Здравейте колеги,става въпрос за проблем с печката на автомобила от темата.Има печка Вебасто,но не знаем как да я активираме.Пробвахме какво ли не ,но без резултат.Имам оригинален кабел,който си е активиран и дори си му вървят ъпдейти.Ползвам VCDS 17.8.1. Бихте ли ме насочили към правилните действия за отключването и и да помогните за точното дешифриране на грешките,които излизат за печката.
VW Touran 1,9 105 k.c 2007г.-Проблем с печка Webasto
-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
Re: VW Touran 1,9 105 k.c 2007г.-Проблем с печка Webasto
Понеже не знаем какво сте пробвали, затова :
When found in Aux Heater module of VW Touran (1T, and similar models), unlock heater module by saving a 1 in Adaptation Channel 042, then clear fault codes.
оттук:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/02251
When found in Aux Heater module of VW Touran (1T, and similar models), unlock heater module by saving a 1 in Adaptation Channel 042, then clear fault codes.
оттук:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/02251
- georgebonev
- Мнения: 3102
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: VW Touran 1,9 105 k.c 2007г.-Проблем с печка Webasto
Първо огледай кабелите за доп.водна помпа за печката, първата грешка е за нея.
Гориво има ли над резервата... или въздух в тръбичката... - втората грешка.
Ако първо я отключиш, може пак да се заключи заради водната помпа.
Гориво има ли над резервата... или въздух в тръбичката... - втората грешка.
Ако първо я отключиш, може пак да се заключи заради водната помпа.
- piron45
- Мнения: 160
- Регистриран на: Нед 04 юни 2017 16:18
- Автомобил: VW Touran 1_9 TDI DSG
- Двигател: BKC 2005
- Местоположение: Самоков
Re: VW Touran 1,9 105 k.c 2007г.-Проблем с печка Webasto
Исчисти грешките и я отключи. Пробваш принудитело запалване с кабела. Ако не тръгне, виж какви грешки ще извади.
-
- Мнения: 561
- Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AUS 2000
Re: VW Touran 1,9 105 k.c 2007г.-Проблем с печка Webasto
Довечера ще пробвам и ще пиша какво е станало.
-
- Мнения: 561
- Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AUS 2000
Re: VW Touran 1,9 105 k.c 2007г.-Проблем с печка Webasto
Благодарение на колегата @Kalin72,вече е отключена.Ефекта е ,това,че остана само тази грешка:
Малко трудно е проверката на кабелите,защото тези дни,няма къде да се свали цялата помпа и прозвънят кабелите.Иначе помпата е закупена работеща,като е пробвана преди това.Кабелите са сложени както бяха старите.Остана само прозвъняване на кабелите.
Малко трудно е проверката на кабелите,защото тези дни,няма къде да се свали цялата помпа и прозвънят кабелите.Иначе помпата е закупена работеща,като е пробвана преди това.Кабелите са сложени както бяха старите.Остана само прозвъняване на кабелите.
- piron45
- Мнения: 160
- Регистриран на: Нед 04 юни 2017 16:18
- Автомобил: VW Touran 1_9 TDI DSG
- Двигател: BKC 2005
- Местоположение: Самоков
Re: VW Touran 1,9 105 k.c 2007г.-Проблем с печка Webasto
За да работи печката трябва да са изпълнени няколко условия. Гориво над резерва, температура на антифриза под 50*, напрежение на акумулатора над 12V, а за да се запали сама и външна температура под 4*. И на двата лог. файла имаш ниско напрежение. Зареди акумулатора , изчисти грешките и пак пробвай да запалиш. Имам същата печка и понеже акумулатора ми е вече на издъхване, когато не го заредя печката не пали. Моята съм я попреработил малко, за да си я паля с таймер и дистанционно.
-
- Мнения: 561
- Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AUS 2000
Re: VW Touran 1,9 105 k.c 2007г.-Проблем с печка Webasto
Ще се тества още утре, но искам да попитам и нещо друго, защото незнам о дали не е от значение. Свалената помпа, която беше на колата е тази:
а "новата е тази
от такава печка е, но е по-различна по вид. Кабелите не излизат оттам. Вързана е със същите цветове кабели.
а "новата е тази
от такава печка е, но е по-различна по вид. Кабелите не излизат оттам. Вързана е със същите цветове кабели.
- georgebonev
- Мнения: 3102
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: VW Touran 1,9 105 k.c 2007г.-Проблем с печка Webasto
Няма значение, че е друг модел, общо взето въртят около 500-750-1200 литра в час.
Не мога да видя номера от снимката, за повече инфо, но това не е от голямо значение...
Проблема е в кабелите към помпата ... прекъснат или окъсен.
Може и да са обърнати при свързването, и ако помпата се управлява директно от самата печка, за това дава тази грешка.
Не мога да видя номера от снимката, за повече инфо, но това не е от голямо значение...
Проблема е в кабелите към помпата ... прекъснат или окъсен.
Може и да са обърнати при свързването, и ако помпата се управлява директно от самата печка, за това дава тази грешка.
- webasto
- Мнения: 94
- Регистриран на: Пет 17 окт 2014 6:00
- Автомобил: VW SNARAN 4x4
- Двигател: 2005
- Местоположение: ВИДИН
- Контакти:
Re: VW Touran 1,9 105 k.c 2007г.-Проблем с печка Webasto
Какво стана с грешка 01415???
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: Чет 19 дек 2019 10:17
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: BMN TDI 2006 125 kw
- Местоположение: Обл. Враца
Re: VW Touran 1,9 105 k.c 2007г.-Проблем с печка Webasto
При мен тази грешка беше оправена с нова помпа!
След като разглобих охлюва на помпата върху ротора(магнитен) е имало налепени метални частици и са го блокирали, електрониката не е издържала.
Реших да сложа два силни неодимови магнитна на тръбата подаваща към печката антифриз.
Свалях маркуча от мет.тръба за да изтече антифриза и имаше налепени метални частици отвътре където бяха магнитните.
За това горещо препоръчвам!
След като разглобих охлюва на помпата върху ротора(магнитен) е имало налепени метални частици и са го блокирали, електрониката не е издържала.
Реших да сложа два силни неодимови магнитна на тръбата подаваща към печката антифриз.
Свалях маркуча от мет.тръба за да изтече антифриза и имаше налепени метални частици отвътре където бяха магнитните.
За това горещо препоръчвам!
Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта