Малко история на колата:
Колата е закупена преди 20г, от Белгия на 60 000 километра, почти нова лично от първият собственик за България. Човека е Професор и учител от Пловдив. След 20 години служба на Джетата, човека си купува нова кола и е бил с нагласата да я хвърли в пункта за скраб, но вместо това научава за нея друг човек от Пловдив. Втория собственик не я задържа много но не, че не му харесва, а просто не са му били хубави очакванията за работна кола и не я искал да я разваля, като си взима нещо пак по - съвременно не, че тази не е добра, напротив всеки който има стара машина знае за какво става на въпрос. Та така, колата се задържа при него за кратко, и след това идва при мене. Определено съм късметлия, защото исках точно тази визия с огледалата на вратите, тесните брони и да е рядко изпълнение и както се казва, който иска нещо силно го получава, рано или късно. Определено джетата си заслужава, има леки неща за смяна, които са нормални за годините си, няма изгнило по пода, повечето е по задните вежди, има сега леки неща за правене, но важното е, че колата е съхранена в оригиналният и вид. В момента е на реални 180 000 километра, нямала е никога газ, винаги е била обслужвана както трябва, колата върви доста прилично, бих казал доста добър старт прави, върти гуми чак на 3та и те залепя за седалката. За спирането да не говорим, кове на место, заглеждат се и разни хора по нея, даже имах и предложение за купуване. Определено не съжалявам, и повярвайте ми старата машина си е стара и здрава. Стискам палци и на други да се докоснат до някоя стара машина, защото наистина старите коли са тръпка и някак си, нямам думи трябва да се усети.
