пиша ви отново с неприятен проблем който ми се появи преди време но сега се оказва май преломен момент.
Случая е следния : Преди време колата ми губише антифриз и не можех да видя от къде е но на определени периоди изписваше че няма и доливах или вода или антифриз.
Закарах е при познат майстор и се оказа че е водната помпа добре сменихме я всичко окей, преди няколко дена след път по една права и дигнах оборотите за да може малко да се загрее и изчисти от градското каране, припах се по живо по здраво вкъщи след няколко часа излизам паля и светва лампата за антифриза отварям капака и имаше ясни следи от преливника че е избивало

При нормално каране в градски условия не хвърля ама малко дигна ли оборотите след това като запаля и ...
Четох доста в форума и реших днес да видя да взема друга капачка пробвах и с нея надува маркучите са много твърди и надути и с двете капачки много бързо надуват за отрицателно време форсирам за 20 секунди е държа на 2500 оборота и е готова надута развивам леко капачката и спадат стават си меки ...
Колата не пуши въобще , парно си има абсолютно нормално си работи просто при големи обороти хвърля антифриза през преливника.
На колата по думите на стария собсвеник е смена гарнитурата на главата преди 3 години ( главата е шлаифана) ; сменян е тройника (фланеца) ;
Преди малко бях с моя приятел от сервиза на първо четене ми каза че това е гарнитура на главата

А и не знам дали има нещо общо със случая взеха дунапрени да излзит от парното вътре в купето парченца накъсани
Направо се чудя какво да правя , според вас дали това може да е проблема или няма друг вариант ...
Благодаря ви за отделеното време
