Passat b3 Variant 1991г. RP- Проблем с паленето
- Simo1
- Мнения: 19
- Регистриран на: Чет 15 сеп 2016 16:21
- Автомобил: volkswagen passat Gl
- Двигател: RP407919 1991
Passat b3 Variant 1991г. RP- Проблем с паленето
Все по-често започнах да имам проблеми с колата си passat b3, 1.8, 90к.с. RP. Първо нека кажа,че колата не работи на бензин и никой не може да ми каже защо,колкото майстори толкова и причини, колата се кара на газ и до сега не е имало проблем. Онзи ден взех динамото си от ремонт, майстора каза, че е сменил лагери четките са ок и динамото е готово. Сложих го запалих колата излязох, че имах работа шофирах някъде към половин час и както си карах колата изгасна при което я запалих отново, но забелязах, че ако не и давам газ гасне отново. Първо помислих, че е свършила газта отидох до бензиностанция сипах до горе и повече колата не запали, стартера върти обаче колата не пали. Четох други подобни теми, че може да е дошло много напрежение и да е изгоряла бобина да е скъсан ангренажа или да е прескочил някой зъб. Всички ремъци са здрави не са хлабави. Възможно ли е като динамото е взето от ремонт по някакъв начин да е изгорило бобината? И по какъв начин мога да я проверя.
- stefan4o
- Мнения: 19312
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Passat b3 Variant 1991г. RP- Проблем с паленето
Ако ти е сменил лагерите само, то това няма как да има отношение към ел. системите на колата вкл. и запалителната. Според мен едва ли ти е изгоряла бобината. Не разбрах и на двете горива ли не пали? Има ли искра проверил ли си?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19708
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat b3 Variant 1991г. RP- Проблем с паленето
Не, освен ако при ровенето по алтернатора не се е прецакал регулатора с четките и да е вдигнала якото напрежение, ама тогава щеше да усетиш и други проблеми
Провери си всички връзки по кабелите, дето си ги барал.
Но по- ми се струва на замръзнал изпарител. Т.е. проблем с водна помпа. Тя при теб се върти от същия ремък

Провери си всички връзки по кабелите, дето си ги барал.
Но по- ми се струва на замръзнал изпарител. Т.е. проблем с водна помпа. Тя при теб се върти от същия ремък
- Simo1
- Мнения: 19
- Регистриран на: Чет 15 сеп 2016 16:21
- Автомобил: volkswagen passat Gl
- Двигател: RP407919 1991
Re: Passat b3 Variant 1991г. RP- Проблем с паленето
Само на бензин не пали, тоест пали за 2-3 секунди и гасне, е те ми казват дюзата ти е за смяна, друг ми казва не е дюзата стъпковия мотор е трети ми казва помпата ее и т.н. Колата работеше на газ палеше без никакъв проблем, когато се случи това нещо беше в работна температура което мисля, че няма как да замръзне изпарителя, Водната помпа е сменяна когато е сменен ангренажа и няма никакви шумове от нея да капе и така нататък ако това е от значение де. Кабелите не съм ги гледал, не знам как точно да проверя дали има искра който може да ми обясни ще съм му много благодарен. Много я обичам тая кола ама все зимата ме остава :D :D
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
Re: Passat b3 Variant 1991г. RP- Проблем с паленето
1/Погледни дали централния кабел от бобината към делкото или кабелите от делкото към свещите не опират в някой маркуч от охладителната система.
Ако да - изолирай ги да не опират.
2/ Провери капачката на делкото за пукнатини и влага
3/ Провери графита на капачката да не е износен
Ако да - изолирай ги да не опират.
2/ Провери капачката на делкото за пукнатини и влага
3/ Провери графита на капачката да не е износен
- Simo1
- Мнения: 19
- Регистриран на: Чет 15 сеп 2016 16:21
- Автомобил: volkswagen passat Gl
- Двигател: RP407919 1991
Re: Passat b3 Variant 1991г. RP- Проблем с паленето
Добре ще проверя, забравих да кажа една важна подробност от целия този филм, Както карах и изведнъж фаровете и таблото започнаха да светят много ярко и се чуваше звук все едно форсираш някаква турбина колкото и странно да звучи, И след като изфорсирах колата до 3хил. оборота и това изчезна
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19708
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat b3 Variant 1991г. RP- Проблем с паленето
Simo1 написа:Както карах и изведнъж фаровете и таблото започнаха да светят много ярко и се чуваше звук все едно форсираш някаква турбина
Точно това имах предвид под 'други проблеми'

- Simo1
- Мнения: 19
- Регистриран на: Чет 15 сеп 2016 16:21
- Автомобил: volkswagen passat Gl
- Двигател: RP407919 1991
Re: Passat b3 Variant 1991г. RP- Проблем с паленето
А това се решава с ново предполагам хаха
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19708
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat b3 Variant 1991г. RP- Проблем с паленето
Това се решава с качествено почистване и стягане на всички връзки м/у алтернатора, акумулатора и, разбира се, масите.
Това, което определя колко да е напрежението на заряд е акумулатора.
Откачиш ли го, 90А генератор може да вдигне над 90V
При теб, ако си с 65А, и 60V да е... смятай!
Разбира се, не отхвърлям тотално и проблем с регулатора/четките де!
Това, което определя колко да е напрежението на заряд е акумулатора.
Откачиш ли го, 90А генератор може да вдигне над 90V
При теб, ако си с 65А, и 60V да е... смятай!

Разбира се, не отхвърлям тотално и проблем с регулатора/четките де!
- Simo1
- Мнения: 19
- Регистриран на: Чет 15 сеп 2016 16:21
- Автомобил: volkswagen passat Gl
- Двигател: RP407919 1991
Re: Passat b3 Variant 1991г. RP- Проблем с паленето
Значи да проверя всички връзки и да видя дали има искра накратко.
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Passat b3 Variant 1991г. RP- Проблем с паленето
И зареждането на алтернатора си провери, с и без товар. За мен там е проблемът.
- Simo1
- Мнения: 19
- Регистриран на: Чет 15 сеп 2016 16:21
- Автомобил: volkswagen passat Gl
- Двигател: RP407919 1991
Re: Passat b3 Variant 1991г. RP- Проблем с паленето
Сега бях до колата, капачката на дистрибутора няма влага няма пукнатини и каберите не опират никъде по маркучите на охладителната система. Забелязах,че кабела който идва от стартера към динамото и кабела от акумолатора към динамото и двата кабела са много зле напукани и ще видя да подменя първо тях с нови с нови кабелни обувки и после ще замеря зареждането с и без натоварване
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12115
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat b3 Variant 1991г. RP- Проблем с паленето
Слагай дебели кабели там, че ще се запали като факла ако са по тънки кабелите
- Simo1
- Мнения: 19
- Регистриран на: Чет 15 сеп 2016 16:21
- Автомобил: volkswagen passat Gl
- Двигател: RP407919 1991
Re: Passat b3 Variant 1991г. RP- Проблем с паленето
Добре колега благодаря, това не го знаех :)
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat b3 Variant 1991г. RP- Проблем с паленето
И какво като им е напукана изолацията на проводниците? Увий ги с изолирбанд. Ако не са скъсани самите проводници, проблемът не е от тях!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bai Tisho и 36 госта