![th_up :th_up](./images/smilies/th_up.gif)
![th_up :th_up](./images/smilies/th_up.gif)
![th_up :th_up](./images/smilies/th_up.gif)
kukata_pasat написа:muns61 написа:За съжаление в подобни теми стойностната информация се губи в плявата, която бълват технически боси хора, разполагащи със свободно време.
Не можеш да обясниш неща като паралели и меридиани на човек, който е убеден, че земята е плоска.
Здравейте колеги и за много години.Мина месец и половина от злощастното ми изваждане на маркуча от скобата на радиатора на Пасата ми Б5 АФН и от диагнозата на колегите muns61 milmar и Iezekil че колата ми е издухала гарнитура на главата(в което се съмнявах) и след толкова време мога да обобщя.Засега противно на очакванията Пасатора е още жив,за това време го бях карал няколко пъти извън града на разстояния 30-40км докато днес не ми се наложи да ходя от Плевен до София колегите писаха,че при продължително изкачване на баир ще изхвърля антифриза не се оказаха прави,от Лукойла на магистрала Хемус на Ботевград до тунел Витиня са 13км изкачване с денивилация 510 метра (както се казва по як баир не търси) Пасатора се справи отлично повече от 90 градуса не мръдна,после като се прибрах и колата истина проверих нивото на антифриза (не беше мръднало) и все така има някакво налягане на студен мотор като отвия капачката.Така че на колегите които ме убеждаваха в паралели и меридиани (само да вметна само петици имах по география)ЗЕМЯТА Е ПЛОСКА.Прилагам техните постове от горе.
Iezekil написа:Аз пък "споменавам"за гарнитура в твоя цитат в разговор с трето лице,което е хипотетично,но не кореспондира с "убеждавал"в първо лице,нали....
Не се сърдя,напротив.И бих искал да прочетеш внимателно написаното по-долу,защото ще ти помогне за в бъдеще.
-Така.Караш колата от 2 години,значи що годе ти е ясно,кога нещо се променя и сигнализира за проблем.
-Маркучите са твърди,сменяш капачка стават още по-твърди
-Колата и студена държи налягане в охл.система.
-От маркучето към разширителя на обороти не тече
Аз от клипа ти не мога да кажа,че е високо налягането,но ти се доверявам напълно за симптомите.Ти си шофьора,познаваш си колата и преценяваш.Обаче "до сега проблем е нямала"/за главата/ не значи нищо,проблемите си имат дата и час на раждане и такива за отстраняване,те идват от нищото,а при теб не е просто нищо.Затова и повдигаш тема,защото според теб "вече имаш проблем"/за налягане/,поне аз така разбрах.
И сега е момента да кажа/до сега се въздържах/,че подкрепям колегата с диагноза"гарнитура".Прочети си симптомите пак,помисли и отговори:"защо една охладителна система би държала някакво по-високо от атмосферното налягане,при температури около нулата?"От къде би дошло това налягане?
Единственият разумен отговор всъщност е за гарнитурата.И ако аз се въздържах от категоричност и исках тестове,то ти също нямаш право да я отхвърляш толкова категорично,понеже нямаш друг полезен отговор.
Вобще не се обиждам,напротив.Приемам обаче,че някъе по трасето информацията не е вярна.Нито можеш да кажеш,че колата държи 90 градуса/не си мерил,може да са 100/,нито знаеш колко е налягането при тия 90гр,нито при 0гр.Но от това,което ТИ си ни казал,аз те насочвам към гарнитура.
Най-евтино и сигурно за всички нас е,да разпробиеш едната капачка,да навиеш манометър,да подгрееш колата,да я изстудиш и чак тогава да коментираме"налягането е толкова и толкова,значи проблем има/няма".
До тогава карай и си свиркай,както казах.Проблем с гарнитурата ако има,до коледата ще се прояви.Ако си пич ще споделиш.
Поздрави.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта