Делко , вакуум проблем !

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Делко , вакуум проблем !

Мнениеот Stoi » Пет 23 фев 2007 22:32


Днес извадих тръбичката от делкото която отива до карба и установих пръст че не се получава вакуум от него. Тоест от страна на делкото. Поправя ли се ? или трябва да се сменя цялото делко ?

1.8 карб VW II 98-ма




Потребителски аватар
bu4komobil
Мнения: 804
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Труро

Мнениеот bu4komobil » Пет 23 фев 2007 22:39


погледни на делкото трябва да има 2 болчета,които като ги развиеш и вакуумната мембрана трябва да се освободи.но незнам колко струва нова а по моргите едва ли ще ти продадт само нея


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Мнениеот Stoi » Пет 23 фев 2007 22:41


а ажеба какво променя този вакуум в карба ? нещо сместа ли се регулира ?


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Пет 23 фев 2007 23:07


Stoi написа:а ажеба какво променя този вакуум в карба ? нещо сместа ли се регулира ?


вакуумът идва от карба.
в зависимост колко е силен вакуума се завърта делкото като по този начин се получава аванс ( или там както си вика ). По този начин се оптимизира подаването на искра спрямо оборотите на двигателя.


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Мнениеот Stoi » Пет 23 фев 2007 23:10


ммм аз що го търся вакуума от страната но делкото ! явно съм се объркал. а в такъв случай как се разбира че тази мембрана в делкото е изправна ?


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Пет 23 фев 2007 23:22


след изваждане на мъркучето трябва да баднат оборотите,това е признак ,че работи.


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Мнениеот Stoi » Пет 23 фев 2007 23:32


:applause: :hug
Благодаря на всички . Нямам повеча въпроси. може да се заключи.


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Съб 24 фев 2007 1:06


За да разбереш дали мембраната е ОК просто извади маркучето ( но не от делкото а от другата страна ) и засмучи. Ако се получи вакуум значи работи. Ако влиза въздух - не работи :).


Потребителски аватар
WILD
Мнения: 39
Регистриран на: Пет 24 мар 2006 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

вакум регулатор /за делко

Мнениеот WILD » Съб 24 фев 2007 21:54


здрасти и моя не работи ,нов е от 25 италиански 36 немски лв.- има едно краче вътре с една пъпка -трябва да го закачиш това краче и после от двете страни по-едно винтче ........



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 85 госта