек 2007 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Passat b6 - 2.0 110 k.c. - въпроси
Ако имам проблеми мисля, че ще е по-добре да го премахна направо. Само незнам дали физически се маха или софтуерно за този модел.
- alpinab
- Мнения: 653
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat b6 - 2.0 110 k.c. - въпроси
Ако премахнеш дпф-а, колата ще започне да замърсява околната среда повече с финни прахови частици а това не е редно.
Ако се кара предимно извънградско и със сравнително високи обороти (постоянни 1900-2000 и повече) живота на дпф-а според лични впечатния е над 200хил.км пробег. Мойта предишна кола беше на 200 и дпф-а по диагностика не беше достигнал и 60 % от живота си.
Ако се кара предимно извънградско и със сравнително високи обороти (постоянни 1900-2000 и повече) живота на дпф-а според лични впечатния е над 200хил.км пробег. Мойта предишна кола беше на 200 и дпф-а по диагностика не беше достигнал и 60 % от живота си.
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: Нед 16 дек 2007 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Passat b6 - 2.0 110 k.c. - въпроси
Разбирам, но моята е на 250 000. Може би е на финала вече, но все още не ми свети нищо.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта