Cordoba 16VT - 1bar

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Пет 23 фев 2007 9:24


стандартните шенкели се ползват с преходници - специално изработени за случая , и 312 мм дискове от Ауди ТТ 225 / С3 ...... не е лесно не съм и сигурен в офсета на двата диска дали съвпадат!


и мене ме мъчи тоя вупрос ,щото тия апарати са сериозна работа иначе едно голямо браво. П.П дано и аз доживея да си сложа една турбинка


и аз така почнах :lol: а докъде стигнах - исках малко на 0.5 после реших и овреме смених концепцията на 1 бар :)




Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Съб 24 фев 2007 0:59


и ся последн 1.2 или 1.5бара 6а надуваме :))
щот нещо такова чух :D


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Съб 24 фев 2007 11:13


0.8 бар с 12.5 смес
1.2 бар с 11.5 смес

тва са двата холда които се надявам да устискат тези дюзи!

крайно решено точка !

тва 1.5 откъде го чу? :lol:


Потребителски аватар
Vi-MAX
предупреждение за БАН
Мнения: 35
Регистриран на: Сря 02 ное 2005 22:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vi-MAX » Вто 27 фев 2007 16:45


Ей тоз Ванчо веее ,насита няма това момче :D :D :D Кат поръчваше първите части скромен скромен , а сега гледай за кви ги помпа вече )))

ай слагай спирачките та да спим по-спокойно


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот emmko » Сря 28 фев 2007 11:11


Vi-MAX написа:Ей тоз Ванчо веее ,насита няма това момче :D :D :D Кат поръчваше първите части скромен скромен , а сега гледай за кви ги помпа вече )))

ай слагай спирачките та да спим по-спокойно


И седалка има ве4е Иван4о :lol:


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Пон 19 мар 2007 16:28


За да не мислите че е лесно >>

След няколко подобряваящи интервенции по моторетката - бууст контролер, скоби, ре-рутиране на инсталацията. поех дълбоко възух и в събота надухме моторетката както трябва.

След малко интервенции и вземането на по-сериозно отношение към периодично изплюваните маркучи , моторчета и тапи ( с една съчма и парче силиконов маркуч бяхме затапили входа на бензиновите пари които отдавна са изхвърлени ;) - и на 1.3 бар съчмата изтропа яко си изкарахме ангелите ) на 1.4 бар пик и 1.2 холд колата тръгна зверски добре и съм супер доволен от поведението й .

пълно налягане има на 3 300 об/мин - 1.4 бар и пада после до 1.20-1.25

за съжаление ( а и днес разбрах че ми е казано за това но аз не съм разбрал ) преди когато опираше колектора в рейката се е бил спукал и изметна леко и в момента е разглобена колата за леки ремонти
включващи и направата на нова тръба от филтъра до турбото че ме дразни супер много старата гаднаа черна оригинална полуогъната тръба !

най ме е яд за турбото което вече има луфт деба :evil:

тия и-бейски простотии не е истина :arrow:

та на собствен гръб разбирам че над 1 бар проблемите от най разно естество ! :arrow:


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Сря 21 мар 2007 23:22


Cordoba16vt написа:
най ме е яд за турбото което вече има луфт деба :evil:



А още не е видело зор .... Според моито скромно мнение сега с новото налягане което праи още по бурзо ще дига луфтовете :cry:


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Чет 22 мар 2007 16:29


Sachko написа:
Cordoba16vt написа:
най ме е яд за турбото което вече има луфт деба :evil:



А още не е видело зор .... Според моито скромно мнение сега с новото налягане което праи още по бурзо ще дига луфтовете :cry:


сам си го пре...... :roll:

с малкия запушен филтър ( история от преди 6-7 месеца) е видяло зор аксиално - студената перка се е мъчила да излезе навън един вид и оттам луфта напред-назад ! не е зле положениео и мисля като зазимя проекта зимата на 2008 ( ако има зима деба - скиор съм и се качих 1 път на ски само) да направя един уек ребилд на турбото , а що не и малко по-големи перки ?


