Голф-3 vs Рено Меган

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
nirsei
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 14:08
Автомобил:
Двигател:

Голф-3 vs Рено Меган

Мнениеот nirsei » Пет 23 фев 2007 18:07


Привет на всички почитатели на Голф,

от 3 години съм собственик на Голф 3 и за мен понятието "Голфаджия" звучи гордо. Последното според мен е измислено от всички ония, които не разбират култа да караш Голф.
Наскоро колега си купи Рено Меган и от време на време слушам как щял да ме "дръпне", "издуха" и т.н.
По принцип не съм състезател, но това дразни самолюбието ми. Искам да попитам какви са ми шансовете на 400 м. срещу Рено-то.
Автомобилите са със следните характеристики

Голф 3 - двигаел 1,8 ABS; 90 к.с. при 5500 об./мин; 145 Nm при 2500 об/мин.
Рено Меган - двигател 1,6; 90 к.с. при 5000 об/мин; 137 Nm при 4000 об./мин.
И двата автомобила са със зимни гуми Kormoran Snowpro 175/70 R 14




Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Пет 23 фев 2007 18:39


много зависи от състоянието на колата (колко от конете са умрели), и от шофьора. според мен ще го дръпнеш, но най-сигурно е като се дръпнете няколко пъти и после да напишеш какво е станало.


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Пет 23 фев 2007 18:44


тази тема ще бъде заключена много скоро, но и спред мен ще го дръпнеш ;) всичко зависи от старта ;)


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Пет 23 фев 2007 18:54


:shock Е, к'во се чудиш? Правите старта и разбираш! 8)


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Пет 23 фев 2007 19:04


това рено достига максималния си вър. момент при доста високи обороти в сравнение с АБС и си мисля че на старта още ще го дръпнеш ;)
а за по-сигурно ако успееш да го убедиш по време на дръпката да има по още един човек в колите /уж да снима или нещо такова/ със сигурност ще го биеш ;) :lol:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 23 фев 2007 19:07


Колата ти при всички случаи е фаворита.
Но според мен успеха на една дръпка зависи главно от задкурмилното устройство!
Въпреки, че съм по-мощен, аз вероятно ще загубя! Нямам тренинг!


Потребителски аватар
spectrum
Мнения: 250
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот spectrum » Пет 23 фев 2007 20:07


слагаи OBV 100 разкараи въздушния филтър /само за дръпките де !!! :wink: / махни всичко излишно от колата и битрябвало да си с 2 коли преднего на финала поне ...

инъче колата ти и без да я пипаш ако е в добро състояние битрябвало да нямаш проблеми ако и малко предобиеш опит в дръпките съвсем ... единственото което малко ме притеснява е че реното може да излезне полеко

reno megan - 1045 кг
golf 3 - 1100 кг

но не е проблем явно ...:)


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф-3 vs Рено Меган

Мнениеот niikoo_1 » Пет 23 фев 2007 20:13


nirsei написа:Привет на всички почитатели на Голф,

от 3 години съм собственик на Голф 3 и за мен понятието "Голфаджия" звучи гордо. Последното според мен е измислено от всички ония, които не разбират култа да караш Голф.
Наскоро колега си купи Рено Меган и от време на време слушам как щял да ме "дръпне", "издуха" и т.н.
По принцип не съм състезател, но това дразни самолюбието ми. Искам да попитам какви са ми шансовете на 400 м. срещу Рено-то.
Автомобилите са със следните характеристики

Голф 3 - двигаел 1,8 ABS; 90 к.с. при 5500 об./мин; 145 Nm при 2500 об/мин.
Рено Меган - двигател 1,6; 90 к.с. при 5000 об/мин; 137 Nm при 4000 об./мин.
И двата автомобила са със зимни гуми Kormoran Snowpro 175/70 R 14


Карал съм такова рено няколко пъти, един мой колега имаше такова и си върви не лошо, но мисля, че 1.8АБС-са ще го бие без проблем.
По убемно е отвътре, по тихо и заоблено.
От 90коневите мотори сложение в коли от тоя клас си мисля, че АБС е една идея по-силен от останалите поради, по-голямата си кубатура, а и без проблем си върти до малко повече от 6000об/мин.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Пет 23 фев 2007 20:54


100% е ЖЕРТВА VWто се развърта по бързо. Вчера си направих дръпка със един приятел Golf2 1.3i NZ (55HP) vs. Opel Vectra 1.6mi C16NZ02 (75HP) вървяхме наравно докато включих на 4та тогава ми дръпна със 3м. Дръпката беше над 600м. :D
Естественно после поляхме случая :beer :beer
п.с. Той е със летни гуми а аз със зимни(които имат по голямо съпротивление"сцепление" и се предполага че колата става малко спъната)
Така че VW FOREVER : vw fen : vw fen


Потребителски аватар
moleo
0888
Мнения: 755
Регистриран на: Сря 30 авг 2006 9:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот moleo » Пет 23 фев 2007 22:22


аз пък направих тест преди малко с една вектра 2.0 16 винтила, дръпна ме с половин - една кола и до там, не можа да ми избяга. Колата е 2Е. Действието се развива на Тодор Александров. Сигурно на дълго може и да ме понакаже но очаквах повече.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пет 23 фев 2007 22:24


moleo написа:аз пък направих тест преди малко с една вектра 2.0 16 винтила, дръпна ме с половин - една кола и до там, не можа да ми избяга. Колата е 2Е.


Я сподели каква вектра, защото, ако е била от старите първи вектри 2.0 16клапана 150коня, това е невъзможно или е работила на 3цилиндъра или тоя не е разбрал, че сте се дърпали.


Потребителски аватар
moleo
0888
Мнения: 755
Регистриран на: Сря 30 авг 2006 9:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот moleo » Пет 23 фев 2007 22:26


niikoo_1 написа:
moleo написа:аз пък направих тест преди малко с една вектра 2.0 16 винтила, дръпна ме с половин - една кола и до там, не можа да ми избяга. Колата е 2Е.


Я сподели каква вектра, защото, ако е била от старите първи вектри 2.0 16клапана 150коня, това е невъзможно или е работила на 3цилиндъра или тоя не е разбрал, че сте се дърпали.


2ка 16, но не знам в какво състояние е била. Направи ми впечатление, че при смяна на предавките като ме дръпна от зад излизаше черен пушек. Но не ми избяга.


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Мнениеот Stoi » Пет 23 фев 2007 22:38


олекотявай преди старта !!! махни всичко и резервната гума ! и само за старта махни въздушния филтър


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Пет 23 фев 2007 22:45


Колега сипваш OMV100 махаш въздушния филтър,скрий му шайбата и да се научи коя е марката :drive : vw fen : само VW нека ти изгледа задния номер ЖАЛНО и да си мисли що и мойта не върви така. :D


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пет 23 фев 2007 22:53


Момци леко с тия съвети за сто октановия ..... моята кола например ..работи най-добре с 98 ....... като и сложа сто октанов е по мудна ..... същата работа и с 95....



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта