Здравейте, колеги!
Ще опиша моя съвсем пресен, пред Коледен случей, надявайки се да съм от полза и на някой друг със сходен проблем!
Забелязвам от 1, 2 седмици отпред, до дясната гума, прави локва, малка локва, но все пак локва. Не съм специалист нито майстор, но имам навика да поддържам колата, и следя ежедневно какво се случва. Бях на сервиз за АГУ и понеже вътре наистина беше много чисто, още докъто колата беше повдигната веднага тръгнаха 1, 2 капки. Оказа се хидравлично масло, и по-конкретно масло от скоростите. Озадачих се доста и вчера бях на сервиз. След обстоен преглед се разбра, че сълзи там, където тръбите на скоростната влизат във топлообменника на радиатора, има едни опръстени, но за жалост не сълзи от опръстените а зад тях, тоест целия радиатор си е за смяна балабар с топлообменника(те така или иначе вървят заедно). Радиатора сменях миналата година, тъй като беше протекал доста и като я обслужвах го смених, сега тази година сменям отново радиатор заради съвсем различен проблем. И въпреки всичко ми се струва странно и невъзможно този теч да не може да се спре! Пак казвам не съм майстор, не съм сигурен точно какво се случва при връзката на тези тръби с радиатора, въпреки че опръстените и теча ги видях със собствените си очи, но все пак няма ли начин да се ремонтира, без да се сменя радиатор?
Колата е Passat 5,5(AMX) 3B3, 2.8 бензин 2004г.
Задавам си по този лаичен начин въпроса, не за друго, знам, че радиатор щом се налага ще се смени, но ме притеснява факта по-скоро какъв "по-здрав" радиатор да взема, за да не се занимавам с глупости от тоя род след 1 година отново? Не съм от пестеливите за колата, старая се да взимам качествени неща, за да нямам проблеми, и въпреки всичко съм човек и явно понякога бъркам с избора....
Благодаря ви предварително! Весели празници на всички! :)
Теч на хидравлично масло, от радиатора
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 17 госта