Стига с тези маханици колеги. Къде живеете ? Има услуга наречена "пране на DPF филтър" . Перем ги с оригинални препарати на VW. Като в голям процент се оказва, че е проблемен датчика за диференциално налягане, а не DPF филтъра. Така че вместо, да се съсипва автомобила, може да се направи една диагностика и да се установи къде точно е проблема и ако се окаже в DPF-a, да се изпере.
Интервалите за 'Check" на филтъра, не са защото на "300 000" км е за изхвърляне, а за да се види периферията на двигателя от която зависи правилната работа на филтъра.Около 90 % от автомобилите по родните пътища са с връщани километражи и около 4-5 пъти са надхвърлили пробег от "300 000" км, пък нямат проблем с филтрите
п.п Имаме такъв пран филтър, преди 3 години и клиента си кара автомобила без проблем и до ден днешен.
п.п. 2 Нещо което много хора пропускат, неправилно поставен ангренажен ремък, също води до проблеми с DPF филтъра.