След като не успях да оправя стария двигател, и успях да реша проблема с прегряването на новия, колата тръгна толкова добре, че просто.... много ѝ се кефех. Може би твърде добре, за да е добре.
Онзи ден докато карах из града, спирам на един паркинг и гледам че тече нещо изпод колата. Отварям капака - ужас, спукал се маркуча, който свързва водната помпа с една метална тръба и всичко изтекло. Не съм го усетил кога е станало докато съм въртял из града. Оставих я на паркинга и тръгнах по магазините за авточасти, намерих същия маркуч (4 лв.), антифриз, вода, смених го в полеви условия на паркинга, напълних системата и със свито сърце запалих. Уви, започна да хвърля пара, но като загря и спря.
Така и прави сутрин - като я запаля, върви тежко и неравномерна докато загрее, после тръгва нормално. Дайте идеи, моля, това ѝ е ТРЕТИ по ред двигател
![scare3 :scare3](./images/smilies/scare3.gif)