Проблем с ускорението на газ

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
genchovw
Мнения: 64
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 21:08
Автомобил: Golf 4 Variant
Двигател: AGR
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот genchovw » Съб 24 фев 2007 1:52


qnis3 написа:
ddsi написа:Какво значение има ако от кранчето до плочката маркучите са по дълги от 30-40см.

Никакво, *зависи амо на газ инжекцийте* всичко си зависи от настройката на АГУто и от корекната работа на редуктора *изпарителя*

аиде да направим среща и аз ще Ви покажа работата на колата и с дълги маркучи и с къси, след кранчето маркучите по принцип са с по-малко сечение т.е ако са много дълти е необходимо повече време за да премине количество газ, а същото количество газ би преминало по-бързо при по-дебел маркуч, а оттам се получава и разликата в набирането.
Аз ще кажа
"Не питай старило, а питай патило" :wink:




qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Нед 25 фев 2007 0:04


genchovw написа:
qnis3 написа:
ddsi написа:Какво значение има ако от кранчето до плочката маркучите са по дълги от 30-40см.

Никакво, *зависи амо на газ инжекцийте* всичко си зависи от настройката на АГУто и от корекната работа на редуктора *изпарителя*

аиде да направим среща и аз ще Ви покажа работата на колата и с дълги маркучи и с къси, след кранчето маркучите по принцип са с по-малко сечение т.е ако са много дълти е необходимо повече време за да премине количество газ, а същото количество газ би преминало по-бързо при по-дебел маркуч, а оттам се получава и разликата в набирането.
Аз ще кажа
"Не питай старило, а питай патило" :wink:

Колега аз имам ламбда контрол и не оказва влияние.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта