Привет, протече ми помпата и паленето е доста трудно. Моля за съвет към кого да се обърна, за да смени горните две уплътнения? Също и ако скоро някой е правил процедурата, нека да сподели и какво му е струвало. В София съм.
имам много добър дизел майстор.... работилницата му се намира на "айдушката магистрала" между Хладилника и Стид. град (зад Зоопарка). Автосервиз Вилекс... Точният адрес е: ул. Могилата 4А, тел. 0888 615 007; 0887 320 572 - Свилен Човека е рибарче, много печен и много добър майстор на дизели!
Това е цитат от Гугъл, но и аз го препоръчвам. Преди 4 години ми взе 230 лв. за помпа на 1.9 тди. Има и някакъв Боби от Горна баня, който е правил помпата на сегашния ми голф, но нямам негови контакти.
Понеже от 2 месеца ми се появи неприятна вибрация от мотора на празен ход а преди това не се усещаше, че работи я оставих да я погледнат и се оказа, че е скъсала тампон на двигателя. Моята беше още с оригиналните ел. хидравлични тампони и явно им е дошло времето. Тук идва забавната част, колата като се има предвид колко е рядка гледам където е възможно да я запазя оригинална, но тампоните 4A0199382D са спрени от производство. Обаче по никумо неясни прични има друг тампон 4A0199382F, който не фигурира по никакви каталози, но доколкото знам още се прави 4A0199382F и за него трябва преходник за буксата 4A0971014A за скромната сума от 675.42лв за тампона + преходника или 1350.84 за комплект ляв и десен. Подозирам, че на някой ще му е интересно
Привет, от известно време ми изчезват скоростомера и оборотомера за кратко, после се оправят. Не зная дали е съвпадък, обаче откакто застудя умряха тотално. С джаскане с юмрук по таблото-не се оправя. Разглобих таблото, всичко е 6 с изключение на участъци с леко почерняване върху платката където са запоени часовниците на двата големи уреда. Днес - 16 градуса Целзии- тръгнаха отново и успях да ги снимам. Някакви идеи Ето линк към видеото https://photos.app.goo.gl/tb3mJrweKXdi94qL2
На моя AEL открихме къде са избягали конете, след 3000 оборота пада на 0,3 бара и така до прекъсвач т.е. успява да изкара 140 коня на 0,3 бара компа тъси 1 бар и ме е страх да си помисля какво ще стане с работещо турбо. След като имах К16-ка налична я дадох за освежаване, което стана на пълен ребилд. Прави я мой човек на цени като за мен и няма да ги коментирам, но само ще кажа, че на друго място пак с мелетски части ми обявиха 750лв. За тия турбини готови касети няма, продават се части на парче на много неизгодни цени... Да не говорим, че малко фирми изобщо предлагат части за тях
Като свалим старото К14 най-вертоятно и него ще ребилдна и ще го пускам на пазара на преференциална цена да съживим 5-така на някой друг колега
radi_nrj написа:Студени спойки. Предлагам да се запоят на ново изводите на всички букси.
Заведох го на препоръчан ми телевизионен техник. Прегледа всички писти, зачитсти тук-таме с коресилин, презапои буксите, но за съжаление ефекта е 0-ев. Междувременно ми обявиха цена за табло 100 лв. продължавам търсенето.