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Чет 22 мар 2007 22:20


Cordoba16vt написа:
Sachko написа:
Cordoba16vt написа:
най ме е яд за турбото което вече има луфт деба :evil:



А още не е видело зор .... Според моито скромно мнение сега с новото налягане което праи още по бурзо ще дига луфтовете :cry:




ако има зима деба - скиор съм и се качих 1 път на ски само) да направя един уек ребилд на турбото , а що не и малко по-големи перки ?

Еми така ше е ... понеже кат бе6е на Банско не излезна от кръ4мите ... да беше карал тогава :wink: :lol:

А инак с перките също не е лоша идея :wink:

Разбра ли кои друг си има кат тфоите апарати :?:


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Пет 23 мар 2007 9:05


да , разбрах :)

ама нещо само чете по форумите напоследък :lol:


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пон 26 мар 2007 23:05


:lol: ми и аз треа да спирам


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Вто 24 апр 2007 8:31


лек ъпдейт ама от деградивен характер :roll:

турбото спря да надува след душманските ми изпълнения около Великден .

за това съм си виновен само и единствено аз - запушения филтър (въздуше) от миналата година когато свиваше оригиналния маркуч е дал прекалено голямо усилие на лагерите на турбото и в следствие на това когато свалих турбината за да оправим колекторите имаше голям аксиален луфт.
Мислех че ще изкара лятото , но не би - изкара около 1 000 км на 1.4 пик и 1.2 холд , но на пълна газ :)

тотализирах - спирачките - и се налага подмяна дискове и накладки отпред и отзад. всичко е на трътка .......

312мм дисковете с брембо апаратите остават за по късен етап >

джантите имат тесен вътрешен диаметър и апаратите идват много навътре което ще наложи модифициране на два шенкела , намаляване на дисковете на поне 300мм , и престъргване на апаратите от горната им страна . За което посред лято нямам време.

по ходовата част има лек бъг - тампоните отзад са оригинални - 10 години и 300 000 км - и колата палавее което е некомфортно особено на 4та 5та скорост

с радост взех един регулируем билщайн - който ще бъде инсталиран тези дни

предстои и ремонт на турбото ( евентуално с по голяма студена перка)

както и пълен преглед на ходовата част.


и така - продавам си сегашното окачване - жълт Билщайн с Сакс пружини, -40мм , супер комфортен за спортно окачване и реално колата не е супер твърда - особено на 15ки. влиза супер мазно в завои . хубавото е , че е компромис между твърдо и комфортно возене - над 80-100 км/ч колата ставав супер мазна и послушна! продавам го заедно с тампоните, ако някой иска - качва го пробва и ако му хареса - го взима. естествено става въпрос за сериозни клиенти. и не ме питайте дали е здраво - сменям го само защото ми изпадна нещо по-добро . става за голф 2, 3 .


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Сря 30 май 2007 8:23


Вече с рециклирана турбина :)

Разлика засега не усещам, освен че може би е малко по-силна колата в средни обороти и май не е спъната толкова в вискоите , но не е настроена още и не я задържам много горе.

сега я карам на около 1 бар налягане с някакво пикове от 1.2, след настройките - 1.2 холд с 1.4 пик ( както си беше преди) .

Подмяната на 4те диска и накладки промени напълно спирането >
:shock

за това предполагам помага и окачването което промени поведението на колата тотално > като картинг е в момента накъдето и кажеш , натам върви...


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Пон 04 юни 2007 12:50


някой видял ли ми е времето от събота на Божура

аз видях 15.2 за първия старт а ми казаха че втория съм бил под 15сек????


стартовете с внимателно превклюване от 1-2 и се лагваше.


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Вто 19 юни 2007 11:36


малко ъпдейти :)


най-накрая фанах мапера да настрои колата с новата торобинка - която определено си личеше , че има по-голям потенциал от старата.

резултата вече е на лице - в момента има достатъчно сила колата да залепи 240км/ч по километраж който лъже естествено с поне 10 км , доста бързо даже нереално.



има нещо разбито по предницата пак и се литка колата като дойде пауъра , и сме в сервиза . а и датчик за масло изби - хванах го навреме .

перката сряза маркучлето за преливника , беше хванато с свинска опашка ама на.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта