Странно прекъсване... B3 1.8RP

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пет 23 фев 2007 12:22


radotom написа:Може би Ламбдата ще излезе...
И аз имам подобен проблем при рязко ускорение от 2 500 об., до към 3 000. Може би и по-нататък се проявява, но много рядко съм вдигал повече на оборотомера, така, че не мога да го твърдя.
Скоро си гледах сигналите от Ламбда-сондата с осцилоскоп. Вместо 4-5 импулса в секунда, тя ми пуска един 5-секунден импулс.
Кофти! Ще се сменя! И да не е от това - като го знам и ме дразни!

А бе Радо.... първо ти си с АГУ, второ откачи я тази Ламбда-сонда да видиш дали ще се загуби проблема...
"Не вкарвайте хората в необмислени разходи"




Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Пет 23 фев 2007 12:25


radotom написа:при рязко ускорение от 2 500 об., до към 3 000


Точно в диапазона 2000-3000 го прави. По-нагоре го няма, защото явно вече или има достатъчно бензин, или педала така или иначе е натиснат до някъде и то усеща, че трябва да дърпа напред. Но при гореспоменатите обороти просто го прави... аз започнах да сменям предавките без да пускам педала на газта, за да не го прави. :(

bob4o, благодаря за информацията, ще отида да разгледам какво е положението...


Потребителски аватар
alien1
Мнения: 339
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот alien1 » Пет 23 фев 2007 12:28


Как са оборотите колега?При мен беше нещо подобно. Като е студена колата ок, като мине 70 градуса на автоматична ми падаха оборотите и гаснеше и нямаше тяга като настъпя педала. Закачихме я в един сервиз на компютър и докато е студена си даваше нормални сигнали, като загрее обаче не бяха наред сигналите. Сменихме първо палец, после капачка, после бобина с комутатор и все същата работа. Най накрая остана само датчика на Хол по системата и сменихме него. За вчера и днеска не ми е правила проблем, но ще видим като я покарам повечко. Иначе ми върнаха стария палец, капачка и бобина щото проблема не беше в тях.
Така че една диагностика задължително и то ще си покаже.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 23 фев 2007 12:38


k22 написа:А бе Радо.... първо ти си с АГУ, второ откачи я тази Ламбда-сонда да видиш дали ще се загуби проблема...

Аз с АГУ!?? На 2Е мотор!
НИВГАЖ!!!!!
А като откача Ламбдата, ще мине компота в авариен режим и може и да не забива муцуна, не знам, но със сигурност няма да ми хареса вървежа. :no-no


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пет 23 фев 2007 12:48


Извинявай за обидата Радо :oops: При теб е различно, ама при моното думата компютър е силно преувеличена....


Потребителски аватар
niviat
Мнения: 332
Регистриран на: Чет 10 авг 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот niviat » Пет 23 фев 2007 12:56


И аз го имам същият проблем , дори бях писал преди време. Когато подам много рязко газ двигателя се замисля.Смених горивен филтър, свещи,капачка дистрибутарна , палец , но не заради този проблем ами просто си бяха за смяна. Обаче проблема си остана.
Все пак имаше временно елиминиране- сменяха ми гумичките на клапаните и "специалиста" явно беше презацепил зъбното но делкото та колата се чудеше накъде да тръгне когата подам газ. Дадох предварение на запалването , но на око и ухо и резултата беше че колата тръгна като ужилена , не даваше да се пипне газта ,въобще двигателя не се замисляше.Обаче като ми оправиха центровката на запалването проблема пак се появи.


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Пет 23 фев 2007 13:02


Здрасти VW_FEN.
Виждам, че си от София.
Предлагам ти да се свържеш с Vaskoto 1.
Смятам, че ако проблема идва от нещо "което си казва" щом той сложи "слушалката", няма начин да не го разбере. Аз доста се тормозех с близък на твоя проблем и когато отидох при него веднага се разбра от какво е.

Успех.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 23 фев 2007 13:07


dpp написа:Здрасти VW_FEN.
Виждам, че си от София.
Предлагам ти да се свържеш с Vaskoto 1.
Смятам, че ако проблема идва от нещо "което си казва" щом той сложи "слушалката", няма начин да не го разбере. Аз доста се тормозех с близък на твоя проблем и когато отидох при него веднага се разбра от какво е.

Успех.

    Казвай бързо как го е излекувал проблема, то ходенето няма да се размине ама поне да имаме представа за какво става въпрос. :bounce


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Пет 23 фев 2007 13:08


dpp написа:Здрасти VW_FEN.
Виждам, че си от София.
Предлагам ти да се свържеш с Vaskoto 1.
Смятам, че ако проблема идва от нещо "което си казва" щом той сложи "слушалката", няма начин да не го разбере. Аз доста се тормозех с близък на твоя проблем и когато отидох при него веднага се разбра от какво е.

