Централното заключване е хубаво нещо, но моя Голф нямаше. Питах при майстори и ми казаха космическата цена от 25лв. – машинката + монтирането х 4 врати = 100лв.!!! Затова като видях, че комплекта е на смешна цена – 20лв. реших да си купя един и да си пробвам техническите възможности.

Централното е с 2 управляващи машинки за предните врати, 2 управляеми за задните врати и управляващ модул. Първо свързах цялата система „на сухо” в стаята, за да видя дали всичко работи както трябва. След като всичко беше ОК настъпи екшъна:
Тъй като прекарването на кабелите ми беше най-малко в мъгла реших да го оставя за на края, когато най-много ми писне.
Свалих корите и дръжките на предните врати
Предните машинки ги поставих по следния начин:
Машинката е от вътрешната страна. Долната дупка си е фабична, горната я пробих с бургия 5мм. В комплекта има спици, които отрязах след отмерване в самата врата. Зелената линия е спицата. От едната страна е хваната с пъпката за машинката, а от дугата със скобичка и винт за свободния отвор на палеца за заключването (зелената точка). Регулирах при заключено положение на палеца на вратата и съответно повдигача на машинката в прибрано до край положение.
2. Задни врати:
След махането на корите се разкрива тази гледка. Машинката съм закрепил отвътре на фабричния отвор, като предварително отрязах с ножовка скобите и по-късата част сложих за опора, защото машинката „висеше” отдолу. (Няма как – вързал съм я с новата мания на българина която замени сезала – „свинските опашки”


и съм я свързал със скоба за фабричната спица която движи бутончето за отключване и заключване. Ето и от друг ъгъл снимка:
Регулирах по съшия начин като на предната врата: при заключено положение на палеца на вратата и съответно “ухото” на машинката в прибрано до край положение. Ако не иска да заключва съответно се мести малко напред скобата.
3. Окабеляването:
Махнах панелите под волана и под жабката, за да мога да прокарам жиците (дори се наложи и централната конзола леко да дръпна назад) От купето към предните вратите жиците минаха през фабричните отвори, на които има гумени тапи. За задните врати махнах праговете (на щипки са захванати) и панелите, зад които са машинките за коланите – там също има фабрични отвори с гумени тапи.
За управляващата конзола взех „+” 12V от таблото (имам кабел директно от акумулатора, прекарван преди това за халогените), а „-“ (масата) взех от един болт, който се намира в ляво от таблото с бушоните.
На управляващата конзола има и изводи за дистанционно управление или аларма, но това по-нататък живи и здрави

Трудното беше да проумея как точно да поставя машинките, самото монтиране е сравнително лесно, само ако имаш дебели ръце ще е мъка да бъркаш във вратите

Ако някой реши да прави подобно нещо и има въпроси, може да ми пише ЛС.
П.С. Вече 2 години минаха от монтажа, всичко работи без проблеми
