аз не разбрах въпроса за мултимедията?
иначе поръчах магнитна стойка (3.0 см диаметър и 0.7 височина), която ще поставя (залепя може би) на чепа и смятам така да я ползвам.
Стойката за нокията няма как да стане само с разглабяне, но може да се пригоди, така че и захранване да се кзкара.
По-късно ще сложа снимки да питам едно нещо какво е.
Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
- Lqlik
- Мнения: 73
- Регистриран на: Вто 06 фев 2018 15:29
- Автомобил: Passat Variant B7
- Двигател: CFGC 2014 177hp
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Добре де, а с тая магнитна стойка не те ли е страх, че може да си прецакаш нещо телефона? Да си изтриеш информацията от картата примерно или де да знам?
- Vasseto
- Мнения: 2643
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
VWGT написа:...(3.0 см диаметър и 0.7 височина)...
И аз поръчах такава, но не намирам място къде да я залепя.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
за магнита - страх ме е, ама питах, четох ... уж няма опасност, пък ще видим. Аз няма да го ползвам често, магнитното поле не влияе на картите.
За поставянето, по средата на "чепа" не влиза ли?
моделът, който е за лепене (само ринг)
https://www.aliexpress.com/item/360-Deg ... 0.0.Kaiq68
За поставянето, по средата на "чепа" не влиза ли?
моделът, който е за лепене (само ринг)
https://www.aliexpress.com/item/360-Deg ... 0.0.Kaiq68
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Малко повече ще цапа броня и калник отзад, но пък добре стои!
- krasimir.rilski
- Мнения: 183
- Регистриран на: Вто 23 май 2017 4:02
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFGB
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Боята стана ли все от зад я снима колегата :)
- Комшията
- Мнения: 434
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Колеги утре ще гледаме една б7 бихте ли дали някакви съвети и насоки за този автомобил за какво да се внимава при огледа.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
krasimir.rilski написа:Боята стана ли все от зад я снима колегата :)
Не съм я оставил в сервиза още. Не мога да остана без кола.
gancho написа:Малко повече ще цапа броня и калник отзад, но пък добре стои!
Свикнал съм.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Комшията написа:Колеги утре ще гледаме една б7 бихте ли дали някакви съвети и насоки за този автомобил за какво да се внимава при огледа.
равномерно износване на задните гуми, в противен случай е необходим ремонт на задно окачване
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1259
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
И без това на Б7 аеродинамиката е някаква странна ... винаги се цапат само задните гуми.
- Sarafov_03
- Мнения: 425
- Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Вчера се разминах със смяна на компресора, след като преди две седмици разбрах, че няма налягане в системата (на дисплея всичко е ОК, но не духа студено).
Вече търсех оферти за нови или рециклирани (подготвен психически за брадва от около 500 лв), но се оказа, че оста се върти, а е за смяна една част (съединител май), която е на шлици и е от външната част на шайбата. Самите шлици просто липсват и при това износване тя спира да се върти в резултат на което нямаш климатик.
Това се оказа добра новина на фона на филма, за който се бях подготвил. Новата струваше около 60 лв. и с труда в сервиза всичко излезе стотачка.
Така че колеги, проверявайте си климатичната система, да не останете изненадани посред лято. Ето старата и новата шайби:
Вече търсех оферти за нови или рециклирани (подготвен психически за брадва от около 500 лв), но се оказа, че оста се върти, а е за смяна една част (съединител май), която е на шлици и е от външната част на шайбата. Самите шлици просто липсват и при това износване тя спира да се върти в резултат на което нямаш климатик.
Това се оказа добра новина на фона на филма, за който се бях подготвил. Новата струваше около 60 лв. и с труда в сервиза всичко излезе стотачка.
Така че колеги, проверявайте си климатичната система, да не останете изненадани посред лято. Ето старата и новата шайби:
-
- VW експерт
- Мнения: 12867
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
То на всички Пасат-и задните гуми са навряни навътре.
С фланците стои екстра.
С фланците стои екстра.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
фабрично е с ет42 , аз зимните ги взех от ауди и бяха ет50 и все едно нямаше гуми колата :) Сега са със сборно ет15 (ет37 на джантите и 22мм фланци) , няма как ще сагам и предните
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Cvetomir-Panchev и 40 госта