Успех.


Аз от Васко се прибирам - вчера сменяхме задни спирачни цилиндърчета и накладки ;) Но просто забравих да го питам, защото другото ми беше по-важно, а следващ път има свободен ден чак средата на март... тъй че незнам кога ще ходя пак при него... ;) но ще му пиша и ще видим. Аз съм си редовен клиент там (когато трябва да се сменя нещо де ;)
Значи датчик на хол... до колкото схванах или презацепено предварение или както го прочетох по-нагоре... :roll: Аз мога ли да го направя това нещо, да видим дали ще има резултат? Или по-добре д не бутам, къдет не ми е работа, да не прецакам нещата повече ;)


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пет 23 фев 2007 13:26


Човече не бутай нищо! Смени си бензиновия филтър и тогава иди на стенд!


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 23 фев 2007 13:27


niviat написа:Дадох предварение на запалването , но на око и ухо и резултата беше че колата тръгна като ужилена , не даваше да се пипне газта ,въобще двигателя не се замисляше.Обаче като ми оправиха центровката на запалването проблема пак се появи.

Че след като върви добре, защо са ти го върнали??! :dontknow: :dontknow:
Първия път, когато се усмелих да барна там си го направих на слух и вървеше много добре. Като продължих в същата посока, почна да ми трака 'аванса'. Върнах малко и така го оставих.
От няколко месеца имам стробоскоп за центровка на запалването. Естественно, можеш да си сигурен, че още в момента, в който го купих, го включих да видя :lol: Беше малко напред центровката. Върнах го на белег, точно както трябва да е и колата стана осезаемо по-мудна. Направих си го отново както си беше 'по слух' и вече 4-5 месеца така си карам и съм супердоволен! Разход нормален извънградско 6.5-6.7... набира прлично (освен в споменатия диапазон и то от скоро, 2-3 месеца)... Така, че направи си го както ти е най-добро и майната им на белезите!


VW_FEN написа: Или по-добре д не бутам, къдет не ми е работа, да не прецакам нещата повече ;)

Че какво да прецакаш? Бележи си точното положение с маркер и врътни делкото 1-2 градуса обратно на часовниковата стрелка. Ако усетиш, че 'причуква', връщаш по средата и пробваш... Няма никаква опасност, мисля, стига да не се престараеш с въртенето и да го завъртиш на полвин оборот! :lol:


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пет 23 фев 2007 13:29


По-добре не бутай, като не разбираш. Хората са казали - 2 лева да имаш, на майстора ги дай (тук изключвам тези майстори, на които казваме така, защото не им знаем името). Може и много просто и дори елементарно да е, ама като не го разбираш - по-добре недей. Иначе идеята е да се даде такова предварение, че да се получи най-добро горене, и съответно максимално да се използва горивото по предназначение. А на това, което писа преди един колега - дето колата тръгвала като ужилена - препоръчвам му да му направят центровката другаде, за да не се мъчи колата.


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Пет 23 фев 2007 14:07


teodor6769 написа:
dpp написа:Здрасти VW_FEN.
... близък на твоя проблем и когато отидох при него веднага се разбра от какво е.

Успех.

    Казвай бързо как го е излекувал проблема, то ходенето няма да се размине ама поне да имаме представа за какво става въпрос. :bounce


Ще си :) споделя без :a boi de , но с риск да досадя.
При мен се оказа ламбдата виновник. Просто си беше тръгнала да се скапва. Според настроението си подаваше сигнал на комютъра при което или леко ми играеха оборотите на празен ход("+" "-" 150-200 оборота от нормалните) или след 6-7 мин. след студен старт на двигателя изгасваше и после на бензин се стартираше с мъка - поне 4-5 въртения на ключа или това за което е писано тук:
при движение на скорост(високи обороти) без значение 70, 100, 120 и т.н. км. ч. двигателя придръпваше, сякаш нещо спира или променя горивната смес.
Бая се бях притеснил това-последното да не ми се случи при изпреварване :bishop .
Но тези проявления си бяха фриволни, можеше да минат 2-3 дена без проблем и на 4-тия, хоп изненада.

Правописа си пооправих.

Последна промяна от Dpop на Пет 23 фев 2007 14:21, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 23 фев 2007 14:16


Мерси dpp значи при мен е съвсем леко замислянето при рязко подаване на газ, просто за част от секундата и след това си поема. Дано не се задълбочава повече че нямам излишни 100лв за л.сонда. :?


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 23 фев 2007 14:32


k22 написа:Извинявай за обидата Радо :oops: При теб е различно, ама при моното думата компютър е силно преувеличена....


като е преувеличена думата компютър на моното - изкарай го и си подкарай Двигателя без комп да видим какво се получава :lol:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта