Въпрос за права тръба и гърне

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Съб 24 фев 2007 3:04


Аз също смятам другата седмица да си махам средното гърне, и да си сменям всички тръби от Ф50 на Ф55,

А между другото, някой знае ли ей този модел оргиналдъ ауспух колко му е Ф-то, че си ме кефи оргиналдъто и дали ше ми стане на далаверата
Изображение




ТРАКТОРИСТА GL
Мнения: 115
Регистриран на: Сря 04 окт 2006 13:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ТРАКТОРИСТА GL » Съб 24 фев 2007 4:47


Абе аз са чудя шо модовете са ми изтрили темата, а те са я мръднали в тунинг раздела...супер.

rusiq_24 написа:
WOOF написа:Резонантно гърне ???
Колега предполагам питаш какво представлява?Ами това е гърне което е право и като погледнеш от едната му страна си виждаш другата само че вътре тръбата е надупчена цялата и е пълно с вата и по този начин заглушава ама не много(просто няма как) ама поне не спъва колата :wink:


За подобно нещо говоря. За 15-те коня малко тъпо се изразих. Мисля толкова да вдигна като му туря едно афтърмаркет чипче, спортен филтър, полировка, свещи, кабеляци, портване на главата, вал. Само тръбата и колектора няма да вдигнат с толкова мощността на двигателя. Катализатора си е стар прецакан знам го 100%. Следват го две гърнета. Оборотите като ги вдигна над 3500 и се усеща че мотора се развърта трудно купето почва да вибрира.

Моля ви който знае как се прави разпилка на този мотор да даде съвет и да изкаже мнение.
Навит съм да сложа друг разпределителен вал, който да ми промени газоразпределението и следователно да вдигне мощността.
След това какъв колектор ми трябва и правата тръба колко "фи" да бъде?
Ако олекотя маховика особена файда ще има ли?
Помогнете на заека

:oops: :oops: :oops:


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Съб 24 фев 2007 5:16


Можеш да си вземеш крайно проходно и средно проходно гърне,за диаметъра няма да има смисъл да го променяш,ако не смениш колектора.Ако го смениш-слагаш такъв диаметър тръба,колкото е в края на колектора.За твоя мотор сток Ф-то сигурно е 45 или 50 със новия колектор трява да е 50 или 55 надолу средното и крайното проходни и разликата трява да я усетиш.За колектора според мен 4-1 трява да е :D Аз така го бих направил :wink:


Потребителски аватар
DOHC
Мнения: 419
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DOHC » Съб 24 фев 2007 8:04


Колеги не искам да ангажирам никой с мнението си. Всеки сам решава и знае какво е най-добре да промени по автомобила си. :idea: :wink:

Последна промяна от DOHC на Съб 24 фев 2007 17:47, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Съб 24 фев 2007 16:38


kav4o написа:Можеш да си вземеш крайно проходно и средно проходно гърне,за диаметъра няма да има смисъл да го променяш,ако не смениш колектора.Ако го смениш-слагаш такъв диаметър тръба,колкото е в края на колектора.За твоя мотор сток Ф-то сигурно е 45 или 50 със новия колектор трява да е 50 или 55 надолу средното и крайното проходни и разликата трява да я усетиш.За колектора според мен 4-1 трява да е :D Аз така го бих направил :wink:
Колектор 4-1 за този мотор не е добра идея :wink: 4-2-1 е за вас :да:


ТРАКТОРИСТА GL
Мнения: 115
Регистриран на: Сря 04 окт 2006 13:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ТРАКТОРИСТА GL » Съб 24 фев 2007 19:01


На каква основа си казвате мненията дали 4-2-1 или 4-1 са по-добри?


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Съб 24 фев 2007 20:00


Според мен точно за РП-то най-добрия вариант е да запазиш предното и средното гърне и да си вземеш едно хубаво задно спортно. На мен преди време ми падна задното гърне - беше изгнило и запушено. Една седмица се радвах на осезаемо ускорение, като и звука веше на ниво драгстер, както казаха по-горе ;) много бързо и с лекота развърташе над 5000 оборота. Като го смених ново, пак се запуши и по-натам и аз ще го махам това задно, че да я усетя отново. :) В никакъв случай не слагай само тръби, защото ще полудееш от звука - гаранция ;)


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10087
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Съб 24 фев 2007 20:03


ТРАКТОРИСТА GL написа:На каква основа си казвате мненията дали 4-2-1 или 4-1 са по-добри?


На основа търсачка :lol: - http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=34517


Сега на въпроса: Карах 2 години РП и е може би най добрия мотор на голф2 в съотношение - разход, подръжка, вървеж. За разпилка на РП несъм чувал за нещо особенно и за това си има причина ;) В момента в 'Продава' има мотор КР със всичко нужно(неправя реклама а давам идея) за 1500лв с труд по слегане ала бала - сожи го 2к. Печелиш 139коня и климатик към цялата работа. Това за което говориш: портване - сложи към 200лв (ще гледам да давам минимлни цени и някой може да не са точни та някой да поправя), колектор+тръби+труд минимум 500лв, маховика - 200 лв, нещо валче, чипче ала бала още 200 лв. станаха 1100лв и не повече от 110 коня оптимистично(даже махни, че някой от твоите са си умрели ама както и да е). Продаваш си твоя мотор със всичко за 500(нензнам до колко е такава цената ама т'ва ми дойде ориентировъчно). И по тая сметка (ако е вярна - за това нека и друг каже) конверсията ти излиза 400-500 лв повече от разпилката на РП и караш 139 коня ;)


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Съб 24 фев 2007 20:12


А колко трябва да си играе да слага всичките части на КР-а? То хубаво, ама ако си майстор и с това се занимаваш и имаш свободно време в излишък ;) А от тези 139 коне най-много да са останали към 120 mhihi по логиката, че от РП-то 90-те представляват 75 коня, 10 кобили и 5 магарета... :wink:
Да маха задното гърне и да го смени с хубаво, да сложи един филтър конусен и после вал и чип и ще е доволен човека, както много други преди него ;) Може да не стане 110 коне, ама поне ще я усети откъм вървеж ;) Аз щом го усетих тва разпилване като бях без задно гърне, просто нямаше такова ускорение - след 5000 нямаш време да видиш кога стрелката стига 6500 и като стигне 6500 като набичиш от втора на трета и се усеща как дърпа доста повече, отколкото сега с тва запушено задно гърне... тогава даже припилваха гумите и на трета леко, което сега не мога да го направя. Така че има смисъл и от това според мен. Стига да не бучи зверски много... но пък от друга страна 139 дори да са станали 120, като го отпушиш и него, става още по-забавно ;)


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Съб 24 фев 2007 23:24


rusiq_24 написа:
kav4o написа:Можеш да си вземеш крайно проходно и средно проходно гърне,за диаметъра няма да има смисъл да го променяш,ако не смениш колектора.Ако го смениш-слагаш такъв диаметър тръба,колкото е в края на колектора.За твоя мотор сток Ф-то сигурно е 45 или 50 със новия колектор трява да е 50 или 55 надолу средното и крайното проходни и разликата трява да я усетиш.За колектора според мен 4-1 трява да е :D Аз така го бих направил :wink:
Колектор 4-1 за този мотор не е добра идея :wink: 4-2-1 е за вас :да:

Нали 4-2-1 беше за по-добри средни :? ако му куцат средните значи 4-2-1....ама както вече казаха колегите-кр-а и не се занимаваш с реанимации на обикновен(вкл. и моя)мотор...тръпката съм я изпитвал и знам за какво става въпрос :026:


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Нед 25 фев 2007 1:06


А от КР-а всичко ли трябва да слага - скорости, спирачки? Май така трябва да стане... ако има хора да се занимават ;)


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10087
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Нед 25 фев 2007 1:23


VW_FEN написа:А от КР-а всичко ли трябва да слага - скорости, спирачки? Май така трябва да стане... ако има хора да се занимават ;)


И в двата случая се иска работа по спирачки и окачване! За това неговорим ...


ТРАКТОРИСТА GL
Мнения: 115
Регистриран на: Сря 04 окт 2006 13:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ТРАКТОРИСТА GL » Нед 25 фев 2007 1:35


group написа:
ТРАКТОРИСТА GL написа:На каква основа си казвате мненията дали 4-2-1 или 4-1 са по-добри?


На основа търсачка :lol: - http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=34517


Сега на въпроса: Карах 2 години РП и е може би най добрия мотор на голф2 в съотношение - разход, подръжка, вървеж. За разпилка на РП несъм чувал за нещо особенно и за това си има причина ;) В момента в 'Продава' има мотор КР със всичко нужно(неправя реклама а давам идея) за 1500лв с труд по слегане ала бала - сожи го 2к. Печелиш 139коня и климатик към цялата работа. Това за което говориш: портване - сложи към 200лв (ще гледам да давам минимлни цени и някой може да не са точни та някой да поправя), колектор+тръби+труд минимум 500лв, маховика - 200 лв, нещо валче, чипче ала бала още 200 лв. станаха 1100лв и не повече от 110 коня оптимистично(даже махни, че някой от твоите са си умрели ама както и да е). Продаваш си твоя мотор със всичко за 500(нензнам до колко е такава цената ама т'ва ми дойде ориентировъчно). И по тая сметка (ако е вярна - за това нека и друг каже) конверсията ти излиза 400-500 лв повече от разпилката на РП и караш 139 коня ;)


Такаа мерси за линка за колекторите. 4-2-1 ще слагам, аз в прекалено високи обороти и лютеници няма да го вкарвам, некъде до 6000 и само ако ме стегне много шапката ще дигам повече(то кво повече до 7000 ама..) И сега РП-то си вдига много бързо оборотите и си бега супер, ама искам още съвсем малко. Него ще го правя, защото взех колата на реални 98 000км абсолютна гаранция. За 10 години да е направила 20 000 км максимум. Съвсем случайно изпадна и я взех, защото е доста запазена като мотор и купе.
Не ми се занимава да слагам някви незнайни КР-ки дето мое се окажат продухани маслогорки К*Р - ки. После и главоболия със документите. Ще си пилна тоя мотор умерено, то ми стигат 115 кончета, повече не ме бърка.
Чипосването специално ми е 80 кинта от BREZEL ако стане работата, ако ли не ще се налага да се бръкна повечко за чип. Портването ще ми излезе 250-300 кинта със всичко по него - напасване на клапани, полировка и.т.н.
Ся ми остава само да разбера от кво да зема разпределителен вал или къде да се направи нов :?: :?: :?: :?: Идеи некви :roll: :roll: :?:


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Нед 25 фев 2007 11:35


115 ... :roll: в една друга тема специално за РП го смятаха тука и излезе, че с много голям зор 110 едва едва може да се изцедят, и пак не е сигурно ;)


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10087
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Нед 25 фев 2007 12:09


Да не убиваме хатъра на момчето ама и аз мисля, че трудна работа, а и много пари се се искат.
А за това, че малко още ти трябва за да си доволен - нема такъв филм. Аз от 90кончета се метнах на 150 и пак са ми малко ;)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта